Web Analytics Made Easy - Statcounter

در نتایج نهایی سی و سومین دوره تور دوچرخه‌سواری ایران – آذربایجان در حالی که تیم‌های ایرانی عملکرد مناسبی نداشتند، رکابزنان شهرداری تبریز و پیشگامان کویر یزد پیراهن‌های کوهستان و امتیازی را کسب کردند. ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۰ استانها آذربایجان شرقی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، سی و سومین دوره تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران – آذربایجان از 8 تا 13 مهرماه در 6 مرحله و به میزبانی استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که در فاصله چند روز تا آغاز تور سی و سوم اخباری مبنی بر لغو این تور به دلیل مشکلات ارزی منتشر شده بود، در نهایت سی و سومین دوره تور آذربایجان با حضور 8 تیم خارجی و 5 تیم داخلی استارت خورد.

در مرحله نخست این تور، رکابزنان حاضر در تور مسیر 150.1 کیلومتری تبریز تا ارومیه را رکاب زدند. مرحله دوم و طولانی‌ترین مرحله این دوره از تور نیز روز دوشنبه، 9 مهرماه در مسیر 209.4 کیلومتری ارومیه به منطقه آزاد ارس برگزار شد.

رکابزنان شرکت‌کننده در تور سی و سوم، در مرحله سوم این تور مسیر 147.1 کیلومتری منطقه آزاد ارس به تبریز را رکاب زدند تا در مرحله بعدی پس از طی 196.2 کیلومتر به سرعین برسند. مرحله پنجم این تور نیز در مسیر 198.9 کیلومتری سرعین به تبریز برگزار شد که به نوعی سخت‌ترین و طاقت‌فرساترین مرحله تور سی و سوم نیز بود. در نهایت مرحله ششم تور آذربایجان در مسیر 91.2 کیلومتری و به دور مجتمع لاله پارک تا میدان بسیج تبریز (8 دور) برگزار شد.

سوکولوف روسیه‌ای مرد طلایی تور سی و سوم

در پایان 6 مرحله این تور، دیمتری سوکولوف از تیم ملی روسیه موفق شد با ثبت زمان 23 ساعت و 48 دقیقه و 46 ثانیه در رده نخست جدول زمانی قرارگرفته و پیراهن طلایی تور سی و سوم را بر تن کند.

پس از سوکولوف، مرون آبراهام از بایک آید آلمان در رده دوم قرار گرفت. آبراهام با 2 دقیقه و 40 ثانیه اختلاف نسبت به سوکولوف، در مجموع زمان 23 ساعت و 51 دقیقه و 26 ثانیه را ثبت کرد. ونانتاس لاشینیس از تیم استاکی تکنوراما لیتوانی هم با ثبت زمان 23 ساعت و 52 دقیقه و 14 ثانیه سوم شد.

در میان رکابزنان ایرانی، بهرام نجفی از شهرداری تبریز با ثبت زمان 23 ساعت و 52 دقیقه و 34 ثانیه بهترین عملکرد را داشته و با 3 دقیقه و 48 ثانیه اختلاف نسبت به دیمیتری سوکولوف در جایگاه هفتم ایستاد. پس از رکابزن شهرداری هم، حمید بیک خورمیزی از پیشگامان کویر یزد با 23 ساعت و 52 دقیقه و 36 ثانیه (3 دقیقه و 50 ثانیه اختلاف نسبت به سوکولوف) در رده هشتم ایستاد.

رکابزن تکنوراما بهترین دوچرخه‌سوار جوان تور سی و سوم شد

در بخش پیراهن سفید و بهترین رکابزن تور سی و سوم، لاشینیس وینانتاس با ثبت زمان 23 ساعت و 52 دقیقه و 14 ثانیه موفق شد در رده نخست جدول قرارگرفته و این پیراهن را بر تن کند. پس از این رکابزن، نیکیتا سوکولوف از آستانا موتورز قزاقستان با 23 ساعت و 52 دقیقه و 26 ثانیه در جایگاه دوم ایستاد. بهرام نجفی از شهرداری تبریز هم با ثبت زمان 23 ساعت و 52 دقیقه و 34 ثانیه (20 ثانیه اختلاف با لاشینیس) سوم شد.

یکه‌تازی تبریزی‌ها در کوهستان؛ صفرزاده در بلاتکلیفی افتخارآفرین شد

در بخش کوهستان سعید صفرزاده از شهرداری تبریز موفق شد با 62 امتیاز پیراهن قرمز و عنوان سلطان کوهستان را از آن خود کند. پس از صفرزاده نیز جعفر علیزاده از همین تیم با 46 امتیاز دوم شد. امیر کلاهدوز از پیشگامان کویر یزد هم 39 امتیاز کسب کرده و در جایگاه سوم ایستاد.

از نکات قابل توجه در این بخش، حضور شهرداری تبریز در لحظات آخر و استارت ناقص این تیم با 5 رکابزن بود. با این حال صفرزاده ضمن کسب عنوان سلطان کوهستان، در مرحله پنجم نیز عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

رکابزن پیشگامان کویر یزد مرحله پایانی را فتح و پیراهن سبز را بر تن کرد

محمد گنج خانلو از پیشگامان کویر یزد موفق شد با کسب 18 امتیاز پیراهن امتیازی را در پایان 6 مرحله این تور کسب کند. این رکابزن در مرحله اول و ششم نیز قهرمان شد. پس از گنج خانلو، ژیروس دکر از آلکتو سایکلینگ هلند با 14 امتیاز دوم شد و دیمیتری سوکولوف روسی که پیراهن طلایی را در اختیار داشت با 12 امتیاز در جایگاه سوم ایستاد.

ناکامی ایرانی‌ها در کسب عناوین تیمی

در مجموع تیمی تور سی و سوم، تارتلتو ایزورکس بلژیک با 71 ساعت و 36 دقیقه و 58 ثانیه اول شد. تیم ملی روسیه و آلکتو سایکلینگ هلند نیز به ترتیب با 2 دقیقه و 34 ثانیه و 2 دقیقه و 55 ثانیه در رده‌های دوم و سوم ایستادند.

در میان تیم‌های ایرانی، پیشگامان کویر یزد با 71 ساعت و 40 دقیقه و 27 ثانیه بهترین عملکرد را داشت و با 3 دقیقه و 29 ثانیه اختلاف نسبت به تارتلتو ایزورکس در رده پنجم قرار گرفت. شهرداری تبریز هم پس از جدا شدن نفرات کلیدی خود، با 9 دقیقه و 27 ثانیه اختلاف نسبت به تیم نخست در رده هشتم قرار گرفت.

به گزارش تسنیم، سی و سومین دوره تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران – آذربایجان با حضور تیم‌های سینرژی باکو از جمهوری آذربایجان، اسپارتا پراها جمهوری چک، وینو آستانا موتورز قزاقستان، تیم ملی روسیه، تارتلتو ایزورکس بلژیک، بایک آید آلمان، آلکتو سایکلینگ هلند، استاکی تکنوراما لیتوانی، شهرداری تبریز، تیم ملی ایران، پیشگامان کویر یزد، گون آی تبریز و DFT تبریز برگزار شد.

انتهای پیام/ ت

R7887/P1336/S6,47/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۴۶۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرلورکوزن 2-2 اشتوتگارت؛ بازهم حفظ شکست‌ناپذیری در ثانیه آخر

قهرمان باز هم از شکست فرار کرد.

طرفداری | بایرلورکوزن و اشتوتگارت در چارچوب بازی های هفته 31 فصل 24-2023 بوندسلیگا به مصاف هم رفتند که در حالی که اشتوتگارت تا دقیقه 96 با نتیجه 2-1 پیش بود، در نهایت بایرلورکوزن در ثانیه های پایانی بازی را به تساوی کشاند تا روند شکست ناپذیری خود را حفظ کند. شاگردان آلونسو اکنون 46 بازی بدون شکست در فصل جاری را گذرانده اند.

اطلاعات بازی بایرلورکوزن و اشتوتگارت تاریخ برگزاری: شنبه 27 آوریل ۲۰۲4 | 8 اردیبهشت ۱۴۰3 ساعت برگزاری: ساعت 20:00 به وقت تهران مکان برگزاری: استادیوم بای آرنا، لورکوزن بستر برگزاری: هفته 31 بوندسلیگا - فصل 24-2023 داور بازی: فلیکس زوایر گلزنان بایرلورکوزن: امین عدلی 61'، روبرت آندریش 6+90' گلزنان اشتوتگارت: کریس فوریش 47'، دنیز اونداف 56'

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • زخم عمیقی به دوچرخه سواری زدند که به راحتی درست نمی‌شود
  • حال مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس ایرانی در ارمنستان مساعد است
  • غرش آرسنال در 11 دقیقه: تیمی شایسته قهرمانی!‏
  • معرفی تنیسورهای برتر مسابقات تور جهانی تنیس جوانان
  • بایرلورکوزن ۲ - ۲ اشتوتگارت/ رکورد شکست ناپذیری باز هم در ثانیه‌های پایانی حفظ شد + فیلم
  • بایرلورکوزن 2-2 اشتوتگارت؛ بازهم حفظ شکست‌ناپذیری در ثانیه آخر
  • مرحله سوم اردوی تیم ملی کاتا بانوان از ۱۰ اردیبهشت
  • ناکامی دو ملی‌پوش شمشیربازی در کسب سهمیه المپیک
  • ناکامی شمشیرباز اپه ایران در گرفتن سهمیه المپیک پاریس
  • درخشش سینای پرسپولیس دود شد و به هوا رفت!