Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سرمربي روبين کازان روسيه پس از درخشش ستاره ايراني تيمش عنوان کرد که او وظيفه اش گلزني است و بايد گل بزند.
به گزارش خبرگزاري فارس، شب گذشته در چارچوب هفته دهم ليگ برتر روسيه روبين کازان به مصاف اورال رفت. اين ديدار با نتيجه يک بر صفر به سود روبين کازان خاتمه يافت تا ياران سردار به صورت موقت به رتبه چهارم صعود کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آزمون تک گل بازي را در دقيقه 21 به ثمر رساند.
قربان برديف، سرمربي روبين کازان در پاسخ به سوال خبرنگار روس که سردار اين روزها براي تيم گلزني مي کند و تيم را کمک مي کند. حضور او چه تاثيري دارد؟ و عدم حضور او در تيم ملي ايران و بازي کردن فقط براي باشگاه چه اهميتي دارد؟ عنوان کرد: در حضور او در تيم ملي ايران هنوز چيزي مشخص نيست. درباره گلزني هايش بايد بگويم که او بايد اين کار را انجام دهد. او يک مهاجم است و وظيفه اش گلزني است و ما چه چيز ديگري از او مي خواهيم؟
انتهاي پيام/ر

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۴۶۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی رم و یوونتوس در المپیکو در حضور آزمون

تیم‌های فوتبال رم و یوونتوس از سی‌وپنجمین بازی خود در فصل جاری سری A ایتالیا تنها یک امتیاز گرفتند.

به گزارش مشرق، در آخرین بازی شب سوم از هفته سی‌وپنجم سری A ایتالیا، شب گذشته (یکشنبه) از ساعت ۲۲:۱۵ به وقت تهران، در ورزشگاه المپیکو تیم‌های فوتبال رم و یوونتوس برابر یکدیگر قرار گرفتند که این بازی با تساوی یک - یک به پایان رسید.

در این بازی که سردار آزمون در دقیقه ۶۸ آن به جای توماسو بالدانزی در ترکیب رم قرار گرفت، تیم میزبان توسط لوکاکو در دقیقه ۱۵ از یوونتوس پیش افتاد، اما برتری‌اش تنها تا دقیقه ۳۱ دوام داشت چرا که گلیسون برمر مدافع پیش‌تاخته بانوی پیر با ضربه سر از روی ارسال فدریکو کیه‌زا گل تساوی را به ثمر رساند تا تیمش بازنده به رختکن برنگردد.

در نیمه دوم یوونتوس عملکرد بهتری نسبت به نیمه دوم ارائه کرد و موقعیت‌های بیشتری روی دروازه حریف به وجود آورد، اما با درخشش دروازه‌بان رم هیچ یک از این حملات به جایی نرسید.

در نهایت در هفته‌ای که اکثر تیم‌های بالای جدول ناکام ماندند، یوونتوس و میلان هم به تقسیم امتیازات بسنده کردند. با این نتیجه یوونتوس رده سومی ۶۶ امتیازی شد، اما نتوانست فاصله‌ پنج امتیازی خود را با میلان رده دومی کاهش دهد. رم هم ۶۰ امتیازی شد و جایگاهش را در رده پنجم جدول تثبیت کرد.

در آخر روز از هفته سی‌وپنجم سری A امروز سالرنیتانا میزبان آتالانتا خواهد بود (۱۹:۳۰) و ادوینزه از ناپولی پذیرایی خواهد کرد (۲۲:۱۵).

در جدول رده‌بندی سری A اینتر قهرمان زودهنگام مسابقات با ۸۹ امتیاز صدرنشین است، میلان با ۷۱ امتیاز در رده دوم قرار دارد و پس از آن یوونتوس ۶۶ امتیازی و بولونیای ۶۴ امتیاز رده‌های سوم و چهارم را به خود اختصاص داده‌اند.

دیگر خبرها

  • تکلیف سردار آزمون با رم مشخص شد
  • تساوی رم و یوونتوس در حضور ۲۸ دقیقه‌ای آزمون
  • تساوی رم و یوونتوس در المپیکو در حضور آزمون
  • ترکیب شمس‌آذر مقابل گل‌گهر مشخص شد
  • زمان قرعه‌کشی جام جهانی فوتسال مشخص شد
  • رقم هزینه رم برای سردار آزمون مشخص شد
  • آمادگی شهرداری زلنودولسک روسیه برای ایجاد مرکز تجاری ایران
  • مقصد نهایی سردار آزمون مشخص شد
  • پیام خداحافظی مارکو رویس برای هواداران (فیلم)
  • آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در تربت جام با حضور ۱۵۰ نفر