Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه استان تهران گفت: دوره‌های مهارتی که از تابستان سال ۹۷ آغاز به کار کرده در سال جدید برای مبلغان خواهر و برادر از طلاب حوزه علمیه استمرار دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین وحید بابادایی در گفت‌وگو با خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، درباره برنامه‌های معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه استان تهران در سال جدید، گفت: معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه استان تهران در تابستان سال 97 برای مبلغان خواهر و برادر دوره‌های تربیت استاد روشی برگزار کرد که این دوره‌ها در تهران به دوره تربیت مربی مهد کودک امین، دوره تربیت مربی‌های دانش آموزی، دوره رسانه‌ و فضای مجازی، دوره فرق و ادیان و دوره هنری در دو زمینه نویسندگی و فنون سخنرانی، اختصاص یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه استان تهران افزود: این دوره‌ها ویژه مبلغان خواهر و برادر از طلاب سطح دو به بالاتر برگزار شد که در طول سال تحصیلی جدید نیز استمرار دارد. آموزش هر دوره تربیت مربی با حضور 50 نفر و سایر دوره‌ها با حضور 300 نفر برگزار شد.

حجت‌الاسلام بابادایی درباره دوره بدو تبلیغ گفت: این دوره‌ها مخصوص زمانی پیش از اعزام مبلغان به مدارس امین و هجرت است که در آن آموزش‌هایی نظیر مخاطب شناسی و مهارت آموزش و پرورش را فرامی‌گیرند. پس از دوره‌های کارورزی از طلاب آزمون کتبی و شفاهی دریافت شد و سپس برای تبلیغ اعزام می‌شوند.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه استان تهران افزود: در دوره‌های بدو تبلیغ حدود 400 نفر از مبلغان درباره امور تربیتی، خانواده و فضای مجازی؛ با استفاده از سی‌دی‌های آموزشی حجت الاسلام استاد تراشیون به صورت غیرحضوری آموزش دیدند.

پایان پیام/487

منبع: شبستان

کلیدواژه: کنگره بین المللی امام سجاد ع رزمایش اقتدار عاشورایی مجلس اردبیل استان همدان شیراز اربعین حسینی کانون های مساجد سیل در گیلان نیروی انتظامی آموزش های مهارتی آموزش مهارت آموزی مهارت آموزی مهارت های زندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۴۶۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیمی از بازماندگان تحصیلی در زنجان توانایی ذهنی و جسمی ندارند

به گزارش خبرنگار مهر، حسین قاسمی ظهر سه‌شنبه در نشست خبری اظهار کرد: ۷۹۰ دانش‌آموز بازمانده از تحصیل در سطح استان شناسایی شد اما زنجان رتبه اول در جذب دانش‌آموزان را دارد.

وی ادامه داد: ۵۰ درصد این دانش‌آموزان دارای مشکلات شدید جسمی و ذهنی بوده و آموزش‌پذیر نیستند و برخی نیز با ممانعت خانواده‌ها برای تحصیل مواجه هستند.

معاون ابتدایی آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه در بین این ۷۹۰ نفر ۳۰ دانش آموز فوتی داریم، عنوان کرد: علاوه بر این تعدادی هم در خارج از کشور هستند که سامانه همه این افراد را جزو بازمانده از تحصیل به حساب می‌آورد.

وی تعداد مدارس تک دانش‌آموزی استان زنجان را ۹ واحد برشمرد و گفت: اولیای ۵۵ دانش‌آموز به دلیل جسه کوچک اجازه تحصیل در پایه اول ابتدایی را به آن‌ها ندادند و دیرتر وارد سیستم آموزشی شدند.

قاسمی تصریح کرد: هیچ دانش‌آموزی را به دلیل عدم دسترسی آموزش از دست ندادیم و آموزش و پرورش حق قانونی افراد برای حضور در چرخه آموزش را فراهم کرده است.

معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان نیز در ادامه این نشست اظهار کرد: سال گذشته حدود ۳.۸۵ درصد از مشمولان، بازمانده از تحصیل در دوره اول متوسطه داشتیم که در کشور این رقم بیش از ۵ درصد بود.

وهاب ادیبی افزود: امسال میزان بازماندگی در دوره اول متوسطه به ۳.۲۴ درصد رسیده است و در دوره دوم متوسطه نیز یک درصد نسبت به سال قبل کاهش داریم.

کد خبر 6093188

دیگر خبرها

  • تفاهم‌نامه همکاری حوزه علمیه خواهران و اوقاف یزد
  • وضعیت مبلغان کشور در ماه رمضان از زبان مدیرکل تبلیغ عمومی/ استقبال بی‌نظیر «تبلیغ اولی‌ها»
  • نیمی از بازماندگان تحصیلی در زنجان توانایی ذهنی و جسمی ندارند
  • کدام نامزدهای دور دوم حوزه انتخابیه تهران سابقه‌ نمایندگی دارند؟+ جدول
  • در برنامه‌ریزی‌ها استمرار تلاش‌های ۴۰ ساله انقلاب تبیین شود
  • تجلیل از استادان حوزه‌های علمیه استان همدان
  • هنرآموزی برای کسب مهارتی پایدار
  • تدارک ویژه حوزه‌های علمیه برای دهه کرامت در ۱۴۰۰ نقطه دنیا
  • دوره آموزشی مدیریت مصرف آب ویژه دانش‌آموزان در سنندج برگزار شد
  • استمرار روند کاهشی تورم و قیمت ارز نیازمند مراقبت جدی است