Web Analytics Made Easy - Statcounter

سارا شیربیگی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره وضعیت لیگ برتر فوتسال بانوان تا پایان هفته نهم گفت: پس از برگزاری چند هفته از رقابت‌ها امتیاز سپید رود به نامی نو اصفهان داده شد. نسبت به گذشته بهتر است اما هنوز شرایط ایده آل نیست. تیم‌ها سطح کیفی بهتری از نظر بازیکنان دارند چرا که ملی پوشان در تیم‌ها تقسیم شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی‌ها سخت تر شده و بازیکنان و تیم‌ها انگیزه بیش تری دارند.

ملی پوش تیم نامی نو اظهار کرد: نمی‌توان پیش بینی کرد چه تیمی قهرمان می‌شود؛ حتی ۴ تیم حاضر در پلی آف قابل پیش بینی نیستند و این نشان از افزایش سطح کیفی رقابت‌ها دارد.

وی در ادامه تاکید کرد: پس از قهرمانی در آسیا تصور می‌کردیم با جذب اسپانسرهای بیش‌تر، وضعیت مالی بهتر شود اما اینگونه نشد. البته شرایط اقتصادی کشور بی تاثیر نیست که در بخش بانوان اثرگذاری بیش‌تری داشته است. با این شرایط در سال‌های آینده به جای ۱۲ تیم شاهد حضور ۸ تیم و یا کم تر در لیگ خواهیم بود چون شرایط تیم‌داری سخت شده است.

شیربیگی در خصوص اینکه طبق جدول رده بندی رقابت بین دو تیم ملی حفاری و نامی نو وجود دارد و سایر تیم‌ها اختلاف امتیاز بیش تری دارند، گفت: بله همینطور است طبق جدول ملی حفاری در جایگاهِ اول و نامی نو در مکان دوم قرار دارد اما همانطور که در هفته نهم شاهد بودید مقابل پویندگان متوقف شدیم در حالی که در سال‌های پیش قبل از ورود به زمین مطمئن بودیم به استثنای چند بازی، با اختلاف پیروز خواهیم شد. در حال حاضر شاهد اختلاف کمی در بین تیم‌ها هستیم و همین باعث پیشرفت بازیکنان و در نهایت تیم ملی خواهد شد.

بازیکن نامی نو درباره تساوی مقابل تیم پویندگان در هفته نهم رقابت‌ها گفت: توقف در بازی بسیار زیاد بود. پس از هر ۱۰ دقیقه، بازی به مدت  ۲۰ دقیقه متوقف می‌شد و مرتب سرد و گرم می‌شدیم. حریف نیز بازی را به شدت بسته بود و روی ضد حمله ها برنامه داشت.

شیربیگی در پاسخ به این سئوال که آیا بعد از قهرمانی تیم ملی فوتسال بانوان در آسیا انتظارات و حمایت ها از این تیم برآورده شده است؟ گفت: به دلیل حمایت رسانه‌ها از فوتسال بانوان انتظار داشتیم  اسپانسرهای بیش‌تری جذب شوند اما شرایط تغییر نکرد. از طرفی مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال نیز قول داده بود با تیم‌های معتبر فوتبال در بخش مردان صحبت کنند تا در فوتسال زنان تیمداری کنند اما این اتفاق نیز رخ نداد.

وی در پایان گفت: همه در حال و هوای قهرمانی بودیم و فکر می‌کردیم شرایط مالی بهتر شود اما در ابتدا شاهد کناره گیری تیم دانشگاه آزاد بودیم و بعد از آن نیز مالک سپیدرود تغییر کرد و کریمی نیز به دلیل بدهی های زیاد باشگاه نمی توانست از تیم بانوان حمایت  کند. به همین دلیل با کاهش ۳۰ درصد قراردادهایمان به تیم نامی نو اصفهان رفتیم. با این وضعیت شرایط برای بانوان سخت است چون تنها منبع درآمدزایی فقط قراردادهای لیگ هستند.

کد خبر 4422237 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: فوتسال فوتسال بانوان لیگ برتر فوتسال بانوان تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران السد قطر دربی هشتاد و هشتم دربی کشتی آزاد کشتی فرنگی مسابقات قهرمانی جهان تیم فوتبال السد قطر تیم ملی فوتبال ایران بازی های پاراآسیایی برانکو ایوانکوویچ لیگ قهرمانی فوتبال آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۴۵۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده مطرح کرد؛ درخواست دوباره برای درج نام مادر در کارت ملی

انسیه خزعلی؛ معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در توئیتی نوشت: «بانوان در مورد کارت ملی مطالبه‌ای جز ذکر نام مادر در کنار نام پدر مشابه آنچه در شناسنامه وجود دارد، نداشتند و ما هم بر مبنای جایگاه حقوقی خود مطالبه آن ها را تا رسیدن به کمیسیون اصلی پیگیری کردیم.

وی ادامه داد: همانطور که ذکر کردم در کمیسیون مطرح شد که با توجه به برنامه‌ای که برای تغییر کارت ملی وجود دارد و هیچ اسمی در کارت‌های آتی نخواهد آمد این پیشنهاد باید از دستور خارج شود جلسات کمیسیون ضبط شده است و لذا در پاسخ خبرنگار، گزارش مراحل بررسی این درخواست و نتیجه را ارائه کردم.

خزعلی افزود: اگر مسئولان ثبت احوال در جلسه کمیسیون مذکور این سخن را بدون پشتوانه و برای از دستور خارج کردن پیشنهاد مطرح کرده‌اند، اکنون که آن را نفی می‌کنند باید درخواست بانوان مبنی بر آوردن اسم مادر در کنار اسم پدر، مجدد به جریان افتد.»

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • عکس| تصمیم عجیب سازمان لیگ درباره زنان هوادار تراکتور
  • عکس| ورود زنان تراکتوری به استادیوم ممنوع شد
  • ورود زنان تراکتوری به استادیوم ممنوع شد
  • حضور زنان در ورزشگاه یادگار تبریز ممنوع شد
  • فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
  • یکی از فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار از سربازی معاف می شوند
  • معافیت یکی از فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار از خدمت سربازی
  • حرکتِ مطلوبِ جامعه به سمت حفظِ حریم و حرمت زنان و بانوانِ سرزمین‌
  • میزبانی دانشگاه آزاد از تیم ملی هاکی زنان
  • معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده مطرح کرد؛ درخواست دوباره برای درج نام مادر در کارت ملی