Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، مصاف تیم های نفت مسجد سلیمان و استقلال با برتری دو بر یک آبی‌ها به پایان رسید. باشگاه استقلال بلافاصله بعد از پایان دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان اعتراض اولیه خود را به صورت مکتوب به ناظر مسابقه تحویل داد.

این اعتراض شامل مواردی از جمله، زمینه سازی برای توهین و بی احترامی به بازیکنان استقلال توسط بلندگوی حاضر در میان هواداران تیم میزبان، اخراج بی دلیل سرمربی استقلال با وجود این‌که سرمربی تیم حریف خارج از محوطه فنی تیم خود به سمت سرمربی استقلال و داور چهارم آمد و اعتراض می‌کرد و در این زمان سرمربی استقلال عکس العمل خاصی انجام نداد که مستحق اخراج باشد، بی نظمی پشت در رختکن تیم فوتبال استقلال، اعلام خطای پنالتی مشکوک از سوی داور مسابقه و برخی تصمیمات داور، توهین‌های عجیب از سوی برخی بازیکنان تیم نفت مسجد سلیمان به کادرفنی استقلال و مواردی از این دست است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4422620

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران دربی لیگ برتر فوتبال ایران دربی هشتاد و هشتم السد قطر کشتی آزاد مسابقات قهرمانی جهان تیم ملی فوتبال ایران کشتی فرنگی برانکو ایوانکوویچ تیم فوتبال السد قطر لیگ قهرمانی فوتبال آسیا بازی های پاراآسیایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۴۳۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگرانی سپاهانی‌ها از تکرار اتفاقات ناگهانی در اهواز

به گزارش "ورزش‌سه"، آخرین هفته رقابت‌های لیگ دسته اول با یک اتفاق نادر روبرو شد و مصاف دو تیم استقلال آبی پوش ملاثانی و فجرشهید سپاسی که نتیجه آن اهمیت بسیاری در جدول رده بندی مسابقات و به ویژه تعیین سهمیه صعود به لیگ برتر دارد، به دلیل عدم همکاری باشگاه استقلال خوزستان که حاضر نشد در استادیوم غدیر را به روی بازیکنان و سایر اعضای دو تیم باز کند، برگزار نشد.

حالا و در شرایطی که تکلیف این مسابقه مشخص نشده، به زودی باید یک دیدار حساس دیگر در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شود؛ دیداری که بار دیگر استقلال خوزستان در آن نقشی نخواهد داشت و تیم فوتبال استقلال آبی پوش ملاثانی باید از سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی میزبانی کند.

در این شرایط مسئولان باشگاه سپاهان که تمام کارهای لازم نظیر رزرو هتل، انتخاب محل تمرین، رزرو بلیت پرواز و سایر اقدامات لازم برای سفر به اهواز را برنامه‌ریزی کرده‌اند، از این هراس دارند که مبادا اتفاقات دیدار لغو شده فجر و استقلال ملاثانی برای آنها تکرار شود.

رقابت‌های جام حذفی در روزهای پنج شنبه و جمعه هفته جاری با برگزاری 8 مسابقه در شهرهای مختلف کشور آغاز می شود و در یکی از این مسابقه استقلال ملاثانی باید در ورزشگاه غدیر اهواز از سپاهان میزبانی کند.

دیگر خبرها

  • رئیس لالیگا: 5 میلیون یورو برای تکنولوژی گل زیاده!
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • ملاقات پرز با داور ال‌کلاسیکو در تونل برنابئو!
  • قوانین باید برای اخراج ستاره چلسی عوض شود
  • صحنه جنجالی دربی لندن: چطور اخراج نشد! (عکس)
  • نگرانی سپاهانی‌ها از تکرار اتفاقات ناگهانی در اهواز
  • حیرت بارسلونا: داور ال‌کلاسیکو نمره قبولی گرفت
  • مشکل عجیب یونایتد برای اخراج تن‌هاخ: مربی نیست!
  • گوگل در دفاع از رژیم صهیونیستی ۲۰ کارمند دیگر خود را اخراج کرد
  • دفاعیه اوسمار در مورد صحنه اخراج جنجالی