Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

تیم های نفت مسجد سلیمان و استقلال تهران در دیداری معوقه از هفته ششم لیگ برتر فوتبال از ساعت 18:15 به مصاف هم رفتند.

ترکیب استقلال:

مهدی رحمتى، وریا غفوری، پژمان منتظری، روزبه چشمی، میلاد زکى‌پور، فرشید باقرى، علی کریمى، فرشید اسماعیلى، مهدی قائدى، اللهیار صیادمنش، روح الله باقری

ترکیب نفت مسجد سلیمان:

حبیب فرعباسی، مجتبی بیژن، موسی کولیبالی، میلاد خدایی اصلی، اسماعیل شریفات، حکیم نصاری، سید پیمان میری، سید محمد حسینی، فرشید محمدی، محمود قائدرحمتی و علیرضا علیزاده

 

حاشیه ها:

استقلالى ها پس از حضور در جلسه فنى آخرین آنالیز هاى خود را درباره حریف امروز انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
تیم فوتبال استقلال ساعت 16:45 هتل محل اقامت خود را به مقصد استادیوم ترک کرد. بازیکنان تیم فوتبال استقلال ساعت 17:15 براى گرم کردن وارد زمین شدند. وینفرد شفر از کنار زمین تمرینات بازیکنان تیمش را زیر نظر داشت. قائدى مورد تشویق هواداران استقلال قرار گرفت. میلاد میداوودى بازیکن اسبق استقلالى ها به سمت هواداران آبى پوش رفت. حدود 5 هزار هوادار استقلالى و نفت مسجد سلیمان در ورزشگاه بهنام محمدى حضور دارند. وینفرد شفر و مرزبان قبل از بازى عکس یادگارى انداختند. دیدار 2 تیم از ساعت 18:15 آغاز شد.

اللهیار صیادمنش در دقیقه 2 برای استقلالی ها گلزنی کرد تا همین ابتدای بازی شاگردان شفر با انگیزه بیشتری به بازی ادامه دهند.

اسماعیل شریفات بازیکن نفت در دقیقه 8 از داور کارت زرد گرفت. در دقیقه 16 نفوذ عالی استقلالی‌ها از جناح چپ در دقیقه یک فرصت گلزنی خوب را برای صیادمنش روی ارسال زکی پور ایجاد کرد ولی ضربه سر زیبای صیادمنش به شکلی خطرناک از بالای دروازه نفت مسجد سلیمان راهی اوت شد. هواداران استقلال رحمتى و حسینى را مورد تشویق قرار دادند. در دقیقه 16 حکیم نصارى بازیکن تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان از داور بازى کارت زرد گرفت. در دقیقه 17 خطاى زکى پور روى بازیکن حریف باعث شد این بازیکن از داور بازى کارت زرد بگیرد. در دقیقه 25 صیادمنش گلزن تیم فوتبال استقلال از سوى داور جریمه شد و کارت زرد گرفت. در دقیقه 29 حمله خطرناک بازیکنان تیم نفت مسجد سلیمان روى دروازه استقلال که مهدى رحمتى با کمک مدافعان استقلال توپ را از محوطه جریمه دور کرد و به یک ضد حمله تبدیل شد. این ضد حمله را قائدی با جا گذاشتن دروازه‌بان نفت مسجد سلیمان به گل دوم استقلال تبدیل کرد. در دقیقه 37 فرصت خوب برای صیاد منش که در نهایت ضربه او از بالای دروازه نفت مسجد سلیمان راهی اوت شد.

در دقیقه 38 شوت محکم علی کریمی از کنار دروازه نفت به شکلی خطرناک راهی اوت شد. دقیقه 40 ضربه سر مهاجم نفت مسجد سلیمان را مهدی رحمتی به خوبی دفع کرد. 3 دقیقه وقت اضافه براى نیمه اول از سوى داور بازى اعلام شد. نیمه نخست این دیدار با برتری 2 بر صفر به سود استقلال به پایان رسید. نیمه دوم این دیدار در حالی آغاز شد که مسجد سلیمانی ها برای جبران نتیجه نیمه نخست به میدان آمده بودند.  میلاد زکی پور از استقلال به دلیل 2 اخطاره شدن از زمین مسابقه اخراج شد.  میلاد میداوودی از تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در دقیقه 48 ضربه کاشته ای را زد که توپ به دیوار دفاعی استقلالی ها برخورد کرد.  ضربه کاشته استقلالی ها در دقیقه 51 در دست دروازه بان نفت مسجد سلیمان قرار گرفت.  استقلالی ها نتوانستند از فرصت خو در دقیقه 57 برای سومین گل استقفاده کنند.  ضربه سر  مهاجمان نفت مسجد سلیمان در دقیقه 61 از کنار دروازه به بیرون رفت.  ضربه حسینی در دقیقه 69 از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت.  موسی کولیبالی از نفت مسجد سلیمان به دلیل خطا روی سید مهدی رحمتی دروازه بان استقلال دو اخطاره شد و از زمین مسابقه در دقیقه 73 اخراج شد.  حرکت  انفرادی علی کریمی در زمین نفت مسجد سلیمان یک موقعیت خوب را برای استقلالی ها به وجود آورد اما دفاع نفت مسجد سلیمان مانع گلزنی آبی پوشان پایتخت شد.  حکیم نصاری در دقیقه 88 از روی ضربه پنالتی گل نخست نفت مسجد سلیمان را به ثمر رساند.  حملات شاگردان نرزبان در دقایق پایانی جواب نداد و بازی در نهایت با پیروزی شاگردان شفر به پایان رسید.  درگیرى بازیکنان استقلال و نفت مسجدسلیمان در پایان بازی

 

شنیده مى شود در پایان بازی جلوی رختکن دو تیم، بازیکنان استقلال و نفت مسجد سلیمان با هم درگیری پیدا کردند که با وساطت مسئولان و چند نفر از هواداران این قضیه ختم به خیر شده است


انتهای پیام/

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: مسجد لیگ برتر فوتبال نفت استقلال فوتبال بازی زمین دروازه بان علی کریمی پایتخت استقلال زمین مسجد نفت پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۴۳۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل گهر سیرجان ۲ - ۲ استقلال خوزستان/ آبی پوشان از شکست در کویر گریختند

در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال گل گهر سیرجان در ورزشگاه شهید سلیمانی میزبان استقلال خوزستان بود که این دیدار با تساوی ۲ - ۲ به پایان رسید.

نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید، اما در نیمه دوم سعید سحر خیزان در دقیقه ۵۷ نخستین گل بازی را برای گل گهر به ثمر رساند. قائم اسلامی خواه نیز در دقیقه ۹۰ گل دوم گل گهر را وارد دروازه استقلالی‌ها کرد تا بازی ۲ بر صفر شود.

در دقیقه ۲+۹۰ ضربه سر آسو رستم بازیکن عراقی استقلال خوزستان با اشتباه مهلک اخباری منجر به گل آبی پوشان خوزستانی شد.

استقلالی‌ها که با زدن گل اول شان انگیزه زیادی پیدا کرده بودند باز هم بر روی دروازه گل گهر حمله کردند و با سوپرگل محمود مطلق زاده از پشت محوطه جریمه بازی را به تساوی کشاندند تا با یک امتیاز راهی اهواز شوند.

گل گهر سیرجان با ۳۴ امتیاز در رتبه ششم و استقلال خوزستان با ۲۰ امتیاز در رتبه چهاردهم جدول لیگ برتر قرار دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • آتالانتا صفر - لیورپول 1: مثل آواز قو!
  • وستهام 1-1 لورکوزن: تیم آلونسو به سه‌گانه نزدیک‌تر شد
  • پرسپولیس در خانه قعرنشین، صدرنشین شد!
  • صدرنشینی پرسپولیس با آتش‌بازی مقابل نفت + فیلم
  • گل گهر سیرجان ۲ - ۲ استقلال خوزستان/ آبی پوشان از شکست در کویر گریختند
  • مرگ دردناک جوان ۲۴ ساله در آب های اطراف مسجد سلیمان / جسد از آب بیرون کشیده شد
  • شاهکار رئال در خانه سیتی/خداحافظی پپ با جام
  • العین 4-2 الهلال: پایان یک امپراطوری!
  • (ویدیو) افتضاح‌ترین ضربه پنالتی تاریخ فوتبال
  • بدترین پنالتی تاریخ: توپ به خط نمی‌رسید! (عکس)