Web Analytics Made Easy - Statcounter

«مهدی خدابخشی» تکواندوکار وزن منهای 80 کیلوگرم ایران به دلیل مصدومیت حضور در گرندپری منچستر را از دست داد.

مرحله چهارم مسابقات گرندپری در سال 2018 از روز 27 مهرماه به مدت 3 روز در شهر «منچستر» انگلیس برگزار می‌شود.
خدابخشی هوگوپوش وزن سوم المپیکی ایران که خود را برای حضور در این رقابت‌ها مهیا می‌ کرد، چند روز قبل به دلیل تشدید درد زانو راهی بیمارستان شد و با اعلام سرمربی تیم‌ملی حضورش در این رقابت‌ها با ارائه مجوز پزشکی امکان‌پذیر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آسیب رباط صلیبی علت عدم حضور خدابخشی در مسابقات گرندپری

پزشک معالج مهدی خدابخشی اعلام کرد که او به دلیل آسیب رباط صلیبی (ACL) نمی‌تواند در این رویداد شرکت کند و بر همین اساس وی حضور در مرحله چهارم مسابقات گرندپری در سال 2018 را از دست داد.
تیم ملی تکواندوی ایران از روز 7 مهرماه تمرینات خود را با حضور فرزان عاشورزاده، آرمین هادی‌پور، محمدحسن پلنگ‌افکن، میرهاشم حسینی، ابوالفضل یعقوبی، سروش احمدی، مهدی خدابخشی، امیرحسین ساسان، مرتضی شیری و سجاد مردانی آغاز کرده‌اند.
هدایت این تیم برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و علی محمد بسحاق به عنوان مربی است.
به نفرات اول تا سوم این مسابقات به ترتیب 40، 24 و 14.4 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک و همچنین پنج، سه و هزار دلار جایزه تعلق می گیرد.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۳۹۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدی: امتیازات برابر باشد قهرمان لیگ با تفاضل گل مشخص می‌شود

مدیر مسابقات سازمان لیگ گفت: اگر دو تیم هم امتیاز باشند به سمت تفاضل گل‌ می‌روند و آنجا تیم قهرمان مشخص می‌شود.

به گزارش مشرق، سهیل مهدی مدیر مسابقات سازمان لیگ در خصوص تاریخ پایان لیگ برتر اظهار داشت: ما به خاطر جام ملت‌ها که می‌دانستیم طولانی‌تر خواهد شد ۳۱ خرداد را به فیفا اعلام کرده‌ایم و به این تاریخ هم پایبند هستیم. اگر هم زودتر لیگ را به اتمام برسد هیچ اشکالی در برنامه فیفا نداشت ولی اگر دیرتر لیگ به پایان می‌رشید اشکالی در برنامه فیفا به وجود می‌آمد.

وی افزود: ما خوشبختانه تعطیلات زیادی در لیگ ایجاد نکردیم و فقط تنها تعطیلی ما به خاطر روزهای فیفا دی بوده است.

سرپرست مسابقات سازمان لیگ گفت: خوشبختانه ما در برنامه‌های فوتبال بی‌برنامه نیستیم. قطعا ما برنامه را طوری می‌چینیم که لیگ برتر و تیم ملی ضربه نخورد.

مهدی در مورد برگزاری جام حذفی بعد از لیگ برتر، خاطرنشان کرد: ما این فصل یک چهارم را برگزار می‌کنیم. این برنامه ما را هم انگلیس در پیش گرفته است و الان وسط جام حذفی برنامه‌های فیفادی افتاده است.

وی در مورد پاسخ به سوال اینکه چرا به قطر رفته‌اید، یادآور شد: چرا نروم؟ به خاطر تیم ملی کشورم رفته‌ام و فقط بازی‌های گروهی در قطر حضور داشتم و این حضور باعث کسب تجربه من شده است.

مدیر مسابقات سازمان لیگ درباره اینکه تیم‌ها بر چه اساسی در جدول قرار می‌گیرند، اظهار کرد: در طول فصل که بازی‌ها به صورت منظم برگزار می‌شود و لحظه‌ای هم شرایط تیم‌ها در جدول تغییر می‌کند. اما ما هم تا طول نیم فصل کاری به جدول نداریم. مهم‌تر پایان فصل است که اگر دو تیم هم امتیاز باشند به سمت تفاضل گل‌ می‌روند و آنجا تیم قهرمان مشخص می‌شود.

مهدی در خصوص سهیمه‌ تیم‌های لیگ برتری در آسیا چگونه است، تصریح کرد: قهرمان لیگ، نایب قهرمان لیگ و قهرمان جام حذفی به آسیا می‌روند. اما قهرمان جام حذفی به پلی‌آف می‌رود و سوم لیگ هم به لیگ دوم آسیا می‌رود.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • با وجود حضور در لیست فروش، سرژ گنابری تمایلی به ترک بایرن مونیخ ندارد
  • مهدی: امتیازات برابر باشد قهرمان لیگ با تفاضل گل مشخص می‌شود
  • رسمی؛ تاریخ بازگشت شیمس به WWE اعلام شد
  • لیست رئال مادرید برای تقابل با منچسترسیتی؛ شوامنی هم دعوت شد!
  • تکذیب شد: ستاره برزیلی و تن‌هاخ دعوا نکردند
  • حضور ۱۲۴ تکواندوکار از ۵۵ کشور در المپیک پاریس
  • دفو: اگر مصدومیت مهره‌های کلیدی نبود، تاتنهام الان در صدر جدول حضور داشت
  • نماینده تکواندو مازندران راهی مسابقات بین المللی صربستان شد
  • مهدی تاج: تماشاگران زن رعایت کنند
  • درخواست مهدی تاج از بانوانی که به استادیوم می‌آیند