Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاظم رزمی شامگاه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: این حادثه روز جمعه روی داد و خودروی پژو 206 بعد از برخورد با گاردیل پل حویق به داخل رودخانه سقوط کرد.
وی افزود: خودرو در قسمتی از رودخانه گیر کرده بود و سه نفر از سرنشینان آن توسط نیروهای مردمی از داخل آن خارج شده بودند و متاسفانه در این حادثه، 2 زن جان خود را از دست دادند و یک کودک 6 ساله نیز مفقود شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: خودرو از داخل رودخانه به بیرون کشیده شده است و مصدومان حادثه در بیمارستان بستری هستند.
رزمی اظهار کرد: بارش شدید باران و طغیان رودخانه حویق همچنان ادامه دارد و سیلاب در این بخش به زیرساخت ها، مسیل ها و برخی جاده ها آسیب وارده و در برخی مناطق آبگرفتگی ایجاد کرده است.
او گفت: تلاش عوامل بخشداری و دستگاه های امدادرسان برای هدایت آب های سطحی،مقابله با سیلاب و رفع مشکلات ادامه دارد و 2 راه روستایی از جمله راه آبشار زمرد بازگشایی شده است.
بخش حویق تالش با 600 کیلومتر مربع مساحت، 34 هزار نفر جمعیت دارد.
ایستگاه هواشناسی تالش دمای هوای این شهرستان را در زمان ارسال این خبر، 15 درجه سانتیگراد، میزان بارش در شبانه روز گذشته را 91.4 میلیمتر و رطوبت نسبی هوا را 96 درصد اعلام و برای فردا هوایی ابری، مه آلود و در برخی ساعات بارندگی پیش بینی کرده است.
شهرستان تالش با 200 هزار نفر جمعیت در بخش های مرکزی، حویق، اسالم و کرگانرود در 110 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.
7124 /6030
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: اهواز استان گیلان بیمارستان پژو خودرو هواشناسی اهواز امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۴۴۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه/ ۱۱ نفر مصدوم شدند

فرزین رضازاده گفت: عصر امروز در کمربندی ارومیه و مسیر روگذر مدرس تعداد ۹ دستگاه خودرو با هم برخورد کردند.

وی ادامه داد: خوشبختانه شدت این تصادف در حدی نبود که فوتی داشته باشد.

رضازاده اضافه کرد: ۹ مصدوم این حادثه با اقدامات پیش‌بیمارستانی در محل درمان و ۲ نفر برای ادامه درمان به بیمارستان‌ امام خمینی(ره) ارومیه اعزام شدند.

حال عمومی ۲ نفری بستری در بیمارستان مساعد گزارش شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • همراهان منطقه‌ای آمریکا و اسرائیل صحنه را در «وعده صادق» باختند
  • جستجوها برای کودک غرق شده فلاردی ادامه دارد/ پنج روز تلاش بی‌وقفه نیروهای امدادی
  • (تصاویر) تجاوز به چپ کامیون در دره شهر / ۴ نفر جان باختند
  • تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه/ ۱۱ نفر مصدوم شدند
  • ادامه آبیاری نخلستان‌های آبپخش تا برداشت محصول
  • هشدار نارنجی ادامه بارش‌ها در خراسان جنوبی
  • ادامه بارش‌ها در شرق و شمال اصفهان
  • دلار باز هم سقوط کرد/ دلار احتمالا به این عدد می‌رسد
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ سقوط آزاد قیمت تارا و ۲۰۷
  • حادثه در ساختمان مسکونی در آدیس‌آبابا/ ۷ نفر جان باختند