Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ اصغر بهرامی سعادت آبادی افزود:این حوزه طی سه سال متوالی از فعالیت با شناسایی بموقع دانش آموزان مستعد وعلاقمند به نانو وبرگزاری دوره ها با استفاده ازفضای آزمایشگاهی مستقر درپژوهسرای شهید قاسمی این ناحیه وهمراهی اساتید مجرب توانسته است موفقیت های کشوری ارزنده ای برای استان رقم بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به کسب رتبه ی اول کشوری درهفتمین المپیاد نانو کشوری توسط عارف بهمنی دراولین سال فعالیت این آزمایشگاه اشاره کرد ویادآور شد:درهشتمین المپیاد سال تحصیلی 96-95 عثمان زارعی مدال نقره وابوالفضل باقرزاده همایی مدال برنز را کسب نمودند.

این مسئول درادامه گفت:درسال تحصیلی 97-96 نیز ابوالفضل باقرزاده همایی وعلی رفیعی توانستند با کسب مدال طلا ونقره درنهمین المپیاد نانو کشوری افتخاری دیگر برای این پژوهش سرا رقم بزنند.

وی ضمن تقدیر ازاعظم نژاد علیرضایی، کارشناس نانو پژوهش سرای ناحیهیک و رابط نهاد ترویجی باشگاه نانو استان اظهار امیدواری کرد:قطعا انعکاس خوب این موفقیت ها تاثیر بسزایی در جذب دانش آموزان به سمت فعالیت های پژوهشی خواهد داشت وشاهد مدال های بیشتری برای استان خواهیم بود. 

شایان ذکراست طی آیینی ازکارشناس این حوزه توسط موسی دادی زاده ،معاون آموزش متوسطه ی استان هرمزگان تجلیل شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دانش آموزان مدال طلا معاون برنا هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۴۵۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برترین‌های المپیاد ورزش کارگری استان تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، در دومین المپیاد ورزش کارگری استان یزد، ۶ هزار کارگر مرد و زن یزدی از ۶۶ واحد تولیدی استان در رشته‌های طناب زنی، پرتاب توپ، دو سرعت و قوی‌ترین مردان به رقابت باهم پرداختند.
دومین المپیاد ورزش کارگری استان از مهرماه ۱۴۰۲ با هدف ترویج بیشتر فرهنگ ورزش در بین کارگران استان یزد آغاز شد و تا اسفندماه ادامه داشت.

دیگر خبرها

  • اختراع ایرانی برای پایش فساد میگو با فناوری نانو
  • اسلامی: ایران در المپیاد مخترعین مقام اول را کسب کرد
  • مجتمع آزمایشگاهی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی البرز افتتاح شد
  • تولید نخ‌های آنتی باکتریال با استفاده از نانو ذرات روی در یزد
  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی
  • حساب نانو آلپاری [راهنمای موفقیت در “binary option”]
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • فعالیت ۸۲۰۰ آزمایشگاه بهداشتی و درمانی در کشور
  • تجلیل از برترین‌های المپیاد ورزش کارگری استان یزد
  • برترین‌های المپیاد ورزش کارگری استان تجلیل شدند