Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، مجتبی یزدانی در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران که با حضور جمعی از مدیران ارشد حوزه خدمات شهری و معاونان شرکت برگزار شد، حمیدرضا تحصیلی را به سمت مدیرعامل جدید شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران معرفی و ضمن تکریم از افشار، مدیرعامل سابق این شرکت در زمان تصدی مسئولیت، تقدیر و تشکر به عمل آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به ماموریت‌‌‌‌های شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران اشاره کرد و گفت: ماموریت‌‌‌‌‌های حوزه خدمات شهری با سایر بخش های شهرداری تهران متفاوت است؛ خصوصا شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران شرایط کاری متفاوتی با سایر حوزه‌‌ها به جهت ارتباط با شهروندان و اصناف عهده‌‌دار است.

معاون شهردار تهران بر موضوعاتی چون استقرار محل تشکیل جلسات دبیرخانه کمیسیون نهایی بند ۲۰ در شرکت، موضوع ون‌‌کافه‌‌ها به عنوان درآمد پایدار شهرداری به نحوی که اصناف مجاور دچار ضرر و زیان نشوند و روزبازارها را مطرح کرد و خواهان برگزاری جلسات و پیگیری‌‌های جدی درخصوص موضوعات مذکور شد.

یزدانی با اشاره به تجربیات تحصیلی در حوزه خدمات شهری برای وی آرزوی موفقیت کرد و اظهار داشت: تجربه و سابقه کار ایشان در بخش‌‌‌های گوناگون شهرداری تهران می‌‌‌تواند در به ثمر رساندن اهداف مدیریت شهری مثمر ثمر باشد.

وی همچنین از زحمات افشار و تلاش‌‌‌ها و حساسیت‌‌‌‌های ایشان در راستای تلاش برای زیست‌‌‌‌پذیری هر چه بیشتر شهر تقدیر و تشکر به عمل آورد.

همچنین در این جلسه تحصیلی ضمن ابراز خرسندی از حضور در شرکت ساماندهی تصریح کرد: با علاقه و پشتکار، استفاده از نظارت کارشناسی و اقدام به موقع می‌‌‌توانیم به نتایج مطلوب دست یابیم.

وی ادامه داد: برای رسیدن به این مهم، تعامل سازنده معاونان و تیم کارشناسی لازم و ضروی است.

همچنین در ادامه، افشار ضمن تشریح گزارش عملکرد شش ماه گذشته و تدابیر شرکت در راستای رفع درست و اصولی موانع و مشکلات توضیحاتی را ارائه داد. 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۴۰۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الزام واجدان شرایط شرکت در دور دوم انتخابات مجلس به مراجعه به شعب قبلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی برای تعیین تکلیف ۴۵ کرسی باقیمانده بهارستان ۲۱ اردیبهشت در ۱۵ استان کشور برگزار می‌شود، که از این تعداد ۱۶ کرسی، سهم حوزه انتخابیه تهران ری شمیرانات، اسلامهشر و پردیس است.
---
واجدان شرایطی که در دور اول انتخابات مجلس در هرحوزه انتخابیه رای داده اند، باید در همان حوزه انتخابیه در دور دوم انتخابات مجلس رای بدهند. جوهری، رئیس ستاد انتخابات استان تهران در اینباره میگه
تصویر
---

بیش از ۴۰ هزار ناظر شورای نگهبان بر روند دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی نظارت می‌کنند. طهان نظیف سخنگوی شورای نگهبان گفت: گزارش‌هایی که درباره انتخابات دریافت شده، بررسی و صحت انتخابات در تمامی حوزه‌های انتخابیه تأیید شده و بحث از نظر ما پایان یافته است؛ اگر برخی نکاتی دارند، از طریق اعتبارنامه می‌توانند این کار را پیگیری کنند.
---
شایان رئیس ستاد انتخابات شهرستان تهران هم گفته: برای دور دوم انتخابات مجلس فقط در حوزه شهر تهران ۲۸۷۴ شعب اخذ رای ثابت و ۳۱۱ شعب سیار بطور الکترونیک در نظر گرفته شده است.

تصویر

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ادغام ادویه و داروی گیاهی برای تجربه یک طعم تازه
  • ۴۰ درصد شرکت‌های خلاق مرتبط به کودک و نوجوان است
  • راه‌اندازی بازارهای روز، راهکار ساماندهی سد معبر و مشاغل مزاحم شهری در ارومیه
  • الزام واجدان شرایط شرکت در دور دوم انتخابات مجلس به مراجعه به شعب قبلی
  • نوآوری‌ها و محصولات دانش‌بنیان حوزه معدن تجاری‌سازی می‌شوند
  • خیابان فلسطین اراک ساماندهی می‌شود
  • آغاز ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • وانت‌های میوه‌فروش در ۱۱ نقطه شهر سنندج ساماندهی می‌شوند
  • طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج آغاز شد
  • اجرای ۱۵ طرح عمران شهری در سلماس