Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-07@13:11:14 GMT

فدراسیون فوتبال سیرالئون تعلیق شد

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۴۰۹۹۵

فیفا فدراسیون فوتبال سیرالئون را به دلیل مداخله دولت تعلیق کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا)، فدراسیون فوتبال سیرالئون را به دلیل مداخله دولت تعلیق کرد.

بعد از اینکه عیسی جانسن رئیس و کریستوفر کامارا دبیر کل فدراسیون فوتبال این کشور از سوی کمیسیون مبارزه با فساد این کشور برکنار شدند، فیفا نیز فدراسیون فوتبال سیرالئون را تعلیق کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمیسیون مبارزه با فساد سیرالئون اعلام کرد که تحت قانون سیرالئون هیچ یک از مقامات مجاز به ادامه کار خود نیستند زیرا اتهامات فساد علیه آنها همچنان ادامه دارد. رئیس و دبیر کل فدراسیون فوتبال این کشور اتهامات وارده را رد کردند و فیفا نیز در نامه‌ای به وزیر ورزش سیرالئون نگرانی‌ها خود را مطرح کرد.

فیفا در نامه خود تاکید کرد هر دو مقام به پست‌های خود برگردند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۴۰۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو بازیکن استقلال و ذوب آهن به کمیته انضباطی فراخوانده شدند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد؛ امید حامدی فر، بازیکن تیم استقلال و مهرداد رضایی، بازیکن تیم ذوب آهن جهت ادای پاره‌ای از توضیحات در این کمیته حضور خواهند یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، پس از پایان دیدار استقلال تهران و ذوب آهن، امید حامدی فر بازیکن استقلال به دلیل اتفاقات بازی دور رفت دو تیم، به مهرداد رضایی بازیکن ذوب آهن حمله‌ور شد که با دخالت سایر نفرات این دو بازیکن از یکدیگر دور شدند.

کد خبر 6098938

دیگر خبرها

  • ابهام در مورد شرکت چینی تامین کننده VAR/ تخصص در بیلیارد و تنیس!
  • بازی دوستانه تیم فوتبال جوانان با هوادار تهران
  • احضار دو بازیکن استقلال و ذوب‌آهن به کمیته انضباطی
  • دو بازیکن استقلال و ذوب آهن به کمیته انضباطی فراخوانده شدند
  • شروط مهم فدراسیون فوتبال برای برگزاری فصل آینده لیگ برتر
  • سرنوشت پیرمرد پرحاشیه/ مارکوپولو به استقلال نرسید!
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش
  • اخطار جدی و دستور وزیر به تاج درباره زنان تماشاگر
  • پیگیری حواشی پرسپولیس-سپاهان؛ وزیر ورزش خطاب به تاج: گزارش آسیب‌شناسی را ظرف یک هفته ارائه کنید
  • اتفاقات ورزشگاه‌ها به کرامت بانوان خدشه وارد کرد/ ظرف یک هفته گزارش دهید