Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@13:54:07 GMT

نگاه متسابقین مسابقات قرآنی رقابتی نباشد

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۴۵۶۲۰

نگاه متسابقین مسابقات قرآنی رقابتی نباشد

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی ضیافتی؛ رتبه نخست رشته دعاخوانی گروه آوا و نغمات از یزد را در مسابقات سراسری قرآن کسب کرد.

وی فعالیت خود را در زمینه دعاخوانی از دوران ابتدایی با قرائت قرآن کریم شروع کرد و در مسابقات شکوفه ها 2 مرتبه به مسابقات کشوری راه پیدا کرده است؛ ضیافتی در سومین تجربه مسابقات کشوری خود در چهل و یکمین دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم شرکت کرد که موفق به کسب رتبه برتر در رشته دعاخوانی گروه آوا و نغمات این مسابقات شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی درباره تغییر و تحولات ایجاد شده در زمینه آئین‌نامه مسابقات سراسری امسال گفت: با تحولات ایجاد شده در خصوص آئین‌نامه مسابقات، شرایط خوبی برای متسابقین ایجاد شده و آنها از همان ابتدا می‌توانند فضای معنوی را برای مسابقه مهیا کند.

رتبه نخست رشته دعا خوانی شد که کارمند اداره آموزش و پرورش است و در خانواده‌ای مذهبی در شهر یزد متولد شده و دارای دو فرزند به نام های زینب و حسین است، معتقد است روح قرآن در زندگی افراد تاثیر به‌سزایی دارد و در خانه‌ای که نوای قرآن طنین‌انداز شود، معنویات حکم فرما است.

ضیافتی درباره شرکت در مسابقات گفت: باید نیتی قربه الی الله داشته باشیم و نگاه شرکت‌کننده به مسابقات نگاهی صرفا رقابتی نباشد.

وی در خصوص نکات فنی چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم خاطرنشان کرد: آئین‌نامه داوری به‌صورت کامل و جامع وجود ندارد.

کد خبر 4422712

منبع: مهر

کلیدواژه: قرآن مسابقات قرآن مسابقات قرآنی معرفی کتاب فعالیت های قرآنی فلسفه اربعین حسینی قرآن کریم انقلاب اسلامی ایران امام حسین ع مسابقات قرآنی قرآن نشست علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی نشست هم اندیشی تصوف علوم انسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۴۵۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ملی زندگی با آیه ها از نگاه قرآنی ها

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ با توجه به اینکه قرار است مرحله سوم این طرح ملی تابستان برگزار شود، صاحبنظران قرآنی کشور، در جلسه نقد و بررسی؛ ایده‌های خود را برای اجرای بهتر آیه‌ها در زندگی اعلام کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تبیین نگاه قرآنی رهبر معظم انقلاب را نباید در تدوین چند کتاب خلاصه کرد
  • نگاه قرآنی و تفسیری رهبر معظم انقلاب با سخن و کلام ایشان عجین است
  • برگزاری مسابقات قرآنی دانش آموزی در شهرستان سروستان
  • ۲۳۳ پایان‌نامه مرتبط با کنگره اندیشه‌های قرآنی آیت الله خامنه‌ای در حال تدوین است
  • رقابت ۶۵۰ دانش‌آموز یزدی در مسابقات قرآن، عترت و نماز استان یزد
  • رقابت قرآنی ۶۰۰ دانش آموز استان مرکزی
  • طرح ملی زندگی با آیه ها از نگاه قرآنی ها
  • شرکت دو میلیون و ۶۰۰ هزار دانش‌آموز در مسابقات قرآنی
  • آزمون سراسری ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می شود
  • اختتامیه دومین جشنواره شهید آوینی در دانشگاه شیراز برگزار می‌شود