Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مسابقات در قالب یک گروه به صورت دوره ای و مجتمع با حضور تیم های فوتسال نود اسپورت یزد، هیات فوتبال رفسنجان، الزهرا (س) بندرعباس، پارس مهر خلیج فارس، هیات فوتبال زرند کرمان، پویا ورزان بندرلنگه هرمزگان، باران مهر قم و هیات فوتبال بجنورد خراسان شمالی به مدت سه روز پیگیری می شود.
در اولین روز مسابقات که با حضور جمعی از هواداران برگزار شد، تیم های فوتسال نوداسپرت یزد و بجنورد 2 بر 2 مساوی شدند و همچنین تیم قم 6 بر 2 تیم زرندکرمان را شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در پایان مسابقات تیم‌های اول و دوم جواز حضوردر لیگ برتر فوتسال جوانان بانوان کشور را کسب می‌ کنند.
استان یزد با یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت، 47 هیات ورزشی و 65 هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه دارد و 25 بازیکن فوتبال ، فوتسال و فوتبال ساحلی در لیگ کشور و 75 بازیکن در لیگ استانی حضور دارند.
7536/ 6197
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: اهواز خراسان شمالی فوتبال فوتسال لیگ برتر یزد اهواز امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۴۰۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور بانوان هوادار در تبریز ممنوع شد + نامه

به گزارش تابناک، سازمان لیگ فوتبال ایران با ارسال نامه‌ای به باشگاه تراکتور و هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی اعلام کرد، به‌دلیل عدم وجود امکانات در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز، حضور بانوان تا برطرف شدن این معایب در ورزشگاه ممنوع است.

دیگر خبرها

  • صعود تیم مهاباد به دور دوم مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو کشور
  • آغاز مسابقات کشتی جام صفوی با حضور کشتی‌گیران ۳ کشور
  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • فاجعه در بازی پیشکسوتان استقلال - تهرانجوان ؛بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • افشاگری از اتفاقات تلخ در فوتبال تهران
  • آخرین مهلت حضور در لیگ‌های والیبال زنان اعلام شد
  • حضور بانوان هوادار در تبریز ممنوع شد + نامه
  • آغاز رقابت کماندار کیش در مسابقات کاپ جهانی شانگهای
  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز
  • چترنور: سقف قرارداد فوتبال بانوان یک میلیارد تومان است