Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@18:48:39 GMT

40 دستگاه موتورسیکلت به پلیس راهور کرج اهدا شد

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۴۵۸۹۰

40 دستگاه موتورسیکلت به پلیس راهور کرج اهدا شد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: برای تجهیز ناوگان موتوری پلیس راهورکرج این موتورسیکلت ها از سوی شورا شهر و شهرداری کرج اهدا شده است.
سرهنگ غلامعلی شرق افزود: این موتورسیکلت ها با هدف تسریع در رسیدگی به تصادفات و اجرای ماموریت های محوله پلیس 110 به کار گرفته می شود.
وی خاطرنشان کرد: اکنون تیم های خودرویی، موتوری و پاس پیاده در مناطق مختلف شهرستان کرج برای تسهیل درعبور و مرورخودروها فعال هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شرق از شهروندان کرج خواست برای جامعه ایمن و روان سازی ترافیک همکاری لازم را ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی داشته باشند.
روزانه به طور متوسط بیش از 2 میلیون وسیله نقلیه در شهرستان کرج تردد می کنند.
2098/ 6155
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: اهواز پلیس راهنمایی و رانندگی پلیس راهور ترافیک جامعه موتورسیکلت اهواز امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۴۵۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان

سرهنگ حسن بژندی گفت: با توجه به وقوع دو فقره سرقت مسلحانه موتورسیکلت و همچنین طلا و جواهرات یک شهروند در حوزه بخش آسیمنون، ماموران پلیس آگاهی با اقدامات اطلاعاتی هویت سارقان مسلح که دارای سابقه سرقت و زورگیری بودند را شناسایی کردند.

 وی افزود: در ادامه ماموران پلیس آگاهی و پلیس اطلاعات و پاسگاه انتظامی بخش آسیمنون با تکمیل اقدامات اطلاعاتی ۳ سارق را شناسایی و طی عملیاتی یکی از آنان را دستگیر کردند که از این متهم یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی، گردن بند طلا، یک دستگاه شماره کوب جهت تغییر ارکان موتورسیکلت، مقدار ۵۰۰ متر سیم کابل مخابراتی و لاشه احشام سرقتی کشف شد.

سرهنگ بژندی با اشاره به کشف ۲ دستگاه موتورسیکلت سرقتی و اعتراف متهم به یازده فقره سرقت گفت: این فرد جهت انجام تحقیقات بیشتر تحت نظر بوده و مراتب دستگیری همدستانش با جدیت در دستور کار پلیس قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • سردار حسینی: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است
  • انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان
  • ۶.۵ میلیون موتورسوار بدون گواهینامه رانندگی می کنند/ فقط با ۵۷۰ هزار تومان گواهینامه بگیرید
  • فوت یک کودک در پی موتورسواری نوجوان ۱۳ ساله
  • موتورسواری مرگبار نوجوان ۱۳ ساله در اصفهان / مرگ کودک ۶ ساله
  • کشف ۱۵ دستگاه موتور سنگین قاچاق در تهران
  • کشف ۱۵ دستگاه موتورسنگین قاچاق + فیلم
  • درآمد 6 هزار میلیاردی از جریمه رانندگان
  • کشف ۱۵ دستگاه موتورسنگین قاچاق از نمایشگاهی در غرب تهران
  • جزییات جدید صدور گواهینامه رانندگی در سال ۱۴۰۳