Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست به نقل از ایکوپرس؛ در دومین روز از برگزاری نمایشگاه خودرو ارومیه، دکتر شهریاری استاندار آذر بایجان غربی، حسینی معاون استاندار و قاضی پور و حضرت پور نمایندگان مردم ‌ارو میه در مجلس شورای اسلامی از غرفه گروه صنعتی ایران خودرو بازدید و ازنزدیک با دستاوردهای صنعتی این گروه صنعتی آشنا شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
 12 نمایندگی منتخب گروه صنعتی ایران خودرو در سطح استان آذربایجان غربی، محصولاتي پر طرفدار بازار را از جمله اچ 30 کراس، هایما اس 7 اتوماتیک، هایما اس 5 اتوماتیک، دنا پلاس، پژو 207 اتوماتیک و تندر پیکاپ را در معرض ديد عموم قرار دادندكه با استقبال پرشور مردم، مسئولين استاني و صاحبان صنعت روبه رو شده است.
 
اين گروه صنعتي در راستاي معرفي هرچه بيش تر و ارائه توانمندي ها و دستاورد هاي توليدي خود با نگاهي متفاوت و هدفمند درحوزه خودرو هاي سواري درنمايشگاه خودروي اروميه حضوري چشمگيري دارد .
 
محصولاتي كه دراين نمايشگاه عرضه كرده از نظر كيفيت و به روز بودن توانسته است نگاه ويژه بازديد كنندگان، كارشناسان و فعالان حوزه صنعت خودرو را به خود معطوف كند .
 
گفتني است این نمایشگاه تا 13 مهر ماه سال جاری در محل دائمی برگزاری نمایشگاه های بین المللی استان آذربایجان غربی واقع در ارومیه داير است.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: نمایشگاه صنعت خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۴۱۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهروندان در آذربایجان‌غربی در ارتفاعات و مسیر رودخانه‌ها اتراق نکنند

سعید کریمی کارشناس اداره پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی آذربایجان‌غربی گفت: با توجه به تداوم فعالیت سامانه بارشی در استان و وضعیت جوی حاکم، هشدار جدیدی امروز مبنی بر بروز سیلاب و طغیان رودخانه‌ها و نیز وقوع رعد و برق صادر شد.

وی افزود: رگبار باران و رعد و برق در نقاط مستعد وقوع تگرگ نیز دور از انتظار نیست و وزش تند باد لحظه‌ای نیز برای استان پیش بینی شده است.

کارشناس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌غربی در ادامه گفت: احتمال آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن رودخانه ها، خسارت به سازه‌های موقت در اثر تند باد و گردو خاک نیز برای استان تا روز دوشنبه پیش‌بینی می‌شود.

وی از شهروندان خواست تا از تردد در حاشیه رودخانه ها، ارتفاعات و کوهنوردی خودداری و در راستای کاهش خسارت‌ها به توصیه کارشناسان کشاورزی نیز توجه کنند.

آذربایجان‌غربی از اواخر هفته گذشته شاهد بارش باران و تند باد‌های لحظه‌ای بود این بارش‌های رگباری در اغلب مناطق استان به ثبت رسیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو پراید در محور ارومیه تبریز ۴ مصدوم بر جای گذاشت
  • ۶ تصادف طی ۲۴ ساعت در آذربایجان غربی/۳ نفر و ۲۳ نفر مصدوم شدند
  • شهروندان در آذربایجان‌غربی در ارتفاعات و مسیر رودخانه‌ها اتراق نکنند
  • یک کشته و دو مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در محور مهاباد به ارومیه
  • قیمت محصولات ایران خودرو امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت محصولات ایران خودرو امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • پربازدید‌های خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در ۲۴ ساعت گذشته
  • وجود ۱۴ نقطه حادثه خیز در جاده‌های ارومیه
  • قیمت خودرو امروز ۱۳ اردیبهشت + جدول
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳/ قیمت روز دنا و تارا