Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ حجت الاسلام"حسن علیدادی سلیمانی" در دیدار با مدیرکل میراث فرهنگی و فعالان گردشگری استان کرمان به مناسبت هفته گردشگری اظهار کرد: بخش های دولتی و خصوصی می توانند موتور محرکه بسیار قوی در حوزه گردشگری باشند و امیدواریم با همکاری بیشتر بتوانند در این حوزه فعالیت و کار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در دنیای امروز گردشگری، صنعتی بسیار کم هزینه و زود بازده است، افزود: بدون شک این صنعت می تواند برای کشور کارگشا و مفید باشد.

امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه رونق گردشگری یک بحث علمی است، گفت: باید برای حل مسائل حوزه گردشگری، به شکل کاملا علمی اقدام شود.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی با تاکید بر اینکه صنعت گردشگری دچار نقاط قوت و ضعف هایی است، تصریح کرد: این صنعت نیاز به شفاف سازی دارد و بخش دولتی و خصوصی باید در جهت تحقق آن جدی و پیگیر باشند.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه گاهی دچار فرافکنی در برخی اتفاقات می شویم که لازمه آن شفاف سازی است، تصریح کرد: در مواردی دنبال علت هایی می گردیم که معلول آن، صرفا رونق نیست.

وی با بیان اینکه بخشی از مسائل حوزه گردشگری درون مجموعه و برخی مربوط به بیرون از آن است، خاطرنشان کرد: برای ایجاد تحول باید داخل و خارج از مجموعه را به دقت مد نظر قرار داده و به راهکارها توجه کرد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: امام جمعه دولتی و خصوصی صنعت گردشگری ولی فقیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۴۵۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران در حوزه ارتباطات از رتبه ۸۱ به ۷۵ دست یافت/ لایحه امنیت کاربران در دست بررسی است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: بر اساس آخرین اعلام اتحادیه بین‌المللی مخابرات، ایران در حوزه ارتباطات از رتبه ۸۱ به رتبه ۷۵ رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، عیسی زارع‌پور روز چهارشنبه - هشتم فروردین - در حاشیه جلسه هیئت دولت اظهار کرد: بر اساس آخرین اعلام اتحادیه بین‌ المللی مخابرات در حوزه توسعه ارتباطات در بین ۱۷۰ کشور از رتبه ۸۱ به رتبه ۷۵ دست یافتیم و شش پله ارتقا یافته‌ ایم، شاخص‌هایی که مورد بررسی قرار می‌گیرد شامل فراگیری ارتباطات، کیفیت و میزان استفاده مردم از زیر ساخت‌ها است.

وی افزود: در دو سال گذشته بیش از ۷ هزار روستای بالای ۲۰ خانوار به اینترنت متصل شده و بیش از ۹۵ درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار به اینترنت دست یافته‌اند و این روند ادامه دارد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات عنوان کرد: لایحه امنیت کاربران در کمیسیون حقوقی - قضائی دولت بررسی می‌شود و مراحل پایانی خود را طی می‌کند و قسمت‌هایی از لایحه به علت بخش‌های قضائی نیازمند تأیید قوه قضائیه بود که نامه‌ ای به رئیس قوه قضائیه ارسال شد تا نظر آنها برای این بخش‌ها کسب شود.

وی اظهار داشت: از برنامه‌هایی که وزارت ارتباطات برای سال ۱۴۰۳ در نظر گرفته این است که حضور بخش خصوصی در صنعت فضایی تسهیل شود، همچنین در سال ۱۴۰۲ بزرگترین قرارداد تاریخ صنعت فضایی را برای ساخت منظومه شهید سلیمانی منعقد کردیم.

زارع پور خاطرنشان کرد: ۲ ماهواره بخش خصوصی آماده پرتاب است و به زودی کار آنها انجام می‌شود. تصاویر و داده‌های این دو ماهواره را پیش خرید کردیم و کل کار توسط شرکت‌های دانش بنیان انجام شده است. بنا داریم حداکثر استفاده را از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان داشته باشیم.

منبع: ایرنا

کد خبر 739646

دیگر خبرها

  • ابتکار پهپادی اصفهان در کاهش خطر گازگرفتگی به سایر مناطق کشور معرفی شود
  • تاکید استاندار مازندران به اقتصاد دریا با رونق صنعت گردشگری
  • حل ناترازی ها مهمترین اولویت انرژی کشور در ۱۴۰۳
  • کرمانشاه با استفاده از ظرفیت‌ گردشگری باید متحول شود
  • گردشگری می‌تواند اقتصاد کرمانشاه را متحول کند
  • ایران در حوزه ارتباطات از رتبه ۸۱ به ۷۵ دست یافت/ لایحه امنیت کاربران در دست بررسی است
  • تعرفه برق تأسیسات گردشگری تعیین شد
  • ۵۰ راهنمای گردشگری در کرمان فعال هستند
  • لزوم تدوین برنامه‌ای فراگیر برای معرفی یزد
  • توسعه حوزه صنعت، معدن، کشاورزی و گردشگری را در دستور کار داریم