Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-25@05:31:27 GMT

بانک رسالت، هیچ پرونده‌ای در دادسرای یزد ندارد

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۴۲۳۸۷

خرداد:دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد گفت: علیه بانک قرض‌الحسنه رسالت هیچ پرونده‌ای در دادسرای مرکز استان تشکیل نشده است و این بانک با تمام توان در حال ارائه خدمت به مردم است.
به گزارش خرداد، علی اکبر شمس در رابطه با شایعات اخیر راجع به تنها بانک قرض الحسنه کشور، افزود: متعاقب طرح موضوع اخلال در ارائه خدمات بانک رسالت، با بررسی های صورت گرفته، چنین موضوعی صحت نداشته و این بانک به روال گذشته خود به خدمت رسانی در حوزه مربوطه ادامه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی شایعات مطروحه راجع به این بانک در شبکه های مجازی را در راستای جنگ اقتصادی دشمن دانست و اظهار کرد: فضاسازی راجع به این بانک در ادامه جنگ ارزی و ایجاد ناامنی اقتصادی صورت گرفته است تا در پی نوسانات ارزی اخیر در کشور، آرامش روانی جامعه را به التهاب و بی ثباتی مبدل نمایند.
این مقام قضایی تصریح کرد: شهروندان گرامی باید اخبار صحیح را از کانال های رسمی پیگیری نمایند و از توجه به این گونه شایعات و انتشار آن جداً پرهیز نمایند.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد تصریح کرد: در صورتی که به مواردی برخورد شود که نشر این اکاذیب به قصد اختلال در امور اقتصادی بوده و یا هدف تشویش اذهان عمومی را دنبال می کنند، برخورد قاطع قانونی لازم صورت خواهد گرفت. برچسب ها: علی اکبر شمس ، استان یزد ، بانک قرض‌الحسنه رسالت

منبع: خرداد

کلیدواژه: علی اکبر شمس استان یزد بانک قرض الحسنه رسالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۴۲۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رأی قطعی کارمند متخلف یکی از بانک‌های شهرستان البرز صادر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام محمد تقی زاده در این خصوص اظهار کرد: در سال گذشته برای یکی از کارکنان بانک‌های دولتی در شهرستان البرز به اتهام اختلاس یک میلیارد ریالی پرونده قضائی تشکیل گردید.

وی ادامه داد: بعد از رسیدگی به پرونده نامبرده در دادگاه بدوی و تجدید نظر، این متهم به انفصال دائم از خدمات دولتی، رد مال، دو سال حبس تعزیری و جزای نقدی (دو برابر مبلغ اختلاس صورت گرفته) محکوم شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز با بیان اینکه یکی از مأموریت‌های مهم قوه قضائیه مبارزه با فساد است. گفت: فرصت طلبان و سودجویان بدانند، دستگاه قضائی بدون مماشات با هر گونه فساد در هر سطحی قاطعانه برخورد خواهد کرد.

کد خبر 6087938

دیگر خبرها

  • رأی قطعی کارمند متخلف یکی از بانک‌های شهرستان البرز صادر شد
  • خبر خوش بانک جهانی برای ایران
  • وصول مطالبات ۱۱ هزار میلیاردی در پرونده‌های اقتصادی
  • وصول بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان در دادسرای جرایم اقتصادی در سال ۱۴۰۲
  • عملکرد دادسرای ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی در سال ۱۴۰۲
  • آمار جدید دادستان انقلاب؛ از وصول مطالبات تا پرونده‌های کثیرالشاکی
  • معابر پایتخت لغزنده است،مراقب باشید/ معابر تهران پر تردد
  • شارژ گران پیامک‌های بانکی؟
  • ۸۰ هزار عضو داریم/با انبوهی از شکایت‌ها مواجهیم
  • با ۸۰ هزار عضو ۷۰۰ شکایت در ماه داریم