Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ تراب ذاکری اظهار داشت: دکتر صلاح الدین دلشاد مدیرعامل موسسه محکم و فوق تخصص جراحی اطفال در دومین جلسه از برنامه هفتگی خود در جزیره قشم با حضور درمانگاه خلیج فارس روستای جیجیان، کودکان مبتلا به ناهنجاری های مادرزادی به صورت رایگان ویزیت کرده و به درمان آن ها می پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تفاهم صورت گرفته مابین این مدیریت و "موسسه محکم" عنوان کرد: در صورت نیاز به عمل جراحی برای کودکان در زمینه ناهنجاری های مادرزادی و بسته به امکانات موجود این جراحی به صورت کاملا رایگان در قشم، بندرعباس و یا تهران انجام می گیرد.

مدیر امور اجتماعی و سلامت سازمان منطقه آزاد قشم ادامه داد: ناهنجاری های تحت پوشش در این طرح شامل 35 بیماری همچون انسداد مجاری صفراوی، ناهنجاری در عضلات قلب، شکاف لب و کام، پای چنبری، هیدروسفالی و ... می باشد.

بنا بر این گزارش، خانواده هایی که دارای کودکانی با ناهنجاری های مادرزادی هستند می توانند روز دوشنبه 16 مهر ماه با مراجعه به درمانگاه خلیج فارس واقع در روستای جیجیان از این خدمات به صورت کاملا رایگان بهره مند شوند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جراحی خلیج فارس سلامت کودکان ناهنجاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۴۶۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایادی استکبار در صورت تجاوز به حدود جمهوری اسلامی با پاسخ محکم و مقتدرانه کشورمان مواجه می‌شوند

به گزارش خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، امیرسرتیپ سیروس امان‌اللهی امروز در جمع خبرنگاران با تبریک عملیات مقتدرانه نیروهای مسلح در پاسخ به تعرض رژیم‌صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق اظهار داشت: این اقدام، پاسخ غرورآفرین نظام جمهوری اسلامی را در برابر استکبار جهانی نشان داد و امید است که به زودی شاهد پیروزی جبهه مقاومت باشیم.

وی در ادامه با تبریک روز ارتش و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای نیروهای مسلح به ویژه ارتش و یاد امام خمینی(ره) تصریح کرد: بی‌تردید تشکیل ارتش جمهوری اسلامی، خط بطلانی بر توطئه‌های دشمنان کشید و خدمات آنها به عنوان ذوالفقار ولایت پس از پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس چشم‌گیر بوده و پس از دوران دفاع مقدس نیز ارتش جمهوری اسلامی برای رفع بحران‌ها در کشور تلاش کرد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب نزاجا با اشاره به برنامه‌های روز ارتش گفت: تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا، دیدار با نمایندگان ولی‌فقیه در سطح استان‌ها و شهرستان‌ها، رژه یگان‌های پیاده و موتوری و دیدار با خانواده معظم شهدا در این هفته پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه ساخت و نوسازی مساکن کارکنان نیروهای مسلح به ویژه ارتش در دستور کار قرار دارد افزود: در این راستا نیز خوشبختانه اقدامات مطلوبی در این حوزه انجام شده و ۲۳ هزار واحد سازمانی در دستور کار قرار گرفته است که تاکنون ۱۳ هزار واحد آن به بهره‌برداری رسیده و ساخت و نوسازی سایر واحدها نیز به زودی انجام می‌شود.

امیر امان‌اللهی در ادامه با اشاره به اینکه سفارتخانه و کنسولگری هر کشوری جزو خاک آن کشور محسوب شده و در صورت تجاوز به آن به هر نحو، عکس‌العمل کشورهای دنیا را به همراه دارد بیان کرد: رژیم صهیونیستی سال‌ها به مسلمانان ظلم کرده و دنیا نیز می‌داند که سال‌ها است مردم مظلوم فلسطین از طریق این رژیم مورد ظلم و تعدی واقع شده و حق آنها ضایع شده است.

وی در ادامه اظهار داشت: رژیم صهیونیستی باید پیش‌بینی پاسخ محکم از سوی جمهوری اسلامی را می‌کرد، پس نیروهای مسلح مأموریت خود را انجام دادند و بنا به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، دوران بزن در رو تمام شده و بنابراین با این اقدام کشورمان، سیلی سنگینی به گوش اسرائیل نواخته شد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب نزاجا تصریح کرد: بی‌شک ایادی استکبار باید بدانند که جمهوری اسلامی ایران ثابت کرده که اگر کسی قصد تجاوز به حدود کشورمان را داشته و خواهان ضربه به منافع مقدس جمهوری اسلامی ایران را داشته باشد، با پاسخ محکم و مقتدرانه آن مواجه خواهد شد.

وی در ادامه نیز بیان کرد: خوشبختانه در پاسخ کوبنده جمهوری اسلامی ایران به رژیم صهیونیستی، بسیاری از مردم کشورهای دنیا با هر تفکری و حتی آنهایی که در داخل کشور وابستگی به نظام نداشتند، خرسند و شاد شدند. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • درمان رایگان بیماران بی بضاعت توسط پزشک خیر اندیش
  • تولید محصولی کاربردی در جراحی لاپاراسکوپی
  • ارائه بیش از ۵ هزار و ۸۰۰ خدمت رایگان از سوی بسیجیان جامعه پزشکی
  • تعیین ظرفیت ۶۰۰ نفری در دوره فلوشیپ پزشکی سال ۱۴۰۳
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به بیماران هموفیلی
  • محک میزبان «سرزمین جدید»
  • جذب ۵ پزشک فوق تخصص در دزفول
  • ایادی استکبار در صورت تجاوز به حدود جمهوری اسلامی با پاسخ محکم و مقتدرانه کشورمان مواجه می‌شوند
  • علت عجیب کهیرهای پوستی
  • بساط ناهنجاری‌ها و کشف حجاب کم کم جمع خواهد شد