Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: تیم حریف در ضد حملات خطرناک بود و در وقت‌های اضافه روی اشتباهاتی که داشتیم به گل رسیدند.

به گزارش وبسایت نود، مهدی تارتار در نشست خبری پس از دیدار تیم های پارس جنوبی جم و ماشین سازی تبریز، اظهار داشت: بازی حذفی طبیعتا با ریسک کمتری انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه دوم بیشتر بازی در اختیار ما بود اما می‌دانستیم ماشین‌سازی به ما صدمه می‌زند.تیم حریف در ضد حملات خطرناک بود ودر وقت‌های اضافه روی اشتباهاتی که داشتیم به گل رسیدند.

وی افزود: تیم حریف در خط دفاع کم اشتباه بود و دروازه‌بانش هم روز خوبی داشت، ما روز اول هم گفتیم نیم نگاهی به قهرمانی در جام حذفی داریم، اما آنقدر پتانسیل نداریم که در هر دو جام سرمایه‌گذاری کنیم. به هر حال در جام حذفی کنار رفتیم و شرمنده هواداران شدیم، به شخصه از آن‌ها معذرت می‌خواهم و من در این شکست مقصر بودم.

سرمربی تیم جم در مورد داوری ناظمی در این دیدار تصریح کرد: مثل همیشه در خانه از داوری لطمه خوردیم. کوپال ناظمی با سیاست قضاوت کرد و دوست داشت بازی مساوی شود. خطاهای بی‌موردی برای ماشین‌سازی گرفت و امیدوارم فکری به حال این داوری‌ها شود. ناظمی هر توپی که احساس می‌شد خطرناک است، سوت می‌زد و به نفع ماشین‌سازی خطا می‌گرفت. من احساس کردم او دوست دارد بازی مساوی شود.

وی در مورد اینکه چرا پارس جنوبی مسیح زاهدی و احمد موسوی را به خدمت نگرفت، اظهار داشت: آنها با تیم‌شان قرارداد داشتند و از نظر قانونی نمی‌توانستیم آنها را جذب کنیم و این دو بازیکن به تیم سابق‌شان برگشتند. 

وی در ادامه با بیان اینکه تیم او به لحاظ فنی سرتر از ماشین‌سازی بوده است،‌ عنوان کرد: بازی کاملا در اختیار ما بود و از چپ و راست روی دروازه حریف حمله می‌کردیم،‌ اما تیم حریف فقط دفاع کرد و وقت بازی را تلف کرد. آن‌ها این نوع سبک دفاعی را دوست دارند. فکر می‌کنم آخرین باری که ما در ورزشگاه خودمان باختیم، به همین ماشین‌سازی که آن زمان گسترش فولاد بود باختیم،‌ آن زمان هم با همین سبک بازی و با همین دروازه‌بان که تیم حریف را عصبانی می‌کند و فقط وقت تلف می‌کند، ما را شکست دادند. من این نوع فوتبال را نمی‌پسندم، اما مبارکشان باشد. ما کم دقت بودیم و در گل دوم اشتباهات فردی داشتیم و همین باعث باخت‌مان شد.

سرمربی تیم پارس جنوبی در واکنش به اینکه اگر بازی به ضربات پنالتی می‌کشید شاید تیمش برنده می‌شد،‌ گفت: نتیجه پنالتی مشخص نمی‌کند. هر دو دروازه‌بان خوب هستند. به نظرم هر تیمی تمرکز بیشتری در ضربات پنالتی داشته باشد، برنده می‌شود. در هر صورت امروز ما فقط شرمنده هواداران شدیم، همین رامی‌توانم بگویم.

وی در مورد تعویض محمد نوری گفت: ما در دقیقه ۱۱۰ یک پنالتی‌زن وارد میدان کردیم و در طول هفته هم پنالتی تمرین کرده بودیم. محمد نوری به همین خاطر وارد زمین شد اما از شانس بد ما این اتفاق افتاد و گل خوردیم. بنگر از بازیکنان با تجربه است به هر حال زیبایی فوتبال به همین است. 

وی در مورد اینکه چرا روح‌الله سیف‌اللهی را زودتر به میدان نیاوردید، اظهار داشت: شما در تمرین ما نیستید. روح‌‌الله سیف‌اللهی یک هفته است که مصدوم است و زمانی که به او نیاز داشتیم او را به میدان فرستادیم و اگر مصدوم نبود دوست داشتیم او را از اول بازی بدهیم.20441

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته مسابقات و حواشی لیگ از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۴۲۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زور پیکان به شمس آذر نرسید / پیروز شمس آذر برابر حریف تهرانی

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال شمس آذر قزوین بعد از ظهر سه شنبه در هفته بیست و پنجم لیگ برتر توانست با نتیجه۲ بر یک از سد پیکان تهران عبور کند.

در این بازی که از ساعت ۱۸:۲۰ دقیقه در ورزشگاه سردار آزادگان برگزار شد، شمس آذر توانست با گلهای پوریا سرآبادانی و حسین گودرزی پیکان را شکست دهد.

گفتنی است این بازی با حکم کمیته انضباطی بدون حضور تماشاگران قزوینی برگزار شد.

کد خبر 6093466

دیگر خبرها

  • ترابی و افسوس بزرگ: کجا زدی ستاره
  • تارتار رقابت سهمیه را به تبریز کشاند
  • تارتار: انصافا حق‌مان برد بود
  • موعود داور فینال آسیا شد
  • تارتار: مساوی دیگر به درد ما نمی‌خورد
  • زور پیکان به شمس آذر نرسید / پیروزی شمس آذر برابر حریف تهرانی
  • زور پیکان به شمس آذر نرسید / پیروز شمس آذر برابر حریف تهرانی
  • (ویدئو) خفاش‌ها نباشد دیگر از قهوه خبری نیست!
  • تارتار: از تقابل با سپاهان استقبال می‌کنم
  • تارتار: درباره قهرمان لیگ برتر حرفی نمی‌زنم!