Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا فلاحی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره آخرین وضعیت مسکن‌های در حال ساخت ویژه زلزله‌زدگان سال گذشته روستاهای تلوبین و نردین در شمال شرقی میامی، بیان کرد: کار ساخت ۹۲۵ واحد مسکونی در این منطقه از سال گذشته آغازشده که تاکنون ۲۶۰ منزل مسکونی به اتمام رسیده‌اند.

وی از تحویل مسکن‌ها به زلزله‌زدگان تلوبین و نردین و بخش کالپوش خبر داد و افزود: هر واحد مسکونی مشمول ۲۰ میلیون تومان تسهیلات شد که درمجموع ۱۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات به مسکن روستایی مناطق زلزله‌زده میامی پرداخت‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازسازی ۷۰۰ خانه در بخش کالپوش

مدیرکل بنیاد مسکن استان سمنان بیان کرد: سه میلیارد و ۶۱۶ میلیون تومان نیز میزان کمک بلاعوض بنیاد مسکن به مسکن‌های زلزله‌زده بخش‌های تلوبین، نردین و گلستان بوده است.

فلاحی بابیان اینکه ۷۰ درصد از واحدهای مسکونی خسارت‌دیده منطقه گلستان میامی که سال گذشته دچار زلزله شدند، به اتمام رسیده است، بیان داشت: با بازدید معاون بنیاد مسکن کشور از این منطقه هم‌زمان با روز شنبه امیدواریم به‌زودی شاهد اتفاقات خوبی در این ناحیه باشیم.

وی افزود: در زمین‌لرزه بخش کالپوش شامل گلستان، نردین و تلوبین بیش از هزار واحد روستایی خسارت دید که تا کنون عملیات بازسازی بیش از ۷۰۰ واحد به اتمام رسیده و بقیه در حال تکمیل هستند.

کد خبر 4422615

منبع: مهر

کلیدواژه: بنیاد مسکن استان سمنان میامی بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان شیراز مشهد اربعین حسینی شهرکرد یاسوج گردشگری خرم آباد هفته دفاع مقدس خطبه های نماز جمعه آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۴۳۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی ویژه کارکنان دادگستری قم

حجت الاسلام مظفری، رئیس کل دادگستری استان قم در  مراسم کلنگ زنی ۶۰۰ واحد مسکونی ویژه کارکنان دادگستری قم با اشاره به تلاش دولت و تاکید رئیس جمهور برای حل مشکل مسکن قشر‌های مختلف مردم، بر لزوم حمایت شرکت‌های تعاونی در دستگاه‌های مختلف استان در بخش مسکن به صورت ویژه تاکید کرد.

وی افزود: دادگستری استان در چهارچوب قانونی و در راستای تحقق سیاست‌های دولت در امر مسکن سازی همه حمایت و تلاش خود را به کار می‌گیرد.

واحد‌های مسکونی عقیق واقع در منطقه پردیسان جنب مجتمع فرهنگی شهید ربانی در زمینی به مساحت ۱۶۰۰۰ متر مربع در دو بخش مسکونی و تجاری ساخته خواهد شد.

سالن ورزشی، کتابخانه و مهد کودک از جمله امکانات در نظر گرفته شده برای این مجموعه است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • ۷۱ هزار واحد مسکونی در استان قم درحال ساخت است
  • بیش از ۶۰۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در ایلام در حال ساخت است
  • بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است
  • آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در اردل
  • ساخت بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در زنجان
  • آغاز ساخت واحد‌های مسکونی نهضت ملی مسکن شهر بخ
  • ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان بوشهر
  • آغاز ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی ویژه کارکنان دادگستری قم
  • آغاز ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در استان بوشهر
  • ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در دست اجرا در استان