Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-06@16:36:58 GMT

تردد با قایق در خیابان‌های صومعه‌سرا

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۴۵۹۷۵

تردد با قایق در خیابان‌های صومعه‌سرا

باران روز جمعه منجر به آب‌گرفتگی معابر شهرهای شمال ایران شد. اینجا صومعه‌سراست و برخی با قایق در حال تردد در خیابان‌های شهر هستند. #فوتوـ نیوزـ تابناک باران روز جمعه منجر به آب‌گرفتگی معابر شهرهای شمال ایران شد. اینجا صومعه‌سراست و برخی با قایق در حال تردد در خیابان‌های شهر هستند. #فوتوـ نیوزـ تابناک باران روز جمعه منجر به آب‌گرفتگی معابر شهرهای شمال ایران شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینجا صومعه‌سراست و برخی با قایق در حال تردد در خیابان‌های شهر هستند. #فوتوـ نیوزـ تابناک

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۴۵۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار زرد رگبار باران و تند باد در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  در این اطلاعیه آمده است پیرو هشدارسطح زرد شماره6و با توجه به تداوم فعالیت سامانه بارشی، رگبارباران و رعد و برق همراه باوزش بادشدیدموقت(با احتمال گردوخاک)پیش بینی می شود .

فعالیت این سامانه از فردا در کلیه مناطق استان دوشنبه مورخ (۱۷/۰۲/۱۴۰۳) آغاز می‌شود و تا اواخرهفته جاری ادامه دارد.

در این شرایط  احتمال آبگرفتگی معابروسیلابی شدن رودخانه ها،احتمال برخورد صاعقه وخسارت به سازه های موقت در اثر تندباد لحظه ای وجود دارد.

آمادگی دستگاه های اجرایی برای آبگرفتگی معابر شهری و سیلابی شدن مسیل ها-خودداری از تردد در حاشیه رودخانه ها،مسیل ها واجتناب ازفعالیتهای کوهنوردی -خودداری از چرایدام و تردد عشایردر حاشیه رودخانه ها و نواحی مرتفع-محکم سازی سازه های سبک، گلخانه ها و بنرهای تبلیغاتی وتوجه به توصیه های کارشناسان جهاد کشاورزی ضروری است.

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت ترافیکی در قائم‌شهر
  • طراوت باران بهاری در مناطق مختلف آذربایجان شرقی
  • هشدار زرد رگبار باران و تند باد در آذربایجان غربی
  • صدور هشدار زرد هواشناسی در لرستان
  • تردد تهرانی‌ها در این مسیرها ممنوع!
  • تردد تهرانی‌ها در این مسیرها ممنوع
  • تردد تهرانی‌ها در این مسیرها ممنوع/ اعلام مسیرهای جایگزین
  • ممنوعیت‌های تردد درمحدوده صادقیه برای برگزاری مراسم سوگواری امام صادق(ع)/اعلام مسیرهای جایگزین
  • محدودیت‌های تردد در معابر تهران به مناسبت شهادت امام صادق (ع)
  • خوزستانی‌ها از تردد غیرضروری در محور‌های استان خودداری کنند