Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، عیسی کلانتری در نشست هم‌اندیشی با مدیران کل ستادی و استانی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: باید به دنبال راهکارهای جدی‌تری برای انجام وظایف خود باشیم. علاوه بر این لازم است برای دریافت اعتبارات برنامه داشته باشیم زیرا بدون برنامه، اعتباری به دستگاه‌ها تخصیص نمی‌یابد. با توجه به اینکه درآمدهای کشور به‌هیچ‌وجه کاهش پیدا نکرده است نباید برای دریافت اعتبارات مصوب کوتاهی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه سطح دریافتی کارکنان سازمان محیط زیست، کمترین میزان در سطح وزارتخانه‌ها است، اظهار داشت: با جدیت در تلاش هستیم که به مرور، سطح دریافتی‌ها را تا حداکثر ممکن ارتقا دهیم.

معاون رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه امریکا هر کاری توانسته کرده و بیشتر از این کاری از دستش برنمی‌آید، اظهار داشت: اتحادیه اروپا اعلام کرده هیچ‌ وقت فکر نمی‌کردیم، روزی برسد که به خاطر جمهوری اسلامی ایران در مقابل امریکا بایستیم. مردم ما باید بدانند که به‌جز آمریکا کشورهای دیگر تمایل فراوانی به حفظ برجام دارند.

کلانتری به لوایح چهارگانه FATF اشاره و تصریح کرد: کسانی با این لوایح مخالف‌ هستند که منافع‌شان به خطر می‌افتد چون نمی‌خواهند از حساب و کتاب‌شان کسی سر دربیاورد.

وی با اعلام اینکه به‌ منظور ایجاد هر شغل برای فارغ‌التحصیلان دانشگاهی نیازمند ۱۰۰ هزار دلار سرمایه‌گذاری هستیم، خاطرنشان کرد: برای اشتغال حدود چهار میلیون نفر از فارغ‌التحصیلان کشور نیازمند ۴۰۰ میلیارد دلار هستیم و باید فضا برای حضور سرمایه‌گذاران آماده و امن باشد. 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: عیسی کلانتری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۴۰۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشق نوشتن دانش‌آموزان چینی زیر سرم/ شکست اصلاحات آموزشی چین برای تکالیف منزل (فیلم)

 

مقامات چین تلاش دارند تا از حجم سنگین تکالیف منزل دانش‌آموزان بکاهند اما ظاهرا دستورالعمل‌های آنها تا کنون موثر واقع نشده است.

به گزارش عصرایران به نقل از ان اچ کی ورلد، دانش‌آموزان چینی در یک محیط رقابتی شدید برای آینده خود سخت تلاش می‌کنند و مجبور به انجام تکالیف زیاد در خانه هستند.

این در حالیست که مقامات چینی حدود 3 سال پیش در دستورالعمل های خود خواهان کاهش تکالیف منزل دانش‌آموزان به خصوص در مقاطع ابتدایی شدند.

در روزهای گذشته انتشار تصاویری از محصلان بیمار و زیر سرم مقاطع ابتدایی در بیمارستان دولتی جیانگسوی چین که در حال انجام تکالیف خود بودند، توجه کاربران فضای مجازی را برانگیخت.

اما ظاهرا والدین و دانش آموزان برای دستیابی به موقعیت مناسب کاری مجبور به نادیده گرفتن این دستورالعمل ها و تلاش و خواندن درس بیشتر هستند.

برخی از دانش‌آموزان می‌گویند گاهی حدود 6 ساعت را به انجام تکالیف خود در منزل می‌گذرانند.

کاری که فشار زیادی بر محصلان و هزینه‌های زیادی برای خانواده‌ها در بر دارد.

جزئیات بیشتر را در تصاویر گزارش ببینید.

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: اقدام متفاوت چین برای مقابله با فرهنگ کاری 6-9-9 جوانان چینی به دنبال کار کمتر/ کارشناسان: مغایر ارزش های سوسیالیستی است ببینید| کامپیوترها خطاب به کارمندان شرکت هندی: «لطفا به  خانه بروید»/ کار زیاد انسان‌ها را می‌کُشد

دیگر خبرها

  • آخرین اقدامات برای جلوگیری از ورود تروریست ها به ایران از پاکستان
  • تلاش برای احیای کامل تالاب نئور
  • مشق نوشتن دانش‌آموزان چینی زیر سرم/ شکست اصلاحات آموزشی چین برای تکالیف منزل (فیلم)
  • وزیر خارجه اردن: نتانیاهو صلح نمی‌خواهد
  • ضرورت اجرای تفکیک زباله در کردستان
  • چطور هم وزن کم کنیم و هم از افتادگی پوست جلوگیری کنیم؟
  • تنها راه برای جلوگیری از درگیری در فلسطین اشغالی، تقسیم اراضی است
  • ضرورت ساماندهی پسماندهای پلاستیکی اطراف مجتمع‌های بین‌راهی
  • مشارکت اجتماعی در حفظ محیط زیست
  • ضرورت تدوین دستورالعمل واحد فعالیت محیط زیستی در سطح محلات