Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی توپچی ها در مورد بازی تیمش با فولام صحبت کرده است.

طرفداری- تیم فوتبال آرسنال باید در این هفته لیگ برتر انگلیس به مصاف تیم فولام برود. اونای امری سرمربی توپچی ها در مورد این بازی و عملکرد خوب تیمش در هفته های اخیر صحبت کرده است.

به نقل از 101greatgoals، وی گفته است:

معمولا من به گذشته نگاه نمی کنم و نگاهم رو به سوی آینده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای من هر دیداری فارغ از اینکه ببریم یا شکست بخوریم، مهم است چراکه اطلاعات زیادی در مورد چگونگی پیشرفت ما می دهد. همه مربیان می خواهند پیروز شوند اما انجام این کار ساده نیست.

برای من چالش هر روز و هر بازی است. بازگشت به بازی قبلی برای من و برای هیچکس خوب نیست. تمم تمرکز من بر روی بازی با فولام است تا بتواتیم روند بالا رفتنمان در جدول را ادامه دهیم و در بازی پیروز شویم.

همه تیم ها می خواهند بهترین نمایششان را در لیگ برتر داشته باشند و این مهم ترین تورنمنت برای ما است و همچنین لیگ اروپا و جام های داخلی هم برای ما مهم اند. بازیکنان سطح بالا دوست دارند که در بازی های زیادی به میدان بروند. من تجربه زیادی در این زمینه دارم چرا که 12 فصل متوالی در تورنمنت های اروپایی حاضر بودم. 6 فصل در لیگ قهرمانان اروپا و 6 فصل در لیگ اروپا.

قصد داریم بازیکنان را به صورت متعادلی از لحاظ بدنی آماده کنیم. اما این بازیکنان برای دو بار بازی در هفته آماده شده اند و ما تغییراتی را در بعضی از بازی ها اعمال می کنیم. اما اگر من تصمیم بگیرم کسی در هر سه بازی در طول هفته بازی کند، همه قادر به انجام این کار خواهند بود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۴۲۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه به استان تهران در نگاه متوازن دولت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سپهر خلجی، امروز چهارشنبه در حیاط دولت، درباره دیدار اخیر رئیس جمهور با مردم مناطق ۱۷ و ۱۸ تهران، اظهار داشت: تهران بر خلاف اینکه پایتخت است و این تصور وجود دارد که دارای امکانات بوده، اما به واقع یکی از استان‌های محروم کشور است.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت تصریح کرد: یکی از محرومیت‌های بزرگ در استان تهران، موضوع آموزش و پرورش و مدارس قدیمی است. باید در نگاه متوازن دولت، این استان نیز مورد توجه قرار گیرد.   خلجی گفت: با این نگاه، برنامه‌ریزی صورت گرفت که در کنار سفر‌های استانی رئیس جمهور، باید به تهران نیز توجه شود، اما چون تهران بزرگ است، باید این سفرها، منطقه به منطقه و برای نیازمندی‌هایی که مردم مناطق مختلف دارند، کارهای لازم انجام شود.

دیگر خبرها

  • توجه به استان تهران در نگاه متوازن دولت
  • هری کین: بازی در خانه رئال مادرید دشوار است اما ما به خودمان ایمان داریم
  • توجه به نیاز کارگران امری ضروری است
  • ادین ترزیچ: برای موفقیت مقابل پاری سن ژرمن، باید نمایشی بهتر نسبت به رویارویی قبلی‌مان داشته باشیم
  • نکونام: به نتایج دیگر تیم ها توجه نمی کنیم/با حضور مالکان جدید به آینده استقلال امیدوار هستم
  • نامه باشگاه سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • هفته آینده تکلیف رالف رانگنیک و بایرن مونیخ مشخص خواهد شد
  • مجلس آینده آمیخته‌ای از تجربه و نگاه‌ نو است
  • حمایت کاپیتان: تا پای مرگ با ژاوی هستیم
  • پرسپولیسی‌ها به شیری در این بازی نگاه ویژه دارند