Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-06@19:20:37 GMT

ترویج فرهنگ شهادت و ایثار در گرو ایده‌های نو است

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۴۵۱۹۴

ترویج فرهنگ شهادت و ایثار در گرو ایده‌های نو است

به گزارش ایکنا از کرمان، محمدجواد فدایی، سرپرست استانداری کرمان دیروز شنبه، 14 مهر در جلسه شورای عالی استانی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: تبعیضی در برخورد با جامعه ایثارگری اعم از سپاه، بسیج، ارتش و نیروی انتظامی وجود ندارد.
وی با بیان این مطلب که نباید به برگزاری همایش، نمایشگاه و ... برای ترویج فرهنگ ایثار و شهدا بسنده کرد، تصریح کرد: باید به سمت ایده‌های نو برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت سوق پیدا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمدرضا حسنی‌سعدی، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان نیز گفت: بیشترین دیدار با خانواده شهدا را نیروی انتظامی انجام می‌دهد اما ادارات به صورت منظم این مهم را انجام نمی‌دهند.
وی افزود: 2 هزار و 200 وصیت نامه شهدای استان کرمان جمع آوری شده است که جلد اول آن چاپ شده است، جلد دوم در حال چاپ است و جلد سوم در دست تدوین می‌باشد.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان بیان کرد:62 هزار نفر از جامعه ایثارگران استان تحت پوشش بیمه تکمیلی هستند سهمیه بنیاد شهید برای پرداخت این حق بیمه سالانه بالای 70 میلیارد تومان است.
محمدرضا علیزاده، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان نیز در این جلسه گفت: المان آن 23 نفر تا پایان پاییز امسال ساخته می‌شود.
همچنین جعفر رودری، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان گفت: دستگاه‌ها باید 20 درصد اعتبارات فرهنگی خود را به موضوع ایثار و شهادت اختصاص دهند.
وی ادامه داد: بودجه عمرانی سال گذشته به بنیاد شهید و امور ایثارگران استان 7 میلیارد و 400 میلیون تومان برای مرمت و بهسازی گلزار شهدا و سایر اقدامات عمرانی اختصاص داده شد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کرمان فرهنگی فدایی شهادت ایثار حسنی سعدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۴۵۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست ایده پردازی ترویج گفتمان مقاومت در جامعه برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، دومین نشست برخط ایده پردازی با موضوع راهکارهای ترویج گفتمان مقاومت در جامعه چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت با حضور عباس بازدار کنشگر و فعال حوزه بین الملل و زینب شریعتمدار ایده‌پرداز و فعال حوزه بین الملل توسط بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیا برگزار می‌شود.

نشست مذکور روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت از ساعت ۲۰ به صورت برخط از طریق پیوند https://www.skyroom.online/ch/saman2/setadekhatam برگزار می‌شود.

کد خبر 6098036 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • نشست ایده پردازی ترویج گفتمان مقاومت در جامعه برگزار می‌شود
  • فرمانداران استان ایلام به ساماندهی گلزار شهدا توجه داشته باشند
  • زوج تایبادی مراسم عقد خود را در مزار شهدای گمنام برپا کردند
  • واگذاری زمین به خانواده‌های شاهد و ایثارگران بوشهری
  • حقوق کدام یک از ایثارگران امسال افزایش داشت؟
  • جزئیات افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ + آخرین اخبار افزایش حقوق جانبازان
  • رقابت شهرهای استان کرمان برای عنوان پایتخت کتاب ایران
  • حقوق کدام یک از ایثارگران در سال ۱۴۰۳ افزایش داشت؟
  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز جامعه است
  • تدفین پیکر مطهر ۲ شهید گمنام در کرمان