Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - دیدار تیم‌های پارس جنوبی و ماشین‌سازی با تساوی یک بر یک به وقت‌های اضافه کشیده شد.

به گزارش وبسایت نود، تیم های پارس جنوبی جم و ماشین سازی تبریز در سری رقابت های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت 17:15 امروز در ورزشگاه تختی جم به مصاف یکدیگر رفته بودند که این دیدار با نتیجه تساوی یک بر یک در 90 دقیقه به پایان رسیده و بازی به وقت های اضافه کشیده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

گل‌های این دیدار توسط احمد موسوی در دقیقه 57 برای ماشین سازی و حامد نورمحمدی در دقیقه 92 برای پارس جنوبی جم به ثمر رسید.

ترکیب دو تیم:

پارس جنوبی جم

احمد گوهری، ️مجتبی لطفی، ️حامد نورمحمدی، شهرام گودرزی،حسین پورامینی، ️امیر میربزرگی،  ️محمد ستاری، میثم نقی‌زاده، ابراهیم صالحی، عماد میرجوان و مجید علیاری

سرمربی: مهدی تارتار

ماشین سازی تبریز

فرناندو دخسوس، محمد‌کنعانی‌ زادگان، رضا خالقی‌فر، سیداحمد موسوی،محسن‌ یوسفی، فریدبهزادی‌ کریمی، سیداحمد مهدی‌زاده، توحید غلامی، مسیح‌ زاهدی، عزیز معبودی و احمدرضا زنده‌روح

سرمربی: محمدرضا مهاجری

20441

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: داخلی اختصاصی ماشین سازی تبریز پارس جنوبی جم جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته مسابقات و حواشی لیگ از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۴۲۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌هر دیدار برای ما حکم فینال دارد/ مسئله ورزشگاه پارس باید حل شود

ایسنا/فارس سرمربی تیم فوتبال فجرشهید سپاسی شیراز با بیان اینکه تیمش به هر دیدار به صورت یک فینال نگاه می‌کند، خواستار اقدام مسئولان برای روشن شدن تکلیف ورزشگاه بین‌المللی پارس شیراز شد.

مهدی رجب‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با بیان اینکه تیمش با تمام وجود و انگیزه کار می‌کند تا به منطقه صعود برسد، گفت: در حال حاضر با یک امتیاز کمتر، تیم سوم جدول هستیم اما هر بازی را به صورت یک فینال می‌بینیم.

وی افزود: کار در لیگ یک بسیار سخت است ولی سعی می‌کنیم سختی‌هایش را تحمل کنیم. به قول مرحوم محمود یاوری «فوتبال متعلق به مردان سختکوش است.» ما هم سخت کار می‌کنیم تا با کمترین اشتباه و حداکثر استفاده از موقعیت‌ها و شرایط موجود، بتوانیم نتایج خوبی را برای هوادارانمان رقم بزنیم.

کاپیتان پیشین تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و فجرشهیدسپاسی شیراز در ادامه از مسئولان سپاه فجر استان و مدیریت باشگاه ورزشی فجرسپاسی تشکر کرد و در خصوص کمک‌های مسئولان استان نیز گفت: مسئولان استان تاکنون هر کاری از دستشان بر آمده را برای ما انجام داده‌اند. تعامل خوبی هم بین باشگاه و مسئولان برقرار است که از جزییات آن خبر ندارم اما مطمئنم که هر کاری از دستشان برمی‌آید را انجام داده و می‌دهند.

سرمربی طلایی پوشان همچنین خواستار حل مسئله ورزشگاه پارس شد و گفت: مسئله ورزشگاه پارس باید حل شود. چندسالی است که ورزشگاه پارس به امان خدا رها شده است و اختلافاتی که بین اداره ورزش و جوانان با پیمانکار این ورزشگاه وجود دارد، باید به پایان برسد.

رجب‌زاده تغییر ذهنیت‌ها در صورت صعود به لیگ برتر را یکی از اهداف خود عنوان و اظهار کرد: توقع داریم اگر تیم فجر به لیگ برتر صعود کرد، در سال‌های آینده این ذهنیت که تیم فقط برای نیفتادن از لیگ برتر بجنگد، کنار گذاشته شود. فجر شهید سپاسی، یک باشگاه بسیار  بزرگ است که باید همیشه بالای جدول باشد و برای کسب افتخارات بیشتر تلاش کند.

وی در پایان گفت: ظرفیت باشگاه فجر بیشتر از چیزی است که در سال‌های اخیر مشاهده شده است و امیدواریم با عملکرد خوب تیم های پایه پشتوانه خوبی برای بزرگسالان داشته باشیم و فکر می کنم آینده خوبی در انتظار باشگاه است.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال فجرشهید سپاسی شیراز در هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال ایران جام آزادگان باید عصر امروز، ۲۷ فروردین در ورزشگاه حافظیه شیراز به مصاف آریو اسلامشهر برود.

فجر هم اکنون با ۵۴ امتیاز در رتبه سوم جدول قرار گرفته است و تنها یک امتیاز با تیم دوم و منطقه صعود فاصله دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • منچسترسیتی (۳) ۱ - ۱ (۴) رئال مادرید/ صعود شاگردان آنچلوتی به نیمه نهایی در ضربات پنالتی+ فیلم
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گلزنی مهدی طارمی
  • مرکز تعمیرات لوازم خانگی آاگ در تبریز
  • اضافه شدن ۲۰۰۰ باکس زباله در سطح شهر گرگان
  • صعود پاری‌سن‌ژرمن با گلباران بارسلونا/ شب رویایی دورتموند مقابل اتلتیکو
  • آتش‌بازی پاری‌سن‌ژرمن در بارسلونا/ کابوس اتلتیکو برابر دورتموند
  • آماده‌سازی ویژه دقیقی برای جدال حساس مقابل استقلال
  • امضای قراردادهای اجرایی طرح فشارافزایی میدان مشترک گازی پارس جنوبی
  • خلاصه بازی اینتر و کالیاری + فیلم
  • ‌هر دیدار برای ما حکم فینال دارد/ مسئله ورزشگاه پارس باید حل شود