Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان با بیان اینکه نقش نیروی انتظامی در سلامت امنیتی جامعه بی‌بدیل است گفت: نیروی انتظامی بالنده‌تر و پرتلاش‌تر از همیشه در عرصه‌های مختلف حضور دارد. ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۱ استانها کاشان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، آیت الله عبدالنبی نمازی، ظهر امروز در دیدار با فرمانده و پرسنل نیروی انتظامی شهرستان کاشان، ضمن تبریک هفته ناجا و تشکر از نیروی انتظامی اظهارداشت: امروز نیروی انتظامی بالنده‌تر و پرتلاش‌تر از همیشه در عرصه‌های مختلف جامعه حضور دارد و در تلاش برای افزایش سطح فعالیت‌های خود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان افزود: نقش نیروی انتظامی در سلامت امنیتی جامعه بی‌بدیل است.

 نمازی با اشاره به اینکه نهاد نیروی انتظامی متشکل از جوانان عزیز انقلابی، پیرو ولایت و امامت است گفت: لباسی که تلاشگران نیروی انتظامی به تن دارند، لباس مبارکی است.

وی همچنین گفت: تلاش های نیروی انتظامی در برقراری امنیت ستودنی است و بالا بردن میزان آگاهی، جهت کارهای تخصصی و اطلاعاتی در نیروی انتظامی، کشف قاچاق کالا، فروش و مصرف موادمخدر مایه افتخار و امنیت جامعه است.

او اضافه کرد: پرسنل نیروی انتظامی در مقطع فعلی باید به‌منظور برخورد با ناهنجاری‌های جامعه آموزش‌های تخصصی را فراگیرند و آرامش بیشتری را در جامعه به‌ارمغان آورند.

در ابتدای این دیدار سرهنگ علی پورکاوه، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کاشان با ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام‌شده، فرمانده انتظامی شهرستان کاشان نیز در این دیدار به ارائه عملکرد این نیرو در 6 ماه گذشته و از برقراری 65 هزار تماس تلفنی با سامانه 110 این شهرستان خبر داد. سرهنگ علی پورکاوه گفت: رویکرد نیروی انتظامی کم کردن مراجعه‌های حضوری مردم به کلانتری‌ها بوده و این تماس‌ها که سه درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافته، بیانگر این موضوع مهم است.

وی اظهار کرد: 55 درصد از تماس‌هایی که با 110 گرفته شده منجر به عملیات و حضور مأموران نیروی انتظامی در محل شده است.

وی گفت: با توجه به نهادینه شدن روحیه بسیجی در پرسنل نیروی انتظامی، توانسته‌ایم باهمکاری ائمه جمعه، جماعات، روحانیون و پایگاه‌های بسیج فعال در مساجد و حسینیه‌های شهرستان، اقدامات بسیارخوبی را در نظم و امنیت شهرستان انجام دهیم.

پورکاوه وظیفه نیروی انتظامی را تأمین امنیت، تحکیم نظم و اجرای قانون و عدالت، سلامت نظام اجتماعی و سیاسی معرفی کرد.

انتهای پیام/ ع

R7845/P1494/S6,1369/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۴۰۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرد مهاجم با سلاح سرد در ملارد با اقدام بموقع پلیس زمین‌گیر شد

به گزارش صدای ایران از ایرنا از خبر روز شنبه خبرگزاری پلیس، سرهنگ" نورمحمدی" با اشاره به جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در ساعت ۶ و ۵۰ دقیقه عصر روز گذشته و اعلام خبر درگیری و قدرت نمایی چند نفر اراذل در پارکی جنب پاساژ گل‌ها در ملارد و اظهار نارضایتی شهروندان از مزاحمت و ایجاد رعب و وحشت از سوی آنها، ماموران انتظامی یگان امداد شهرستان ملارد در محل حضور پیدا کرده و به افراد اراذل درگیر اخطار ترک محل را دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد افزود: یکی از اراذل بنام حاضر در صحنه درگیری با چاقو به سمت ماموران انتظامی حمله ور می‌شود که ماموران انتظامی باهدف دفاع مشروع با صدور اخطار و رعایت قانون بکارگیری سلاح و شلیک، اراذل مهاجم را زمین گیر می‌کنند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: فرد مهاجم و برهم زننده امنیت پارک از ناحیه ساق پای چپ مجروح شده و جهت درمان به مرکز درمانی در ملارد منتقل می‌شود.

سرهنگ نورمحمدی خاطرنشان کرد: متهم پس از اقدام درمانی، با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی خواهد شد و افرادی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را خدشه دار کنند با برخورد مقتدرانه و قانونی پلیس مواجه خواهند شد.

شهرستان ملادر در غرب استان تهران قرار دارد.

دیگر خبرها

  • عفاف و حجاب موضوع اجتماعی و فرهنگی است
  • دشمن دنبال گرفتن چادر از بانوان است/سنجش کارآمدی هر نظام با امنیت
  • کشف ۹ میلیاردی سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • کشف ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • اراذل و اوباش قمه به‌دست در تبریز زمینگیر شدند
  • صدور ابلاغ صلح یاری برای ۲۱۹ مأمور فراجا در کرمان
  • شورای حل اختلاف فراجا در کرمان فعال شد
  • دستگیری قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد
  • فرد مهاجم با سلاح سرد در ملارد با اقدام بموقع پلیس زمین‌گیر شد