Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از  سایت رسمی باشگاه استقلال، مصاف تیم‌های نفت مسجد سلیمان و استقلال تهران با برتری دو بر یک آبی‌ها به پایان رسید.

این اعتراض شامل مواردی از جمله، زمینه سازی برای توهین و بی احترامی به بازیکنان استقلال توسط بلندگوی حاضر در میان هواداران تیم میزبان، اخراج بی دلیل سرمربی استقلال با وجود این‌که سرمربی تیم حریف خارج از محوطه فنی تیم خود به سمت سرمربی استقلال و داور چهارم آمد و اعتراض می‌کرد و در این زمان سرمربی استقلال عکس العمل خاصی انجام نداد که مستحق اخراج باشد، بی نظمی پشت در رختکن تیم فوتبال استقلال، اعلام خطای پنالتی مشکوک از سوی داور مسابقه و برخی تصمیمات داور، توهین‌های عجیب از سوی برخی بازیکنان تیم نفت مسجد سلیمان به کادرفنی استقلال و مواردی از این دست است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

ترکیب استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان اعلام شد

تمرینات استقلالى‌ها تعطیل مى شود/ دلیل تماس جپاروف با آبی پوشان چیست؟

نفت مسجد سلیمان - استقلال تهران/ شاگردان شفر به دنبال دبل پیروزی در جنوب

طلسم گلزنى قائدی در استقلال شکست

نکته عجیب درباره ۲ بازیکن اخراجی استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان

انتهای پیام / 

اعتراض استقلالی ها به حوادث بازی با نفت مسجد سلیمان 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه استقلال اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۴۳۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیش از ۲۰۴ هزار تماس با اورژانس ۱۱۵ چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، دکتر محمود شمسی پور دهکردی با اعلام ثبت ۲۰۴ هزار و ۵۰ تماس با اورژانس ۱۱۵ در سال گذشته در استان گفت: از این تعداد ۴۳هزار و ۲۸۷ مورد منجر به اعزام آمبولانس شده است.

ایشان با اشاره به انجام ۴۳ هزارو ۲۸۷ ماموریت افزود: این ماموریت ها شامل حوادث تصادفی، غیر تصادفی، مسمومیت‌ها و بیماری‌ها در مدت زمان یاد شده در استان می باشد که از این تعداد ۲۶هزار و ۱۴۰ ماموریت مربوط به بیماری‌ها است.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی ومدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان اظهار کرد: از تعداد مأموریت انجام شده ۱۰هزار و ۴۱۱مورد مربوط به حوادث تصادفی بوده که نسبت به سال ۱۴۰۱ افزایش ۸ درصدی را شاهد بودیم و ۹ هزار و ۲۳۹ مورد ماموریت ناشی از حوادث غیرتصادفی بوده است.

وی تعداد ماموریت‌های قلبی انجام شده در مدت زمان یاد شده را ۲ هزار و ۷۵۲ مورد و تعداد مأموریت های تنفسی یک هزار و ۸۶۹ مورد اعلام و افزود: در مدت یاد شده تعداد ۲۴ هزار و ۴۹۶ مورد مزاحمت تلفنی با مراکز ۱۱۵ استان ثبت شده که این موارد می‌تواند نقش بسزایی در کاهش کیفیت خدمات ارائه شده به مددجویان داشته باشد.

دکتر شمسی پور دهکردی با بیان اینکه در مدت زمان یاد شده ۱۹۳ مورد مسمومیت با گاز مونوکسید کربن که نسبت به سال ۱۴۰۱ کاهش ۳۴ درصدی را داشتیم و تعداد ۳۱ مورد غرق شدگی و تعداد ۵۶ مورد نیازمند به خدمات اورژانس هوایی در استان به مرکز دیسپچ اورژانس استان گزارش شده است که نسبت به سال گذشته کاهش ۱۸ درصدی را داشته ایم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1894952

دیگر خبرها

  • افزایش ۹۰ درصدی امدادرسانی به حوادث در ایلام
  • لیگ‌یک/ شاگردان اشکش لیگ برتر می‌خواهند
  • مهلت ۴۸ ساعته کمیته انضباطی به سرمربی و کادرفنی استقلال برای ارسال دفاعیات
  • مهلت ۲ روزه به استقلال برای ارسال دفاعیه به کمیته انضباطی
  • درخواست کمیته انضباطی از نکونام: دفاعیات خود را ارسال کنید
  • ثبت بیش از ۲۰۴ هزار تماس با اورژانس ۱۱۵ چهارمحال و بختیاری
  • ادعای جنجالی نکونام؛ محرومیت سرمربی استقلال به خاطر رفاقت دو نفر!
  • مهدی تاج: زنان رعایت کنند، فصل آینده قطعا VAR خواهیم داشت
  • تاج: فصل آینده قطعا وار خواهیم داشت
  • اعتراض ایرالکو: استقلال باید دقیقه 3 اخراجی می‌داد