Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-05-02@00:25:06 GMT

قیمت دلار 12 هزار تومان شد؟ 14 مهر 97

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۴۴۰۱۴

امروز دلار که در کانال ۱۴ تومان بود، ساعتی پیش به کانال ۱۳ تومان آمد و دقایقی قبل، وارد کانال ۱۲ هزار تومان شده است. دلار در حال حاضر، از قیمت ۱۲۶۰۰ تا ۱۲۸۰۰ خرید و فروش می‌شود. همچنین هر قطعه سکه امامی در بازار امروز تهران ۳ میلیون و ۸۸۰ هزار تومان معامله شد.

به گزارش صدای ایران، امروز دلار که در کانال ۱۴ تومان بود، ساعتی پیش به کانال ۱۳ تومان آمد و دقایقی قبل، وارد کانال ۱۲ هزار تومان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دلار در حال حاضر، از قیمت ۱۲۶۰۰ تا ۱۲۸۰۰ خرید و فروش می‌شود.
البته در این بازار اکثر دلالان به دنبال فروش دلار هستند و خرید در بین مردم مشتری ندارد، اما از امروز که معامله‌ ارز در صرافی‌ها آزاد شده است همه می‌توانند تنها با داشتن کارت ملی حدود ۵ هزار دلار ارز به نرخ بازار آزاد تهیه کنند.
عرضه آزاد دلار و یورو از سوای صرافی‌ها باعث شده تا قیمت ارز شکسته و بازار دلالان کساد شود و در این شرایط دلالان مجبورند به نرخی پایین‌تر از صرافی‌ها ارزشان را به مردم بفروشند و به این ترتیب قیمت از صبح امروز تا دقایقی پیش حدود 1500 تومان کاهش پیدا کرده است.
در این شرایط ارز فروشان کنار خیابان یا همان دلالان به شدت نگران آینده هستند و مکالماتشان با هم نیز گویای ادامه داشتن روند کاهشی قیمت دلار، یورو و دیگر انواع ارز است. موضوعی که البته مدنظر بسیاری از اقتصاددانان و فعالان بازار نیز هست.
سکه امامی ۳ میلیون و ۸۸۰ هزار تومان شد
هر قطعه سکه امامی در بازار امروز تهران ۳ میلیون و ۸۸۰ هزار تومان معامله شد.
به نوشته انتخاب، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (امامی) امروز شنبه ۱۴ مهرماه ۹۷ در بازار تهران (در لحظه تنظیم خبر) ۳ میلیون و ۸۸۰ هزار تومان به فروش رسید.
از سوی دیگر، امروز در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی یک میلیون و ۹۴۱ هزار تومان و هر قطعه ربع بهار آزادی نیز یک میلیون و ۸۱ هزار تومان معامله شد. بر اساس این گزارش، هر قطعه سکه گرمی ۶۶۱ هزار تومان معامله شد و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۳۶۳ هزار و ۴۰۰ تومان فروخته شد.


منبع: صدای ایران

کلیدواژه: قیمت دلار 12 هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۴۴۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت طلا و سکه امروز ۱۲ اردیبهشت؛ سکه ۷۰۰ هزار تومان ارزان شد

به گزارش خبرنگار مهر امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت قیمت هر سکه طلای طرح جدید تا لحظه درج خبر به مبلغ ۴۱ میلیون ۵۸۵ هزار تومان رسید که نسبت به روز گذشته ۷۰۳ هزار تومان کاهش دارد.

هر سکه بهار آزادی نیز ۳۷ میلیون ۹۳۷ هزار تومان امروز قیمت گذاری شد.

همچنین هر قطعه نیم سکه نیز امروز به مبلغ ۲۴ میلیون تومان به فروش می‌رسد که نسبت به روز گذشته ۴۰۰ هزار تومان ارزان‌تر است.

امروز همچنین هر قطعه ربع سکه ۱۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و هر قطعه سکه یک گرمی ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

این گزارش حاکی است هر انس طلا امروز ۳.۳۸ درصدی به ۲۲۸۷ دلار رسید و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۳ میلیون و ۴۳۲,۳۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

کد خبر 6094135 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • قیمت طلا، سکه و دلار در بازار چهارشنبه۱۲ اردیبهشت
  • سکه و طلا چند شد؟ +جدول
  • قیمت طلا و سکه امروز ۱۲ اردیبهشت؛ سکه ۷۰۰ هزار تومان ارزان شد
  • قیمت طلا در بازار امروز ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت جدید طلا امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / طلا سقوط کرد
  • سکه به کانال ۴۲ میلیون تومان بازگشت
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۱ اردیبهشت +جدول
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • سیگنال پشت خطی به قیمت دلار/ خبر خوش ارزی چیست؟