Web Analytics Made Easy - Statcounter

استان‌ها > لرستان - معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری استان لرستان در نشست خبری با خبرنگاران با انتقاد از ترمینال خرم آباد گفت: ترمینال جدید خرم آباد مشکلاتی از جمله راه دسترسی و ساختمان آن که در حد یک ترمینال برون استانی نیست.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، احمد مرادپور در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: زمانی که دکتر خادمی بعنوان استاندار لرستان منصوب شد معتقد بودند که باید فارغ از هرگونه شانتاژ تبلیغاتی، تمام انرژی خود را صادقانه صرف خدمتگذاری به مردم لرستان کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: اگر همه این طرح ها به بهره برداری می رسیدند دیگر فرد بیکار در جامعه نداشتیم اما به هر حال شرایط به گونه ای است که اکنون حدود 80هزار میلیارد ریال اعتبار برای اتمام این طرح ها نیاز است.

جانمایی اشتباه ساختمان جدید استانداری

وی در خصوص شرایط فعلی برج امید نیز اظهار داشت: اگر من در آن زمان تصمیم گیرنده بودم هرگز این برج را طراحی نمی کردم و به جای آن چند ساختمان کوتاه در همین زمین فعلی استانداری می ساختم

مرادپور افزود: اکنون با توجه به افزایش قیمت ها 70 میلیارد تومان برای تکمیل این طرح نیاز است اما گرفتن این مبلغ ساده نیست مخصوصا اینکه در ابتدا متعهد شده باشیم که هیچگونه مبلغی را برای ساخت برج درخواست نکنیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان در خصوص وضعیت زیرگذر بهارستان توضیح داد: این طرح در اصل مربوط به شهرداری است اما خود را موظف می دانیم در تمام شرایط به صلاح این شهر و مردم جوابگوی تمام موقعیتها باشیم

وی در خصوص راههای روستایی گفت:: 6هزار و 298 کیلومتر راه روستایی داریم که رقم بسیار بالایی است و نگهداری این راه ها نیز به مراتب بسیار سخت است.

انتقاد از ساختمان جدید ترمینال خرم آباد

وی در خصوص دوطرح مهم شهرستان خرم آباد نیز گفت: ترمینال خرم آباد در حد یک ترمینال برون استانی نیست اما نسبت به گذشته بسیار بهتر شده است ، همچنین با حل شدن مشکل شهرداری خرم آباد با برج های دوقلو، بزودی عملیات پیش فروش واحدهای آن آغاز خواهد شد.

46

کلید واژه‌ها : شهرسازی - شهرداری ها - معماری - استان لرستان -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: شهرسازی شهرداری ها معماری استان لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۴۴۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمدصادق سیف درگذشت + سوابق

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، استاد «محمدصادق سیف» پدر خوشنویسی خرم‌آباد پس از طی یک دوره بیماری در ۸۸ سالگی درگذشت.

بیشتر بخوانید: جواد مانی درگذشت + سوابق

محمدصادق سیف متولد ۱۳۱۴ در خرم‌آباد و از نخستین موسسان انجمن خوشنویسان خرم‌آباد و از شخصیت‌ها و مشاهیر فرهنگی لرستان به شمار می‌رفت.

استاد سیف در رشته‌های مختلف خوش‌نویسی همچون ثلث و نستعلیق دارای درجه استاد تمامی از انجمن خوشنویسان ایران بود و در طول عمر گران‌مایه‌اش در انجمن خوشنویسان خرم‌آباد، شاگردانی بسیاری تربیت کرد.

بسیاری از هنرمندان و استادان کنونی خوشنویسی لرستان که دارای درجات ممتاز و فوق ممتاز هستند، حضور این استاد را درک کرده و از داشته‌های علمی و هنری وی بهره گرفته‌اند.

محمدصادق سیف علاوه بر هنر خوشنویسی، در حوزه موسیقی هم فعال بود و عود می‌نواخت. او که بر زبان‌های انگلیسی و عربی مسلط بود دستگاه‌های موسیقی ایرانی، مقام‌های موسیقی عربی و همچنین لحن‌های زیبای قرآنی و گوشه‌های رابط این لحن‌های پیچیده را نیز به خوبی تجزیه و تحلیل می‌کرد. استاد سیف در تلاوت قرآن با لحن فصیح عربی بسیار توانمند بود و نمایشگاهای متعددی از آثار خوش‌نویسی خود به ویژه در حوزه خط ثلث برگزار کرد.

وی که به فرهنگ و هنر ایران به ویژه لرستان عشق می‌ورزید همواره همگان را به پاسداشت این فرهنگ و هنر غنی، کهن و سرشار ازحکمت و ابعاد مختلف زیبایی‌شناختی آن، تشویق و ترغیب می‌کرد.

در مراسم اختتامیه پانزدهمین جشنواره ملی خوشنویسی رضوی در مرداد ماه ۱۳۹۶ به پاس بیش از پنجاه سال خدمات شایان استاد محمدصادق سیف در عرصه هنر خوشنویسی استان و شهرستان خرم‌آباد، از این هنرمند پیشکسوت با حضور مسئولان، هنرمندان و برگزیدگان جشنواره تجلیل و تقدیر شد و در سال ۱۴۰۰ مورد تقدیر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گرفت.

ایرج طولابی از نویسندگان لرستان در کتابی با عنوان «گذری بر خوشنویسی خرم‌آباد»؛ در گفت‌وگو با استاد محمدصادق سیف به زندگی‌نامه این استاد خوشنویسی پرداخته است، این کتاب در سال ۱۴۰۰ از سوی انتشارات کلدر خرم‌آباد با تیراژ محدود منتشر شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1224943 برچسب‌ها اخبار روز

دیگر خبرها

  • میانگین بارندگی لرستان ۲۶ میلی‌متر ثبت شده است
  • آخرین وضعیت پروژه شهر دانش دانشگاه تهران / محدودیت خرید و فروش زمین‌های اطراف دانشگاه برداشته شد
  • محمدصادق سیف درگذشت
  • درگذشت پدر خوشنویسی خرم‌آباد
  • محمدصادق سیف درگذشت + سوابق
  • محمدصادق سیف درگذشت + عکس
  • پدر خوشنویسی خرم‌آباد درگذشت
  • آغاز پویش نوروزی چشم به راهیم در لرستان
  • هشدار قرمز هواشناسی برای لرستان
  • هشدار سطح قرمز هواشناسی در لرستان