Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد، حمید حسینیان، مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد امروز، 15 مهرماه اظهار کرد: کارگاه شعر جوان با حضور استاد سعید بیابانکی شاعر نام آشنای کشور و کارگاه داستان جوان با حضور استاد قاسمعلی فراست داستان نویس مطرح کشور دوشنبه، 16 مهرماه جاری از ساعت 14 و 30 دقیقه تا 18 عصر در حوزه هنری استان واقع در خیابان گلستان 6 یاسوج برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: در این کارگاه‌های یک روزه پیرامون مسائل شعر و داستان و ظرفیت‌ها و مشکلات آن صحبت می‌شود و داستان‌ها و اشعار شرکت کنندگان از سوی اساتید مورد بررسی قرار می‌گیرند.
مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: همچنین روش‌های داستان نویسی و شعرگویی نیز از سوی این اساتید به شرکت کنندگان آموزش داده می‌شود.
حسینیان با بیان اینکه برای حضور در این کارگاه‌های آموزشی از همه‌ شاعران و نویسندگان جوان استان دعوت به عمل می‌آید، تصریح کرد: برای شرکت کنندگان در این کارگاه‌ها نیز گواهی شرکت در دوره صادر می‌شود.
وی هدف از برگزاری این دوره‌های آموزشی را توجه به ظرفیت‌ها و استعدادهای هنری در سطح شهرستان‌های استان و شناسایی و پرورش آنها عنوان و اضافه کرد: بدون شک برگزاری این دوره‌ها به ارتقای سطح کمی و کیفی تولیدات ادبی و هنری استان و کشور کمک می‌کند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کهگیلویه و بویراحمد فرهنگی کارگاه شعر و داستان حوزه هنری قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۴۵۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کهگیلویه و بویراحمد نیازمند آمبولانس آفرود است

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر میعاد فر ظهر شنبه در حاشیه کلنگ زنی پایگاه‌های اورژانس کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج افزود: یک دستگاه آمبولانس آفرود در سال گذشته به کهگیلویه و بویراحمد تخصیص داده شد اما با توجه به کوهستانی بودن منطقه، کافی نیست.

وی بیان داشت: روند تکمیل طرح احداث ساختمان مرکزی اورژانس کهگیلویه و بویراحمد، طبق گزارش‌های دریافت شده، پیشرفت خوبی دارد.

میعاد فر تصریح کرد: سهم استان‌ها در حوزه تأمین آمبولانس بر اساس شاخص‌ها در نظر گرفته می‌شود و تلاش می‌شود که در بین پایگاه‌های اورژانس استان‌ها توزیع مناسبی انجام شود.

کد خبر 6090112

دیگر خبرها

  • آغاز کوچ عشایر به مناطق ییلاقی کهگیلویه و بویراحمد
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • برگزاری کارگاه آموزشی شبکه فیبرنوری توسط آکادمی ایرانسل
  • کهگیلویه و بویراحمد نیازمند آمبولانس آفرود است
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد
  • نهضت پلاتوسازی در دستور کار است/ برگزاری المپیاد هنر
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏