Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی امیدیان، دبیر اجرایی مجموعه مسابقات قرآنی هفته قرآن و عترت لرستان  با اشاره به برگزاری شش رشته مسابقات قرآنی با همکاری گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و اتحادیه تشکل‌ها و مؤسسات فرهنگی ـ.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردمی قرآن و عترت استان، در قالب هفته قرآن و عترت لرستان، گفت: این مسابقات در رشته‌های قرائت قرآن کریم ویژه آقایان، ترتیل خوانی قرآن کریم ویژه بانوان، مسابقات شفاهی حفظ جزء ١ تا ٥ بانوان و آقایان ویژه افراد زیر ١٥ سال و مسابقات شفاهی حفظ قرآن کریم جزء ۱۰ تا ۲۰ بانوان و آقایان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: از جمله اهداف برگزاری این مسابقات می‌توان به زمینه‌سازی برای نزدیک کردن جامعه به حقیقت روح قرآن و سوق دادن جامعه به‌سمت عمل به قرآن، آشنایی و انس با مفاهیم نورانی قرآن کریم، گسترش فعالیت‌های فرهنگی ـ قرآنی، به‌‎کارگیری آموزه‌ها و مفاهیم قرآنی در زندگی فردی و اجتماعی و ترویج سبک زندگی قرآنی در جامعه اشاره کرد.

امیدیان با اشاره به این‌که علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقات می‌توانند تا پایان آبان‌ماه جهت ثبت نام به پایگاه اطلاع‌رسانی گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان به نشانی qlr.farhang.gov.ir و یا به سایت قرآنی مساق به نشانی masaq.ir مراجعه کنند، اظهار کرد: زمان و مکان برگزاری آزمون متعاقباً اعلام خواهد شد.

یادآور می‌شود، هفته قرآن و عترت لرستان، ۲۲ لغایت ۲۸ دی‌ماه امسال، با برگزاری ۱۴ جشنواره فرهنگی، هنری و قرآنی و همچنین مسابقات قرآنی در شش رشته و رده‌های سنی مختلف، برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/م

برگزاری آزمون ۶ رشته قرآنی در قالب هفته قرآن و عترت لرستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تفسیرقرآن احکام شرعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۴۶۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون استخدامی تأمین اجتماعی در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، فرهاد فرامرزیان گفت: آزمون استخدامی تأمین اجتماعی امروز ۳۱ فروردین همزمان با سراسر کشور در هفت حوزه در لرستان برگزار شد.

وی افزود: حدود دو هزار و ۳۷۳ نفر در این آزمون شرکت کردند.

به گفته رئیس جهاد دانشگاهی لرستان، نتایج این آزمون چند هفته آینده در سایت رسمی جهاد دانشگاهی اعلام خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • یزد از استان‌های پیشتاز در طرح بزرگ ۴ هزار حافظ قرآن کریم
  • برگزاری آزمون استخدامی تأمین اجتماعی در لرستان
  • برگزاری امتحانات هیجان‌انگیز در قالب مسابقات ربوکاپ
  • ایستگاه پایانی مسابقات قرآن و عترت در لرستان
  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان در پلدشت
  • نمایشگاه تخصصی هنرهای قرآنی روایت باران برگزار می‌شود
  • انتخاب قاری مازندرانی برای تشرف به سفر حج تمتع
  • فعالان قرآنی بدون آزمون دانشجو معلم می‌شوند
  • قاریان و حافظان قرآن بدون آزمون وارد دانشگاه فرهنگیان می شوند
  • کرسی ثابت تلاوت و تدبر در قرآن کریم در یاسوج