Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-07@20:50:35 GMT

صد در صد در کافه شهرزاد

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۴۴۴۷۰

صد در صد در کافه شهرزاد

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ «پرواز ستاره‌ای» عنوان اثر نمایشی تازه‌ای است که از دوشنبه ۱۶ مهرماه در ۲ سانس ۱۰ صبح و ۱۶ در کافه مجموعه پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه خواهد رفت.

نویسندگی و کارگردانی این نمایش بر عهده نیما بیگلریان است. این نمایش پیش از این در شهر فرانکفورت آلمان روی صحنه رفته و یک پروژه بین المللی در حوزه خردسال و کودکان محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش خرید بلیت های این نمایش در سایت های اینترنتی مرتبط آغاز شده است و علاقه مندان می توانند به صورت حضوری از گیشه پردیس تئاتر شهرزاد بلیت های این نمایش را خریداری کنند.

تهیه کنندگی این نمایش بر عهده آرمان متین نیا است و حامد زحمتکش در مقام بازیگر در این نمایش به ایفای نقش می پردازد.

از سوی دیگر نمایش «صد درصد» به کارگردانی مرتضی اسماعیل کاشی که اجراهای خود را از تاریخ ۷ شهریورماه در پردیس تئاتر شهرزاد آغاز کرده است تا پایان مهرماه سال جاری هر شب ساعت ۲۰ در سالن شماره ۲ پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می رود. نمایش «صد در صد» در روزهای پایانی هر هفته (پنج شنبه و جمعه) در ۲ سانس ۱۷ و ۲۰ روی صحنه می رود.

ستاره پسیانی و هوتن شکیبا در این نمایش به ایفای نقش می پردازند و تهیه کنندگی آن بر عهده محمد قدس است.

نمایش «مواچیله در هیچ جا» به کارگردانی محمد نیما مظاهری که از تاریخ ۱ مهرماه در سالن شماره ۳ پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه رفته است تا پایان مهرماه به اجراهای خود ادامه می دهد. این اثر ادای دینی به حسین پناهی شاعر و نویسنده معاصر است. «مواچیله در هیچ جا» هر روز ساعت ۱۸:۳۰ در پردیس تئاتر شهرزاد اجرا خواهد شد.

مهسا اصغری، کاوه دوستی، حمید رشید، شایسته سجادی، شیما صفری، مرصاد فیضی، فوژان فروتن، معین کرمی، نوید نصرتی، محمدنیما مظاهری در این نمایش به ایفای نقش می پردازند. ۵۰ درصد از عواید فروش این نمایش هزینه کودکان سرطانی خواهد شد و امکان خرید بلیت به صورت حضوری از گیشه پردیس تئاتر شهرزاد فراهم است.

نمایش «تهوع» به کارگردانی مریم برزگر هم تا پایان مهرماه هر شب ساعت ۲۰:۳۰ با هنرمندی شکیب شجره در سالن شماره ۳ پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود.

نمایش «سنگ ها برای آنتیگون» به کارگردانی علی پازکی تا پایان مهرماه هر شب ساعت ۲۱:۴۵ در سالن شماره ۳ به اجراهای خود ادامه خواهد داد. محمد صدیقی مهر، گیلدا حمیدی، میثاق زارع و سمانه اسماعیلی بازیگرانی هستند که در این نمایش به ایفای نقش می پردازند و شهاب حسینی در مقام مدیر پروژه این گروه را یاری می کند.

خبرنگار: فاطمه زاهد

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پردیس تئاتر شهرزاد کافه شهرزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۴۴۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پولاد کیمیایی خواننده «گالیله» شد

دریافت 61 MB

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مشاور رسانه‌ای نمایش «گالیله»، ویدئویی از مراحل ضبط قطعه موسیقی نمایش «گالیله» با خوانندگی پولاد کیمیایی که این شب‌ها در تئاتر شهر روی صحنه است، منتشر شد.

قطعه «آهای گالیله» از زبان یک خواننده دوره‌گرد در نمایش «گالیله» خوانده می‌شود که ترانه آن را کاوه آفاق سروده و آهنگسازی و تنظیم موسیقی نمایش و همچنین این ترانه بر عهده محمدرضا چراغعلی آهنگساز شاخص کشور بوده است.

نمایش «گالیله» به تهیه‌کنندگی آزیتا موگویی و کارگردانی شهاب‌الدین حسین‌پور با نقش‌آفرینی فرهاد آییش، صدف اسپهبدی، نورا هاشمی، محمد نادری، حمید رحیمی، شهروز دل‌افکار، آرش فلاحت‌پیشه، محمد معتضدی، اشکان صادقی، فربد فرهنگ‌، علیرضا ساوه درودی، سامان کرمی و علیرضا مویدی در سالن اصلی تئاتر شهر روی صحنه است.

نمایشنامه «گالیله» نوشته برتولت برشت و ترجمه حمید سمندریان است و دراماتورژی متن را نیز محمد امیریاراحمدی بر عهده دارد.

فروش بلیت این نمایش در سایت تیوال و همچنین فروش بلیت ردیف هفت نیز در سایت گیشه تئاتر در دسترس علاقه‌مندان است.

کد خبر 6097107 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • نوزدهمین جشنواره ملی هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری در رشت آغازشد
  • علیرضا کوشک‌جلالی به تماشاخانه ایران‌شهر می‌آید
  • کوشک جلالی با «آرت» به تماشاخانه ایرانشهر می‌آید
  • خوانندگی پولاد کیمیایی برای «گالیله»
  • پولاد کیمیایی برای نمایش «گالیله» می‌خواند
  • اعلام آمار فروش سالن‌های دولتی تئاتر
  • پولاد کیمیایی خواننده «گالیله» شد
  • کدام نمایش‌ها در مونودرام خوزستان به صحنه می‌آیند؟
  • راهیابی نمایش خسوف از کاشان به جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • «تله موش» روی صحنه می رود