Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@10:24:15 GMT

توفان غرب خراسان رضوی را درنوردید

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۴۲۴۴۳

توفان غرب خراسان رضوی را درنوردید

سبزوار- ایرنا- رئیس اداره هواشناسی سبزوار گفت: توفان با سرعت 70 کیلومتر در ساعت عصر شنبه بخش هایی از شهرستانهای داورزن و سبزوار در غرب خراسان رضوی را درنوردید.

محمد عطار سیاح شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون وزش شدید باد در شهرستان های داورزن و سبزوار ادامه دارد و احتمال رگبار پراکنده در برخی مناطق این شهرستانها دور از انتظار نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه توفان تا اوایل بامداد فردا ادامه خواهد داشت گفت: دید افقی در جاده های این شهرستانها محدود شده است که رانندگان باید با رعایت مسائل ایمنی و با احتیاط رانندگی کنند.
سبزوار در 230 کیلومتری غرب مشهد واقع است.
8145/7495 / 6053

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي توفان سرعت 70 كيلومتر غرب خراسان رضوي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۴۲۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نواقص جایگاه‌های سوخت‌ غرب خراسان به زیر یک درصد رسیده است

حمید مظفری نژاد گفت: کارگاه تعمیر تجهیزات سامانه هوشمند این منطقه به عنوان یکی از ۱۰ کارگاه موجود در ۳۷ منطقه نفتی کشور، از سال ۱۴۰۰ به همت واحد سامانه هوشمند سوخت و مهندسی راه اندازی شده است.

وی با اشاره به رفع نقص از هزار و ۸۰۰ دستگاه کارتخوان نازل و پین پد منطقه سبزوار در سال گذشته گفت: در این چهارچوب هزار و ۵۰۰ دستگاه کارتخوان نازل و ۳۰۰ پین پد با همت متخصصان سامانه در این کارگاه رفع نقص شده و در مدار توزیع سوخت قرار گرفته است.

شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه سبزوار در قالب سه ناحیه سبزوار، بردسکن و جغتای، تامین و توزیع سوخت در شهرستان‌های سبزوار، بردسکن، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد را بر عهده دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • هشدار هواشناسی خراسان رضوی درباره بارش‌های رگباری و افزایش شدت وزش باد
  • گروگان گیری خونبار در مشهد
  • ماجرای گروگانگیری خونبار در خراسان
  • گروگانگیری خونبار در خراسان ؛ کشف آثار درگیری خونین در خانه قربانی | آدم‌ربایان اجاره‌ای پسر ۳۰ ساله را به زاهدان بردند
  • افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت روستایی ابارش سبزوار
  • آفت سن غلات مزارع رشتخوار خراسان رضوی نابود شد
  • نسخه‌های خطی آثار سعدی در موزه بزرگ خراسان رونمایی شد
  • نواقص جایگاه‌های سوخت‌ غرب خراسان به زیر یک درصد رسیده است
  • هواشناسی خراسان رضوی در پی وزش باد شدید هشدار سطح زرد صادر کرد
  • هشدار هواشناسی خراسان رضوی درباره وزش باد شدید در استان