Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-30@06:47:50 GMT

تخریب سلبریتی ها با احضاریه های قضایی

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۴۵۰۲۴

تخریب سلبریتی ها با احضاریه های قضایی

رکنا: مهدی ابراهیمی/سردبیر- وقتی زلزله کرمانشاه با ویرانی های مرگبارش دل همه ایرانیان را به درد آورد باز یک همدلی باشکوهی شکل گرفت و این بار ایرانیان نشان دادند در بدترین شرایط اقتصادی هم درس ایثار و فداکاری می دهند.

در هیاهوی شایعات و تخریب ارگان های حمایتی در فضای مجازی برای اینکه مردم از حمایت هایشان چشم پوشی نکنند و زلزله زدگان قربانی فضای مسمومی نشوند که شاید سازمان یافته بود سلبریتی ها به میدان آمدند سلبریتی های ورزشی، سیاسی، سینمایی و حتی تلویزیونی که اعتبار زیادی در بین مردم داشتند و دارند و مردم با اعتماد به آنها در حمایت از زلزله زدگان دست به دست هم دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شماره حساب ها برای جمع آوری کمک به زلزله زدگان یکی پس از دیگری اعلام شدند هر سلبریتی ای روشی برای حمایت از زلزله زدگان کرمانشاه اعلام کرد و مردم با انتخاب سلیقه ای روش ها دست به کار شدند.

در این میان اسامی علی دایی از سلبریتی های سرشناس ورزشی و صادق زیبا کلام از مشهوران دنیای سیاست و از سوی دیگر خانم سرشناسی به نام نرگس کلباسی بیشتر به گوش رسید.

روزهای نخست عملکردها در فضای مجازی و رسانه ای لحظه به لحظه مخابره می شد که البته کمک های غیر نقدی بود تا اینکه ارگان های دولتی توانستند به نظم خاصی در این شاخه حمایتی برسند و تنها مساله اصلی بازسازی مناطق زلزله زده بود که نیاز به کمک های مالی داشت و حساب های بانکی سلبریتی ها که با کمک های نقدی مردم دلسوز ایران میلیاردی شده بودند می توانست همراه با اقدامات دولتی و ارگانی نه تنها سرعت این بازسازی بلکه کیفیت آن را به سمت بسیار خوبی هدایت کند.

اما این مسیر مشترک شاید بخاطر رفتارهای سلیقه ای هر دو سمت شاخه شاخه شد سلبریتی ها ، دولتی ها و ارگان ها هرکدام ساز خود را زدند به گونه ای که حتی دیده نشد سلبریتی ها با هم نیز مسیر مشترکی را پیش روند.

درحالیکه مردم تصور می کردند کمک هایشان در حال به ثمر نشستن است و زلزله زدگان بزودی و قبل از آغاز سرما در گرمای محبت آنها آسوده زندگی خواهند کرد ناگهان اعتراض هایی از تریبون های رسمی و غیر رسمی از بلاتکلیفی کمک های نقدی مردمی به سلبریتی ها فضای ناراحت کننده ای را به وجود آورد.

نمایندگان مناطق زلزله زده در مجلس ،مسئولان شهری و روستایی حتی برخی از مقامات دولتی مستقر در کرمانشاه از اینکه سلبریتی ها کمک های میلیاردی را در حساب هایشان احتکار کرده و هیچ اقدام عملی ای انجام نداده اند لب به اعتراض گشودند و در سوی دیگر سلبریتی ها از بدقولی ها و بی تفاوتی های معترضین حتی برای حضور در جلسه ای مشترک پرده برداشتند و خود برنامه هایی برای استفاده از کمک های میلیاردی مردم که به امانت در اختیارشان بود اعلام کردند.

ساخت دهکده ای مدرن در مناطق زلزله زده و ... وعده هایی بود که از سلبریتی ها در فضای مجازی و رسانه ها شنیده شد و این در حالی بود که همان زمان همه می دانستند این اقدامات برای احیای مناطق زلزله زده تخصصی است و سلبریتی ها بهتر است با تعامل با ارگان های متخصص و پای کار به اهدافشان از آسایش زلزله زدگان برسند و به جای اقدامات سلیقه ای نظارت دقیقی براستفاده شدن از کمک های نقدی مردمی داخل حساب هایشان داشته باشند تا به اعتماد مردم پایبند باشد.

بر هیچکس پوشیده نبود و نیست که سلبریتی هایی مانند علی دایی و صادق زیبا کلام شخصیت هایی کاملا مورد تایید در امانتداری هستند اما کوتاهی هایی که بخاطر رفتارهای سلیقه ای و اختلافات بین آنها و ارگان های مسئول به وجود آورد باعث شد کار به جایی برسد که قوه قضاییه بخواهد تا از این سلبریتی ها انساندوست حسابرسی کمک های نقدی مردم را انجام دهد.

ناگفته پیداست که همین سلبریتی ها نگرانی ای از بابت این اقدام قضایی و پلیسی که حالا به مرحله ارسال احضاریه به در خانه هایشان رسیده است ندارند چرا که مطمئنا آنها مسیر درستی را پیش رفته اند و اگر جایی برای مناقشه است دلیلی جز ناهماهنگی ها نیست؟!

هفته گذشته ارسال احضاریه به در خانه علی دایی و صادق زیبا کلام جنجال رسانه ای بویژه در خارج از ایران به وجود آورد و تنها چیزی که در این میان گم شد شاید مهمترین مساله بود و اینکه عام مردم به سلبریتی ها اعتماد دارند و چنین رفتارهایی شاید باعث بی اعتمادی شود و در حوادث Accidents مشابه نه تنها سلبریتی ها دیگر پا پیش نمی گذارند بلکه شاید بخشی از مردم نیز دیگر رغبتی به حمایت با واسطه گری سلبریتی ها و بدتر از آن ارگان های دولتی و ... نداشته باشند.

مطلب را با یک روایت به پایان می برم گویند روزی اسب سواری مرد در راه مانده ای را سوار کرد تا به آبادی برساند که در میانه راه آن مرد دزد The Thief از آب درآمد و با ضربه چاقویی مرد اسب سوار را بر زمین افکند و خود سوار بر زین خواست بتازد.

مرد نیکوکار که از ضربت چاقو در خود می پیچید در آخرین لحظه ها به دزد نمک نشناس گفت هر جا رفتی نگو اسب را دزدیده ای!

دزد که این کلام عجیب شنید علت را پرسید و مرد نیکوکار گفت اگر داستان دزدیدن اسب را روایت کنی شاید دیگر هیچ اسب سواری از روی خیرخواهی مرد در راه مانده ای را سوار نکند و این رفتار شایسته از بین برود!

وحالا جان کلام اینکه نباید اقداماتی رخ می داد که روحیه اعتماد به سلبریتی ها به بی اعتمادی تبدیل می شد تا این رفتار شایسته از بین نرود.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

فیلم مدیرعامل فراری سکه ثامن با چشم بند در فرودگاه! + جزییات

تجاوز به زن باردار در خیابان خلوت / اعتراف عجیب مرد 31 ساله +عکس

فیلم لحظه ریزش پل بتونی در املش + جزئیات

لحظه حمله پلنگ به مردی که قصد نجاتش را داشت + فیلم

دختر جوان پس از کشتن نامزد خائنش قلب و مغز او را خورد و فیلم آن را منتشر کرد +عکس

مچ زنم را با مرد غریبه در اتاق خواب گرفتم!

دختر 3 ساله همخوابی عمو و مادرش را به پدرش خبر داد

مرد شیاد به پست بد آدمی خورد! / عجیب ترین گروگانگیری در ایران!

فیلم های ناجور اعظم را از راه بدر کرد!

مرد 27 ساله در غار تاریک زندانی بود / گروگانگیران مسلح وحشت آفرین بودند + جزییات

تجاوز 4 کرکس به زنان و دختران شهری در باغ های زرند

قاتل ترنم 4 ساله برای مادر مطلقه او همخانه بود نه شوهر! + عکس

اقدام شنیع تازه داماد بخاطر جهیزیه عروس تهرانی!

تجاوز معلم منحرف به دانش آموز 14 ساله در کلاس + فیلم و عکس

زن شوهر دار آنقدر مهرداد را تحریک کرد تا کاملا عاشق او شد / وقتی شوهر بی نوا فهمید... + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه حمله تروریستی اهواز فضای مجازی حوادث Accidents دزد The Thief زلزله قضایی کرمانشاه تخریب سلبریتی ها عکس فیلم ایران زندگی مرد دختر قتل دوست بیمارستان زن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۴۵۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واحدهای تولیدی راکد و نیمه‌تعطیل کردستان شناسایی شود

رئیس کل دادگستری کردستان گفت: مسئولان قضایی استان باید در راستای تحقق شعار سال کارخانجات و واحدهای تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل کردستان را شناسایی کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، حجت‌الاسلام سید حسین حسینی امروز در جلسه با شورای معاونین، روسای دادگستری و دادستان‌های حوزه‌های تابعه قضایی استان در سنندج، اظهار داشت: مدیران قضایی استان در سال‌جاری باید حضور پررنگ‌تری در میان مردم داشته باشند و درخواست‌های حقوقی و قضایی آنها را رسیدگی کنند.

وی با اشاره به نامگذاری سال‌جاری از سوی مقام معظم رهبری به جهش تولید با مشارکت مردم، افزود: مسئولان قضایی استان باید در راستای تحقق شعار سال ضمن شناسایی کارخانجات و واحدهای تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل و اعلام این واحدها به ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان، اهتمام جدی داشته باشند.

رئیس کل دادگستری استان کردستان تصریح کرد: سند تحول قضایی و اجرای برنامه‌های عملیاتی قوه قضاییه در سال 1403 باید محور حرکت فعالیت‌های دستگاه قضایی استان در سال جدید باشد و با اتخاذ تدابیر و برنامه‌ریزی مدون، این برنامه در دادگستری استان اجرایی شود.

وی بر تکریم مراجعان به دستگاه قضایی تأکید کرد و گفت: یکی از مصادیق بارز این موضوع، پاسخگویی صحیح به سؤالات و درخواست‌های ارباب رجوع است و همچنین ارزش قائل شدن قضات و کارکنان اداری برای وقت مردم است.

حسینی خطاب به رؤسای دادگستری و دادستان‌های حوزه‌های قضایی استان بر تعیین تکلیف پرونده‌های محکومان به قصاص تأکید کرد و یادآور شد: قضات باید در صدور قرار تأمین منجر به بازداشت با دقت بیشتری عمل کنند.

رئیس کل دادگستری استان کردستان اضافه کرد: قضات امسال باید در راستای مختومه کردن پرونده‌های قضایی توام با اتقان آراء تلاش و جدیت بیشتری داشته باشند تا زمینه رضایت‌مندی بیشتر مردم استان فراهم شود.

انتهیا پیام/481/

دیگر خبرها

  • حمله دزدان به یک سلبریتی دیگر در اتوبان چمران؛ پیگیری نمی‌کنم! +تصویر
  • کوتاه قدترین سلبریتی های زن هالیوود چه کسانی هستند؟
  • مردم از گرانی فوق العاده رنج می‌برند
  • آیت الله مکارم شیرازی: مردم از گرانی، فوق العاده رنج می‌برند
  • دستگاه قضایی آخرین ملجأ و پناهگاه مردم است
  • نیرو‌های مسلح، پشتوانه امنیت مردم هستند
  • واحدهای تولیدی راکد و نیمه‌تعطیل کردستان شناسایی شود
  • میدان شهرت در ایران
  • سلبریتی عراقی تیک‌تاک به ضرب گلوله کشته شد | عکس
  • (ویدئو) لحظه ترور سلبریتی مشهور عراقی