Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@09:45:49 GMT

میمونی که راننده اتوبوس شد! + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۴۲۵۵۲

میمونی که راننده اتوبوس شد! + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هندوستان را باید کشوری عجیب و غریب دانست. از انجام مراسم و تشریفات عجیب و باورنکردنی که خاص این کشور پهناور است تا بروز حوادث و اتفاقاتی که هرزگاهی در این کشور سر و صدا بپا می کند. اما به تازگی ویدئویی در این کشور دوباره خبرساز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلمی که در آن یک میمون را مشغول رانندگی با اتوبوس نشان می دهد.  در حالی که راننده هندوستانی روی صندلی خود نشسته است، میمونی بر روی فرمان اتوبوس دیده می شود که با چرخاندن فرمان سعی در راندن اتوبوس دارد. این ویدئو را 1 اکتبر یکی از مسافران حیرت زده اتوبوس تهیه کرده است.

 این میمون در حالی که چشم خود را به جاده دوخته است و فرمان را در اختیار دارد راننده نیز تلاش می کند با فشار دادن پدال گاز ، ترمز و کلاچ به این حیوان کمک کند. این ویدئو بلافاصله در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شد و با واکنش مسئولان محلی هندوستان همراه شد. مئولان محلی در اظهارات اولیه خود گفتند میمون متعلق به یکی از مسافران داخل اتوبوس بوده است که ناگهان بر روی فرمان اتوبوس پریده و راننده نیز مانع هنرنمایی این حیوان نشده است.

همچنین انتشار گسترده این ویدئو در شبکه های اجتماعی با واکنش شرکت حمل و نقل محلی هندوستان در "کارناتاکا" همراه بود. سخنگوی شرکت حمل و نقل محلی هندوستان در این باره گفت : " به خطر انداختن جان مسافران به هیچ وجه قابل قبول نیست. این راننده که هویتش "پراکاش" اعلام شده از رانندگی با اتوبوس تا اطلاع ثانوی منع شده و تحقیقات از او ادامه دارد. "

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

رانندگی میمون با اتوبوس سر و صدا بپا کرد!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هندوستان جذاب ترین ها حیوانات رانندگی هندوستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۴۲۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی با اشاره به اینکه بسیج شجره طیبه انقلاب اسلامی است، گفت: جوانان بسیجی در گروه‌های جهادی مایه فخر و مباهات کشور هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری در پیامی به مناسبت هفدهم اردیبهشت و گرامیداشت سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری نوشت: بسیج شجره طیبه انقلاب اسلامی است که به تدبیر بنیانگذار جمهوری اسلامی، حضرت امام راحل عظیم‌الشأن بنیان نهاده شد؛ سازمانی مردمی که در برهه‌های خطیرِ بیش از چهار دهه عمر با برکت انقلاب اسلامی خدمات بی‌شماری را در عرصه‌های مختلف، از حضور خالصانه در دفاع مقدس تا عرصه خدمت‌رسانی به محرومان جامعه و سازندگی به نظام مقدس جمهوری اسلامی و میهن اسلامی تقدیم کرده است.

وی یادآور شد: ۱۷ اردیبهشت؛ سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری است که فرمودند: «این کارِ اردوهای هجرت و حرکت عظیم بسیج سازندگی یکی از برکاتش خدمت‌رسانی است که میلیون‌ها نفر از این خدمت شما به صورت مستقیم بهره‌مند می‌شوند».

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح بیان کرد: از این‌رو فرصت را غنیمت شمرده و سلام، خدا قوت و ارادت قلبی خود را به جوانان بسیجی در گروه‌های جهادی که مایه فخر و مباهات کشور هستند، تقدیم می‌کنم.

کد خبر 751043

دیگر خبرها

  • به زودی؛ آغاز خدمات دهی اتوبوس‌های عمومی به شهروندان کارون+فیلم
  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • قطار ترانزیتی روسیه به مقصد هندوستان وارد کشور شد
  • روز شمار هفته بسیج سازندگی کشور
  • قطار ترانزیتی روسیه به مقصد هندوستان، از مرز ریلی اینچه برون وارد کشور شد
  • مشخصات یک خودروی جدید ایرانی منتشر شد
  • مشخصات ال۹۰ ایرانی اعلام شد + عکس
  • ال۹۰ ایرانی چه مشخصات و ویژگی هایی دارد؟ + تصویر
  • مشخصات ال۹۰ ایرانی منتشر شد+ عکس
  • تحلیل کارشناسی بحران مسافربری جاده‌ای؛«واردکننده راننده اتوبوس می‌شویم!» | ثبت ساعت یک روش بی‌فایده و پرهزینه است