Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@06:47:40 GMT

ترکیب ماشین سازی و پارس جم در جام حذفی

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۳۹۶۹۱

ترکیب ماشین سازی و پارس جم در جام حذفی

سرمربیان دو تیم ماشین سازی و پارس جنوبی جم ترکیب 11 نفره خود را برای دیدار جام حذفی مشخص کردند.

به گزارش "ورزش سه"، ماشین سازی و پارس جنوبی جم همین چند روز پیش بود که در چارچوب هفته هفتم رقابت های لیگ برتر برابر یکدیگر قرار گرفتند؛ دیداری که با گل زودهنگام رضا خالقی فر در تبریز با یک گل به سود شاگردان محمدرضا مهاجری خاتمه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این دو تیم حالا بار دیگر و بر اساس قرعه در مرحله یک هشتم جام حذفی برابر هم قرار خواهند گرفت و فرصتی برای مهدی تارتار فراهم است تا با پیروزی در ورزشگاه خانگی علاوه بر صعود به مرحله یک چهارم نهایی، انتقام دیدار رفت در لیگ را هم بگیرد.

 

ترکیب دو تیم در مسابقه امروز که از ساعت 17:15 دقیقه در ورزشگاه تختی جم آغاز می شود، به شرح زیر است.


ترکیب پارس جنوبی جم:

 

️احمد گوهری، ️مجتبی لطفی، ️حامد نورمحمدی، شهرام گودرزی، ️محمد ستاری، میثم نقی‌زاده، حسین پورامینی، ️امیر میربزرگی، ابراهیم صالحی، عماد میرجوان و مجید علیاری.

 

ترکیب ماشین سازی:


فرناندو دخسوس، محمد‌کنعانی‌زادگان، رضاخالقی‌فر، سیداحمدموسوی، فریدبهزادی‌کریمی، سیداحمدمهدی‌زاده، محسن‌یوسفی، توحیدغلامی، مسیح‌زاهدی، عزیز معبودی و احمدرضا زنده‌روح.

پارس جنوبی جم ماشین سازی تبریز

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پارس جنوبی جم ماشین سازی تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۳۹۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منچسترسیتی با غلبه بر چلسی به فینال جام حذفی صعود کرد

شاگردان پپ گواردیولا با برتری دیرهنگام مقابل آبی‌های لندن یک قدم دیگر به دفاع از عنوان قهرمانی‌شان در جام حذفی انگلیس نزدیک شدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در اولین بازی مرحله نیمه نهایی جام حذفی انگلیس، امشب (شنبه) از ساعت 19:45، در ورزشگاه ومبلی شهر لندن، تیم‌های فوتبال منچسترسیتی و چلسی به مصاف هم رفتند که در این بازی منچسترسیتی موفق شد حریف لندنی‌اش را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد.

تنها گل این بازی در دقیقه 87 توسط برناردو سیلوا به ثمر رسید تا شاگردان پپ گواردیولا به فینال جام حذفی راه پیدا کنند و همچنان شانس دفاع از عنوان قهرمانی که فصل گذشته کسب کردند را داشته باشند.

در دیگر بازی مرحله نیمه نهایی جام حذفی انگلیس، فردا از ساعت 18 به وقت تهران، کاونتری دسته دومی میزبان منچستریونایتد خواهد بود.

رئال مادرید از منچسترسیتی انتقام گرفت و حریف بایرن شد

فینال مسابقات روز پنجم خرداد در ورزشگاه ومبلی لندن برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • تجهیز ماشین آلات راهداری با اعتبار هزار و ۳۲۰ میلیارد ریال
  • لزوم اصلاح مسیر دسترسی به ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • ماشین‌آلات راهداری خراسان جنوبی تجهیز و بازسازی شد
  • روانخواه: پارس جنوبی دیگر متعلق به تهران نیست!
  • هوادار برای صعود به یک چهارم حذفی تمرین کرد
  • روانخواه پیشنهاد استقلال را تایید کرد
  • مسیر دسترسی به ورزشگاه یادگار امام (ره) اصلاح شود
  • منچستریونایتد - کاونتری؛ ترکیب رسمی
  • مسیر دسترسی به ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز اصلاح شود
  • منچسترسیتی با غلبه بر چلسی به فینال جام حذفی صعود کرد