Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر هیات کاراته استان گیلان روز شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هفته سوم لیگ برتر کاراته پسران کشور روز جمعه در سالن غدیر تهران با صعود هشت تیم به مرحله بعدی پیگیری شد که خوشبختانه تیم شهرداری انزلی نیز موفق به صعود از گروه خود شد.
حامد زیکساری افزود: بر این اساس تیم کاراته پسران شهرداری انزلی که در گروه سوم این رقابت ها قرار داشت، در این مرحله با یک پیروزی و یک باخت و در مجموع با کسب رتبه دوم گروه خود ، به مرحله بعدی این مسابقات راه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: تیم کاراته پسران شهرداری انزلی در مرحله سوم این رقابت ها ابتدا مقابل تیم لوازم خانگی ملت مرکزی قرار گرفت که در نهایت با نتیجه 15 بر شش مغلوب حریفش شد.
وی بیان کرد: تیم کاراته پسران شهرداری بندر انزلی در آخرین دیدارش در هفته سوم و پایانی مرحله مقدماتی این رقابت ها رو در روی تیم قدرتمند مارال چرم قرار گرفت که با این تیم گرچه به نتیجه مساوی 10 بر 10 دست یافت اما به دلیل کسب امتیازات بیشتر برنده این بازی شد تا پس از تیم مارال چرم رتبه دوم گروه سوم لیگ برتر کاراته پسران کشور را به خود اختصاص دهد.
دبیر هیات کاراته استان گیلان خاطرنشان کرد: در رقابت های کاراته لیگ برتر پسران کشور، 16 تیم در چهار گروه با هم به رقابت پرداختند که در نهایت دو تیم برتر هر گروه به مرحله بعدی این رقابت ها راه یافتند.
زیکساری اضافه کرد: به جز تیم های مارال چرم و شهرداری بندرانزلی که با کسب مقام های اول و دوم گروه سوم این مسابقات به مرحله بعدی راه یافتند، تیم های باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت، هیات کاراته اصفهان، عقاب شوبوکان ، پاس کن شی کان، پاس قم و اسکلت بتنی ایران سایر تیم های راه یافته به مرحله دوم لیگ برتر کاراته پسران کشور هستند.
7285 /6030
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: اهواز استان گیلان بازی شهرداری قم لیگ برتر اهواز امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۴۴۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایدکوپرس سایپا،‌ تندیس شرکت برتر ایران را دریافت کرد

شرکت ایدکوپرس سایپا، در سی و پنجمین جشنواره ملی امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحد‌های نمونه ایران، تندیس یکی از ۵ شرکت برتر را از رییس جمهور دریافت کرد. - اخبار بازار -

به گزارش سایپانیوز،‌ در مراسم اختتامیه سی و پنجمین جشنواره ملی امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه ایران که با حضور وزیر صنعت،‌ معدن و تجارت، وزیر کار، مدیران عامل گروه خودروسازی سایپا و ایران خودرو و جمع کثیری از مسئولان کشوری و لشکری برگزار شد، از کارگران، گروه‌های کاری، مدیران و واحد‌های نمونه کشوری با اهدای تندیس و لوح سپاس توسط رییس جمهور تجلیل شد.

این جشنواره با هدف تجلیل از زحمات کارگران، گروه‌های کار و واحدهای اقتصادی نمونه کشور و ترویج و تقویت فرهنگ کار و تلاش همه ساله در هفته کار و کارگر برگزار می‌شود.

در پایان این مراسم از کامبیز قلی زاده سلطانی، مدیرعامل ایدکوپرس سایپا، ‌به ‌عنوان کارآفرین نمونه و مدیر برتر ایران و تنها نماینده خودروسازان کشور در جمع برترین واحد‌های نمونه و از شرکت ایدکوپرس به عنوان یکی از 5 شرکت برتر کشور توسط سید ابراهیم رییسی،‌ رئیس جمهور کشورمان تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است، ‌شرکت ایدکوپرس سایپا برترین شرکت تولیدکننده مجموعه‌های پرسی بدنه و شاسی خودرو در کشور است.

دیگر خبرها

  • برد حیاتی مشهدی‌ها در لیگ بسکتبال جوانان کشور
  • رقابت ۲۸۰ دانش آموز کردستانی در مسابقات دادرس هلال‌احمر
  • قهرمانی لیگ برتر رویینگ بانوان سهم دانشگاه آزاد شد/ صدور جواز حضور رقابت‌های بین‌المللی روسیه
  • ایدکوپرس سایپا،‌ تندیس شرکت برتر ایران را دریافت کرد
  • سوت آغاز لیگ فوتبال امید‌های مناطق کشور در محمودآباد به صدا در آمد
  • موفقیت جدید برای کاراته خوزستان
  • جامی که خیلی زود شگفتی‌ساز شد
  • هشتمی شمشیربازان قم در لیگ برتر کشور
  • تیم دو نفره تنیس پسران ایران قهرمان مسابقات سطح یک آسیا شد
  • صعود شهرداری گرگان به فینال لیگ برتر بسکتبال