Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ،دبیر اجرایی این جشنواره گفت: چهارمین جشنواره منطقه‌ای مطبوعات محلی، سرپرستی نشریات کثیرالانتشار، پایگاه‌های خبری و نمایندگی خبرگزاری‌های داخلی دارای مجوز بین استان‌های یزد، کرمان، فارس و کرمان جنوب، با هدف افزایش رقابت تاثیرگذار و رشد کیفی و محتوایی نشریات و بخصوص ارتباط مستمر بین نشریات محلی استان‌های ذکر شده برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سهیل شریعتمداری افزود: این جشنواره به همت خانه مطبوعات یزد و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و مشارکت دستگاه‌ها و نهاد‌های تخصصی و صنفی رسانه‌ای برگزار می‌شود. 

این مسئول گفت: جشنواره در دو بخش اصلی و ویژه برگزار می‌شود که بخش اصلی شامل سرمقاله و یادداشت، مقاله، گزارش تصویری (حداقل ۳ عکس)، تک عکس در حوزه‌های مختلف مطبوعات، صفحه‌آرایی روزنامه‌ای، صفحه آرایی مجله‌ای، گزارش، مصاحبه، خبر، تیتر، طنز تصویری (کاریکاتور) و طنز مکتوب، است.

وی با بیان این که آثار بخش ویژه فقط در سه رشته سرمقاله، گزارش، یادداشت و مصاحبه قابل قبول است، محور‌های این بخش را شامل نقش شخصیت‌های یزد در شکل‌گیری انقلاب شکوهمند اسلامی، فرخی یزدی، اخلاق رسانه‌ای، روزنامه‌نگاری مسئولانه و عمل‌گرا، مصرف بهینه آب، چالش‌های پیش روی جوانان، ترویج ورزش، شهروند آگاه، شهر آباد، مطبوعات و شهر جهانی و رسانه و مسئولیت اجتماعی ذکر کرد.

شریعتمداری مهلت تعیین شده برای ارسال آثار را تا پایان وقت اداری سی‌ام آبان‌ماه سالجاری اعلام کرد و با بیان این که زمان برگزاری جشنواره متعاقباً اعلام خواهد شد، گفت: شرکت‌کنندگان باید آثار خود را در سایت جشنواره به آدرس www.pressfestival.ir بارگزاری کنند.

وی گفت : آثار ارائه شده باید در فاصله زمانی اول فروردین ۱۳۹۶ لغایت ۳۰ آبانماه ۹۷ در یکی از نشریات محلی، سراسری یا خبرگزاری‌های دارای مجوز درج شده باشد و آثار چاپ شده در بولتن‌های داخلی و نشریات دانشجویی، وبلاگ‌ها قابل قبول نیست.

وی افزود: هر متقاضی می‌تواند حداکثر سه اثر در بخش اصلی و سه اثر در بخش ویژه ارسال کند، ضمن این که مطالبی که در بخش ویژه شرکت داده می‌شود، در بخش‌های دیگر قابل قبول نیست.

دبیر اجرایی این دوره از جشنواره گفت : داوری آثار توسط اساتید دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها انجام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: صداوسیما یزد متقاضی سه اثر جشنواره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۴۶۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ جایزه و یک تقدیر از سینمای ایران در جشنواره مسکو

چهل و ششمین جشنواره بین‌الملی فیلم مسکو به کار خود پایان داد و فیلم «آه سرد» موفق به کسب جایزه بهترین کارگردانی شد و جایزه بهترین مستند هم به «رُخ» رسید.

به گزارش ایسنا، چهل و ششمین جشنواره فیلم مسکو از ۱۹ تا ۲۶ آوریل (۳۱ فروردین تا ۷ اردیبهشت) در روسیه برگزار شد و در شب اختتامیه فیلم «آه سرد» به کارگردانی ناهید عزیزی صدیق جایزه سنت جورج نقره‌ای بهترین کارگردانی بخش مسابقه اصلی، جایزه بهترین فیلم از نگاه تماشاگران و تقدیرنامه نتپک (شبکه ارتقای سینمای آسیا و اقیانوسیه) شد و همچنین جایزه بهترین مستند این رویداد سینمایی هم به «رُخ» ساخته سام کلانتری رسید.

در جشنواره مسکو امسال هم جایزه سنت جورج طلایی بهترین فیلم این رویداد سینمایی نیز به فیلم مکزیکی «شرم» ساخته «میوئل سالگادو» رسید.

«آهو» ساخته هوشنگ گلمکانی، «رُخ» ساخته سام کلانتری در بخش مسابقه آثار مستند، «سرد روشن» ساخته علی دارایی و «تاکسیدرمیست» ساخته سوسن سلامت و بهزاد علوی در بخش مسابفه فیلم های کوتاه و انیمیشن کوتاه «پیچ تاریخی» به کارگردانی میلاد محمدی و سریال «پوست شیر» برادران محمودی دیگر آثار ایرانی جشنواره مسکو امسال بودند.

چهل و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم مسکو در بخش ویژه‌ای نیز به مرور آثار داریوش مهرجویی کارگردان فقید ایرانی پرداخت و فیلم‌های «هامون»، «گاو»، «درخت گلابی»، «لیلا»، «پری» و «اشباح» از جمله آثار این کارگردان فقید ایرانی به نمایش گذاشته شد.

جشنواره مسکو امسال طی هشت روز برگزاری میزبان نمایش ۲۴۰ فیلم از ۵۶ کشور بود. این جشنواره در سال ۱۹۳۵ تأسیس شد که آن را به دومین جشنواره قدیمی فیلم جهان پس از ونیز تبدیل می‌کند. جشنواره مسکو در ابتدا به صورت دوسالانه برگزار می‌شد اما از سال ۱۹۹۵ رویدادی سالانه شد، اگرچه در سال های ۱۹۹۶ و ۱۹۹۸ برگزار نشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۳ جایزه و یک تقدیر از سینمای ایران در جشنواره مسکو
  • جبهه ارزشی مطبوعات و رسانه در جنگ با رسانه های ملحد پیروز است
  • برگزاری جشنواره «گیلاس کن»
  • برگزاری جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • آغاز به‌کار جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • شارلاتان‌بازی نشریات توقیف‌شده به روایت اصلاح‌طلبان
  • راهیابی دو اثر نمایشی به جشنواره ملی تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • برگزاری جشنواره سماق درآینده نزدیک باحضور گردشگران داخلی وخارجی
  • مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد
  • برگزاری نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزی درآمل