Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24- مدیرکل راه‌آهن منطقه شمالغرب کشور اعلام کرد: اخباری مبنی بر «بروز نقص فنی سوزن ریل» منتشر شده است که تکذیب می‌کنم؛ چراکه باید بررسی تخصصی صورت گیرد.

علی خدایی اظهار کرد: اخباری مبنی بر «بروز نقص فنی سوزن ریل» در رسانه‌ها منتشر شده است که تکذیب می‌کنم چراکه باید بررسی تخصصی صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: «نقص فنی» در حد گمانه‌زنی است  و تایید نمی‌کنم چراکه برای بررسی علت در ابتدا باید سالن خارج شده از ریل را بر روی خط بیاوریم و سپس صحنه حادثه را بررسی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



خدایی با اشاره به اینکه سرعت تمامی قطارها ثبت می‌شود، اضافه کرد: علاوه بر بررسی صحنه حادثه باید سرعت قطار در حین حادثه را نیز بررسی کنیم که به همین جهت نوارهای ثبت سرعت بررسی خواهند شد.

وی افزود: خوشبختانه تمامی مسافران در سلامت کامل هستند و قطار بعدی در حال مسافرگیری است تا مسافران این قطار را به مقصد برساند.

سرپرست مدیریت بحران استانداری قزوین نیز  اعلام کرد: قطار«زنجان- تهران» بعد از ایستگاه راه آهن قزوین حوالی فرودگاه و شرکت نفت از ریل خارج خارج شد.

قدرت‌الله مهدیخانی در خصوص خروج قطار از ریل اظهار کرد: قطار«زنجان- تهران» بعد از ایستگاه راه آهن قزوین حوالی فرودگاه و شرکت نفت از ریل خارج خارج شد. این حادثه مصدومی نداشته و علت آن نیز در دست بررسی است. نیروهای هلال‌احمر به محل حادثه اعزام شده‌اند.

ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: حادثه قطار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۴۲۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی مینی‌بوس در آزاد راه قزوین- زنجان

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، ناصر صبوری غیاثوند با اشاره به وقوع حادثه در محور قزوین به زنجان اظهار کرد: شب گذشته گزارشی مبنی بر واژگونی خودرو مینی بوس در کیلومتر یک محور آزاد راه قزوین- زنجان، لاین شمالی به مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله ۳ تیم امداد و نجات از پایگاه محمدیه جمعیت هلال احمر شهرستان البرز، پایگاه فدک جمعیت هلال احمر شهرستان قزوین و تیم واکنش سریع حوزه معاونت امداد و نجات به محل حادثه اعزام شدند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: این حادثه ۱۵ مصدوم برجای گذاشت که پس از ارزیابی و اقدامات پیش بیمارستانی، ۶ مصدوم توسط نجاتگران هلال احمر و ۸ مصدوم توسط نیروهای اورژانس به مرکز درمانی منتقل شدند.

وی در پایان یادآور شد: یک مصدوم نیز به طور سرپایی مداوا شد.

دیگر خبرها

  • واژگونی مینی‌بوس در آزاد راه قزوین- زنجان
  • خروج شرکت ستاد معاینه فنی خودروهای تهران از شمول ماده 141 قانون تجارت
  • خروج ستاد معاینه فنی خودروهای تهران از شمول ماده ۱۴۱ قانون تجارت
  • خروج موادمخدر از دایره ۱۰ جرم اول تهران
  • تاثیرگذاری فرهنگی وظیفه آحاد مردم جامعه است
  • گلایه مسافران تهران - یزد از وضعیت نامناسب فضای داخلی قطار مسافربری + فیلم
  • خروج از بحران/ همه دعوت شده‌ها به اردوی تیم ملی والیبال آمدند
  • خروج واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور بعد از ۶ سال از ورشکستگی
  • خروج واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور بعد از ۶ سال از ورشکستگی با حمایت دستگاه قضا
  • خروج از ورشکستگی یک واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور