Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-25@06:16:31 GMT

پیراهن پرسپولیس را بپوشی دیگر نمی‌ترسی

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۳۹۷۲۹

پیراهن پرسپولیس را بپوشی دیگر نمی‌ترسی

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، شاید اگر در شرایط عادی بود هیچگاه نامی از امثال سعید حسین پور در ترکیب پرسپولیس نمی‌شنیدیم اما محرومیت نقل و انتقالاتی باعث شده تا جوانان گمنام برانکو نیز فرصت بازی به دست بیاورند و جالب اینکه با اعتمادبنفس بالا برای موفقیت می‌جنگند. سعید حسین پور، هافبک جوان پرسپولیس برای ثانیه‌هایی کوتاه در جدال مقابل السد به میدان رفت تا بتواند با قدرت تکنیکی خود توپ را برای این تیم به جریان بیندازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او در خصوص بازی مقابل السد می‌گوید: باید به تمام بازیکنان تیم‌مان تبریک بگویم. آنها فوق العاده هستند و خوشحالم که در این جمع حضور دارم. تیمی که برای پیروزی می‌جنگد و این افتخار بزرگی است که در بین آنها حاضر هستم. تمام تلاشم را می‌کنم تا در این جمع هم از نظر کیفی و فنی و هم ذهنی پیشرفت کنم. تیمی که شاید کسی به آن اعتماد نداشت اما اکنون شانس زیادی به خود اختصاص داده است.


حسین‌پور در ادامه گفت: السد تیم قدرتمندی بود اما اسیر انگیزه و توانایی هم‌تیمی‌هایم شد. واقعا نمی‌توانم خوشحالی‌ام را از حضور در چنین جمعی پنهان کنم. به حضور در کنار تک تک آنها به خودم می‌بالم. امیدوارم بتوانیم این مسیر را همچنان ادامه دهیم.


هافبک پرسپولیس درباره حضورش در این دیدار در شرایطی که حتی گزارشگر بازی نیز شناختی از او نداشت و به عنوان هافبک معرفی شد گفت: آقای برانکو در طول هفته صحبت‌های زیادی با ما داشتند. همه انگیزه داشتیم تا بهترین عملکرد که نه بالاترین و حدی که خودمان هم انتظار نداشتیم را به نمایش بگذاریم. استرس نداشتم و همانطور که گفتم آقای برانکو صحبت‌های زیادی با ما داشتند. وقتی پیراهن پرسپولیس را می‌پوشی حق نداری بترسی و در این مدت بازیکنان باتجربه تیم و خصوصا آقای سیدجلال هم راهنمایی زیادی داشتند.


حسین پور درباره اینکه اگر وضعیت محرومیت نقل و انتقالاتی تیم نبود شاید این شانس نصیب آنها نمی‌شد گفت: ما هنوز راه زیادی داریم. فقط به تمرین و تمرین و تمرین فکر می‌کنیم. شرایط به این شکل نبود هم فقط باید تمرین می‌کردیم و برای اینکه شانس داشته باشیم باید می‌جنگیدیم. بزرگترین افتخار ما الان پوشیدن پیراهن این تیم است و قدردان آن هم هستیم اما از الان دیگر باید بجنگیم تا آن را حفظ کنیم و در این راه از کمک بازیکنان باتجربه تیم و همچنین آقای برانکو سود خواهیم برد.

 

ورزش سه

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: السد بازیکن پرسپولیس نقل و انتقالات پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۳۹۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق تلخ در میلان: آتش زدن پیراهن زلاتان (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اینتر این هفته در چهارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم سری آ ایتالیا در ورزشگاه سن سیرو روبروی میلان قرار گرفت و با پیروزی در دربی شهر میلان موفق شد قهرمانی‌اش در مسابقات این فصل لیگ ایتالیا را مسجل کند.

بازیکنان و هواداران این تیم از اینکه موفق شده بودند با پیروزی برابر حریف همشهری و قدیمی‌شان این قهرمانی را قطعی کنند بسیار خوشحال بودند و سر از پا نمی‌شناختند. خوشحالی هواداران این تیم به بیرون از ورزشگاه هم کشیده شد و تصاویر بسیاری از این جشن منتشر شد.

در یکی از تصاویری که در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) به اشتراک گذاشته شده مشخص است که هواداران اینتر در حال آتش زدن پیراهن میلان با نام ابراهیموویچ هستند تا خشم و ناراحتی‌شان از این ستاره سوئدی سابق را نشان دهند.

این بازیکن در دوران حضورش در فوتبال ایتالیا تجربه بازی در اینتر را هم داشت اما در سال ۲۰۲۲ موفق شد جام قهرمانی سری آ را با میلان به دست آورد و اظهارات تندی را علیه اینتر مطرح کرده بود که باعث ناراحتی هواداران این تیم شده بود و آنها به این شکل این اظهارات را جبران کردند.

دیگر خبرها

  • واکنش عبادی‌پور به رد کردن پیراهن تیم ملی توسط موسوی
  • خوشحالی شدید هوادار آرسنال پس از دریافت پیراهن مارتین اودگارد / فیلم
  • داستان عجیب تعویض پیراهن موسیالا با مسی
  • موسیالا فاش کرد: داستان عجیب تعویض پیراهن با مسی
  • تمامی 40 گل دوشان ولاهوویچ با پیراهن یوونتوس / فیلم
  • اتفاق تلخ در میلان: آتش زدن پیراهن زلاتان (عکس)
  • زنگ خطر برای والیبال ملی؛ لطیفه‌ای با کلیدواژه «همه برای یکی»!
  • بحث برانگیز: لوگوی باشگاه محبوب شما چند ستاره دارد
  • پورعلی‌گنجی دوباره پیراهن شماره هشت پوشید
  • شیطنت مارکوس تورام در جشن قهرمانی اینتر و قرار دادن پیراهن نراتزوری بر روی پرچم میلان! / فیلم