Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-18@12:54:33 GMT

بیدونت! رهکاری قانونی برای خرید مقرون به صرفه

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۴۰۶۵۸

بیدونت! رهکاری قانونی برای خرید مقرون به صرفه

در شرایط اقتصادی پر تلاطم امروزی خرید کالای مقرون به صرفه همواره یکی از دغدغه­‌های اصلی مصرف­‌کننده نهایی بوده است، در این بین با همه­‌گیر شدن تجارت الکترونیک، ایجاد فروشگاه­‌های اینترنتی مختلف در کشور و پیدایش بحث قیمت رقابتی در فضای مجازی تا حدودی به سهولت خرید کمک کرده­ است. راهکاری که اخیرا پژوهشگران حوزه اقتصاد با همراهی متخصصین فناوری اطلاعات برای ایجاد بازاری سالم به دور از واسطه­‌گری در راستای حمایت از مصرف­‌کننده ارائه داده­‌اند حراج کالا در فضای مجازی یا همان بیدونت می‌­باشد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مقاله  به بررسی ماهیت این فضای کسب و کار می‌پردازیم.

حراجی کالا با قیمت رقابتی یا همان بیدونت چیست و چه تفاوتی با فروشگاه های اینترنتی دارد ؟

بیدونت نوعی حراجی آنلاین است  که با فراهم آوردن طیف گسترده‌­ای از معتبرترین کالاهای نو از با کیفیت­‌ترین برنده، سعی می­کند تا با حذف واسطه­‌ها و با بهره­‌گیری از سیستم رقابتی و سرگرم کننده منحصر به فرد خود کالاهای مورد نظر شما را با قیمت­‌هایی پایین تا 99 درصد تخفیف ارائه نماید.

تفاوت اصلی بیدونت با فروشگاه‌­های آنلاین بر سر نحوه قیمت­‌گذاری آن­ها است. در بیدونت قیمت محصولات از صفر تومان آغاز می­‌شود و با حداکثر قیمت محصول، 50% کمتر از قیمت واقعی محصول به حراج گذاشته می­‌شود. به عنوان مثال اگر قیمت یک گوشی موبایل در بازار 1 میلیون تومان باشد، حداکثر قیمت این گوشی در بیدونت 500 هزار تومان بوده و شرکت­‌کنندگان با شرکت در این حراجی و رقابت با سایرین امکان خرید این محصول با هر قیمتی کمتر از 500 هزار تومان را دارا می­باشند.

تا 99 درصد تخفیف در مدل فروش بیدونت

مدل فروش منحصربه­‌فرد بیدونت براین اساس است که هر کس برای شرکت در حراجی باید بسته­‌های بیدبن خریداری کند. قیمت هر بید بن کمتر از 200 تومان است که مخاطب با داشتن استراتژی و استفاده هوشمندانه از بیدبن های خود، می تونه با مصرف کمترین تعداد بیدبن، برنده باشه. در عوض بیدونت با دریافت هزینه این بیدبن‌ها می­‌تواند قیمت ‌محصولات رو تا 99 درصد پایین­تر از قیمت واقعی عرضه کند. در این حالت مصرف­‌کننده نهایی با قیمت بسیار پایین­تر از بازار محصول خود را درب منزل دریافت می­‌کند.

خرید در بیدونت، ایمن و آسوده

برای خرید ابتدا محصول مورد نظرخود رو در حراجی­‌های بیدونت پیدا کنید و منتظر شروع حراجی در زمان اعلام شده باشید.

قبل از شروع حراجی، برای شرکت در آن و ثبت پیشنهاد نیاز به بیدبن دارید. هر بیدبن به شما اجازه می­‌دهد تا یک پیشنهاد در حراجی ثبت کنید. بیدبن­ها در بسته­های متفاوتی با تعداد مختلف قابل خریداری هستند. موضوع جالب اینجاست که اگر شرکت کننده­ جدید باشید، بیدونت برای شما اجازه­ خرید بسته‌­های بیدبن با تعداد و هزینه­ بالا را محدود کرده تا در ابتدا در اولین حراجی با تعداد کمی بیدبن و هزینه کمتر، تجربه­ خود را برای شرکت در سایر حراجی­‌ها بالا ببرید. البته شما می‌­توانید به روش‌های گوناگونی بیدبن رایگان هم دریافت کنید.

 بعد از تهیه بیدبن وارد حراجی می­‌شوید. برای رقابت در هر حراجی باید پیشنهاد ثبت کنید. هر پیشنهاد از طرف شما یک بیدبن از موجودی بیدبن شما کم کرده و قیمت محصول رو به اندازه 25 تومان افزایش می‌­دهد.

در هر حراجی یک زمان سنج وجود دارد که با ثبت هر پیشنهاد جدید، به ثانیه 10 برگشته و شروع به شمارش معکوس می‌کند.

اگه تا قبل از رسیدن زمان به صفر، کسی پیشنهاد جدیدی ثبت نکند، آخرین پیشنهاد دهنده، برنده­ حراجی است.

با بررسی حراجی‌­های به اتمام رسیده­ی بیدونت، دیده می­شود که شرکت­‌کننده­­‌های زیادی، کالاهای ارزشمندی را با قیمت­‌های خیلی پایین در حدود 100 تا تک تومانی برنده شده­‌اند.

در حراجی آنلاین بیدونت هیچ کسی ضرر نمی‌کند

در سیستم پیشرفته حراجی آنلاین بیدونت کسانی که در حراجی با استفاده از بیدونت شرکت می‌­کنند در صورتی که در حراج برنده نشوند می‌توانند بین 5 تا 95 درصد از بیدبن های استفاده شده خود رو طبق الگوریتم تعیین شده‌­ای به صورت جایزه در حساب خود دریافت کنند تا بتوانند در حراجی های دیگر شرکت کنند.

اگر هم در حراجی برنده نشدید و تمایل دارید همه بیدبن هایی که توی یه حراجی استفاده کردید به شما عودت داده بشه کافیه اون محصول رو به قیمت واقعیش از بیدونت خریداری کنید تا علاوه بر دریافت محصول تمامی بیدبن‌هاتون رو پس بگیرید.

طراحی کاربر پسند، سهولت استفاده و اعتماد پذیری در حراجی آنلاین بیدونت

 اپلیکیشن بیدونت به نحوی طراحی شده است که کاربران با هر سطح از دانش فنی می­توانند به راحتی از اپلیکیشن استفاده نمایند ، محیطی کاربرپسند ، جذاب و امن بیدونت را به یکی از برترین اپلیکیشن های فارسی زبان تبدیل نموده است. حراجی آنلاین بیدونت با داشتن مجوز شامد یا همان شناسنامه الکترونیکی از وزارت ارشاد و پلیس فتا و دارا بودن درگاه امن پرداخت الکترونیکی و مجوز اینماد( نماد اعتماد الکترونیکی)  در میان 5 اپلیکیشن برتر خرید آنلاین قرار گرفته است. تحویل رایگان کالا درب منزل در کمتر از یک هفته و گارانتی محصولات از دیگر خدمات سیستم حراج کالای بیدونت می­باشد.

با چند کلیک ساده در حراج بیدونت شرکت کنید

برای ورود به اپلیکیشن بیدونت ، وارد کانال تلگرامی و یا وب سایت بیدونت شوید ، سیستم عامل مورد نظر خود را انتخاب نمایید و با نصب بیدونت و ورود به آن از سیستم هوشمند حراج کالای بیدونت لذت ببرید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کسب و کار فروشگاه اینترنتی فروشگاه آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۴۰۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید توافقی ۳۱ هزار تن سیب زمینی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل ابوالفضل دشتبانی گفت: روند خرید محصول سیب زمینی مازاد بر نیاز کشاورزان استان اردبیل از ۱۲ اسفند سال گذشته آغاز شده و روند خرید با نرخ توافقی هر کیلوگرم سیب زمینی رقم آگریا ۸۰ هزار ریال و سایر ارقام ۶۵ هزار ریال جریان دارد.
وی با اشاره به اختصاص یارانه دولتی برای خرید سیب زمینی مازاد بر نیاز کشاورزان استان اردبیل در راستای حمایت از تولید کنندگان بخش بیان کرد: برای خرید این محصول، ۶ مرکز ثابت و شبانه روزی خرید در شهرستان اردبیل دایر شده است.
مدیر تعاون روستایی استان اردبیل بیان کرد: بر اساس برآوردها، سه هزار کشاورز سیب زمینی کار در این استان، محصول مازاد بر نیاز دارند که روند خرید تولیدات آنها طی ۱.۵ ماه گذشته ادامه یافته و همچنان جریان دارد.
وی به کشاورزان سیب زمینی کار استان اردبیل اطمینان خاطر داد که خرید محصول تولیدی آنها انجام خواهد شد و با توجه به حجم بالای محصول موجود در انبار و لزوم بررسی کیفیت محصول در انبارها توسط کارشناسان و نیز تعداد زیاد عرضه کنندگان، سیب زمینی کاران نسبت به فروش محصول خود صبور باشند.
دشتبانی اضافه کرد: طبق قرارداد، نماینده ۵۰ شرکت تولیدی، صنایع تبدیلی و صادر کننده سیب زمینی با نظارت کارشناسان سازمان جهاد کشاورزی و تعاون روستایی مشغول خریدار محصول مازاد بر نیاز سیب زمینی کاران استان اردبیل هستند.

بیشتر بخوانیم:
خرید سیب زمینی زارعان اردبیل با نرخ مصوب
سازمان تعاون روستایی استان اردبیل محصول سیب زمینی زارعان را با نرخ مصوب می خرد.

دیگر خبرها

  • آخرین فرصت خرید نهال گردوی اصلاح شده فقط با 40 هزار تومان
  • اعلام قیمت خرید تضمینی ۱۲ قلم محصول اساسی زراعی
  • نرخ فعلی خرید گندم مورد رضایت کشاورزان نیست
  • طراحی دستگاهی برای آنالیز توزیع فشار در کف پا
  • خرید توافقی ۳۱ هزار تن سیب زمینی
  • ۷ هزار خودرو برقی در راه کشور است
  • خرید نهال گردو با تخفیف ۸۰ درصدی و قیمت ۴۰ هزار تومان
  • ۲۰۰ میلیون دلار صرفه جویی ارزی از محل تولید داروهای جدید
  • اخبار قیمت بلیط هواپیمای تهران استانبول 1403
  • مدیریت مصرف آب و صرفه جویی در فصل گرم سال