Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@03:00:18 GMT

کارشناسی داوری دیدار نفت مسجد سلیمان و استقلال

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۴۴۲۴۱

کارشناسی داوری دیدار نفت مسجد سلیمان و استقلال

یک کارشناس داوری می‌گوید تیم نفت مسجد سلیمان باید از دقیقه شانزده، ده نفره مقابل استقلال بازی را ادامه می‌داد.

حیدر سلیمانی کارشناس داوری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره بازی پربرخورد استقلال و نفت مسجد سلیمان و قضاوت مهدی سیدعلی در این دیدار اظهار کرد: سید علی روز سختی را پشت سر گذاشت و شاهد بازی پربرخوردی بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این داور ۱۰ کارت زرد نشان داد و بازی با ۴ اخراجی همراه بود. از ابتدای بازی شاهد اعتراض‌های مربیان بودیم که سید علی سعی کرد با دادن کارت زرد بازی را مدیریت کند.

وی ادامه داد: سید علی از این رو موفق بود که تمامی کارت زردها به درستی داده شد و عدم موفقیت وی در به تنش کشیدن بازی خلاصه می‌شود. در دقیقه ۱۶ حکیم نصاری خطای شدیدی را روی بازیکن استقلال مرتکب شد که داور باید او را با کارت قرمز جریمه می‌کرد اما به دلیل هجمه نیمکت‌ها به سمت او وی ترجیح داد با نشان دادن کارت زرد بازی را مدیریت کند. هر دو خطای زکی‌پور که منجر به جریمه با کارت زرد و در نهایت کارت قرمز شد، درست بود زیرا مدافع استقلال فرصت‌های گلزنی حریف را سلب کرده بود.

این پیشکسوت داوری نسبت به اخراج کولی‌بالی نیز تصریح کرد: کار کولی‌بالی غیرحرفه‌ای بود. موقع جدال او با مهدی رحمتی روی هوا زانوی این بازیکن به شکم رحمتی برخورد کرد که مستحق کارت زرد بود و اخراج او نیز به درستی تصمیم گرفته شد. البته قبل از این صحنه او در موقعیت تک به تک باقری را سرنگون کرده بود که داور صلاح ندید مدافع نفت مسجد سلیمان را اخراج کند. گرچه می‌توانست این کار را نیز انجام دهد.

او در پایان گفت: در صحنه پنالتی نفت مسجد سلیمان چشمی در آخرین لحظه میداودی را متوقف کرد و سید علی باز هم به درستی نقطه پنالتی را نشان داد. مربیان دو تیم هم به خاطر دخالت و ایجاد تنش در بازی اخراج شدند که به نظر من تصمیم درستی بود زیرا این تنش‌ها در آخر منجر به درگیری متقابل شد. سید علی امروز قضاوت سختی داشت و تنها اشتباه او اخراج نکردن نصاری در دقیقه ۶۰ بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام تیم نفت مسجد سلیمان تيم فوتبال استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۴۴۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه

تیم فوتبال استقلال در دیداری دوستانه مقابل آریو اسلامشهر قرار گرفت و با یک گل شکست خورد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال عصر امروز در یک بازی دوستانه مقابل آریو اسلامشهر، یکی از تیم‌های حاضر در لیگ دسته اول آزادگان قرار گرفت و در نهایت با یک گل شکست خورد.

جواد نکونام، سرمربی استقلال در این مسابقه از بازیکنان نیمکت‌نشین و جوان استفاده کرد. این مسابقه از ساعت ۱۶ در کمپ زنده‌یاد ناصر حجازی و بنا به تصمیم کادر فنی استقلال پشت درهای بسته و بدون حضور تماشاگر برگزار شد.

وحید بیاتلو که هدایت آریو اسلامشهر را برعهده دارد، پیش از شروع بازی با نکونام و اعضای کادرفنی استقلال خوش‌وبش کرد. احمد فیض کریم‌لو، بازیکن سال‌های دور استقلال که یکی از اعضای کادر فنی آریو محسوب می‌شود نیز مورد استقبال آبی‌پوشان تهرانی قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • رکورد ویژه ستاره ایران در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان
  • عکس‌| عملکرد عالی علیرضا فغانی در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان
  • داور را دو روز قبل از مسابقه عزل کردند!‏
  • داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • فلاحت‌زاده: داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • اخراج بی‌رحمانه ابراهیمی از بازی مهم(عکس)
  • شکست استقلال در دیدار دوستانه
  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه
  • اعلام تیم داوری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس
  • انتظاری:آلومینیم حریف چغری برای پرسپولیس است/ وقتی استقلالی‌ها صدرنشین هستند چطور می‌گویند نمی‌خواهند قهرمان شویم؟