Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-28@19:38:03 GMT

رتبه نخست صنعت طیور استان اصفهان

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۴۱۶۵۹

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اصفهان؛ میثم استکی در نشست خبری امروز با بیان اینکه از 146واحد مرغداری این شهرستان، ۱۰واحد تخمگذار، 3واحد پولت و مابقی مرغ گوشتی است افزود: این شهرستان با یک‌میلیون جوجه ریزی در ماه، رتبه نخست صنعت پرورش طیور استان را نیز داراست.
وی با بیان اینکه در ۶ماهه امسال ۲هزار تن تخم مرغ از اردستان به شهرهای جنوبی کشور صادر شده افزود: در همین مدت حدود 4میلیون و 300 هزار قطعه مرغ نیز در شهرستان اردستان تولید و تحویل کشتارگاه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس دامپزشکی اردستان با بیان اینکه برای حفظ صنعت مرغ در شهرستان، نمونه برداری از واحدهای مرغداری به صورت دوره ای انجام می شود افزود: با اقدامات حفاظتی صورت گرفته منطقه اردستان عاری از ویروس آنفولانزا می باشد.
استکی خواستار جلوگیری از ایجاد واحدهای پرورش غیرمجاز مرغ، بلدرچین و بوقلمون شد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۷واحد غیرمجاز پرورش مرغ به دستگاه های قضائی شهرستان معرفی شده‌اند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: اصفهان خبرگزاری صدا و سیما اردستان پرورش مرغ رتبه اول استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۴۱۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منطقه ویژه اقتصادی «سهلان» رتبه نخست کشور را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، در مراسم ویژه ای که برای اختتامیه همایش ملی مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی کشور با حضور خاندوزی وزیر اقتصاد، وحیدی وزیر کشور، عبدالملکی مشاور رئیس جمهور و دبیرشورای عالی مناطق و مدیران عامل، اعضای هیئت مدیره، معاونین و مدیران مناطق آزاد و ویژه در مشهد مقدس در نظر گرفته شده بود، از منطقه ویژه اقتصادی سهلان که توانسته بود رتبه اول در بین مناطق ویژه اقتصادی کشور در کلیه مباحث مطرح شده کسب نماید تجلیل به عمل آمد.

این رتبه با توجه به عملکرد شاخص‌های ارزیابی سال ۱۴۰۲ سازمان‌های مناطق ویژه اقتصادی به منطقه برتر تعلق می‌گیرد.

کد خبر 6091504

دیگر خبرها

  • منطقه ویژه اقتصادی «سهلان» رتبه نخست کشور را کسب کرد
  • رتبه سوم مهاباد درتولید گوشت دراستان
  • ۱۱۷ کیلومتر از راه‌های شمال و شرق استان و ۱۷۰ دهانه پل در سیل اخیر آسیب دید
  • خسارت ۵۲۰ میلیاردی سیل به اردستان
  • بهره‌برداری از بخش نخست رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال
  • خسارت ۵۲ میلیارد تومانی سیل به اردستان
  • سیل ۵۲ میلیارد تومان به اردستان خسارت زد
  • چهارهزار نفر در اردستان مبتلا به دیابت هستند
  • پرورش حلزون با احتیاط؛ استاندارد این صنعت هنوز تدوین نشده
  • ثبت ۵۷۴ واحد پرورش طیور از قزوین در سامانه سماصط