Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی ملاشاهی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته حداکثر سرعت وزش باد همراه با گرد و خاک در زابل به۱۰۴  کیلومتر بر ساعت رسید که موجب شد غلظت ذرات معلق در هوای این شهر به ۲۸۵۳ میکروگرم بر متر مکعب برسد.

وی افزود: با توجه به اینکه حد مجاز ذرات معلق در هوا ۱۵۰ میکروگرم بر متر مکعب است این میزان از ذرات معلق در هوا نشان دهنده این است که طی این مدت میزان غلظت ذرات معلق در هوای شهر زابل به بیش از ۱۹ برابر حد مجاز رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس گروه پیش بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان ادامه داد: در پی این رخداد علاوه بر کاهش کیفیت هوا، میزان دید افقی در محدوده فرودگاه زابل به ۹۰۰ متر کاهش پیدا کرد.

وی با اشاره به اینکه طوفان طی این مدت میزان دید افقی در شهرستان زهک را هم به ۳۰۰ متر کاهش داد، گفت: همچنین بر اساس تحلیل آخرین نقشه های همدیدی و آینده نگری هواشناسی وزش باد همراه با گرد و خاک تا فردا در شمال استان سیستان و بلوچستان ادامه دارد.

ملاشاهی با اشاره به اینکه طی این مدت در نواحی مرکزی و جنوبی استان افزایش غبار همراه با وزش باد و گرد و خاک با شدت کمتر رخ خواهد داد، گفت: در زمان طوفان در جاده های مواصلاتی استان به ویژه جاده «زاهدان – زابل»، «زاهدان- نهبندان»، «زابل- نهبندان»، «زاهدان- بم» و جاده «ایرانشهر-ریگان-بم» کاهش دید سبب کندی عبور و مرور و اختلال تردد می شود.

کد خبر 4422693

منبع: مهر

کلیدواژه: طوفان سیستان هواشناسی سیستان و بلوچستان بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان اربعین حسینی مشهد شیراز شهرکرد گردشگری یاسوج خطبه های نماز جمعه خرم آباد سنندج آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۴۵۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونق حمل و نقل جاده‌ای کالا

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان، گفت: این میزان جابجایی کالا توسط ۲۹۶ هزار و ۹۸۶ سفر ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان و در قالب ۸۴ شرکت حمل و نقل زیر نظر این اداره کل انجام شد.

مبارکی افزود: از این میزان جابجایی کالا، سه میلیون و ۶۰ هزار و ۵۴ تن کالا درون استانی و ۲ میلیون و ۲۸۵ هزار و ۲۸۶ تن کالا، برون استانی بوده است.

وی ادامه داد: عمده کالا‌های حمل شده در این مدت گندم، کلینکر، فرآورده‌های نفتی، ذرت و برنج است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • تداوم تنفس هوای مطلوب در تهران
  • کیفیت هوای اصفهان ناسالم برای گروه‌های حساس
  • استخراج کنندگان غیر مجاز رمزارز ۱۰۰ برابر نرخ انرژی را باید جریمه پرداخت کنند+ فیلم
  • داروی غیر مجاز به مقصد نرسید
  • گرد وغبار شهر اهواز به ۸ و شوش به ۴ برابر حد مجاز رسید
  • تخصیص ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار به ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • رونق حمل و نقل جاده‌ای کالا
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت