Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی صانعی، سرمربی تیم فوتسال المپیک پیش از دیدار برابر جزایر سلیمان گفت: تمرینات خوبی را برگزار کرده و تمام تمرکزمان برای شروعی مناسب در مسابقات المپیک جوانان است. ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۲ ورزشی فوتبال ایران نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، علی صانعی، سرمربی تیم فوتسال المپیک درباره وضعیت ملی پوشان پیش از دیدار برابر جزایر سلیمان در مسابقات المپیک جوانان 2018 آرژانتین گفت: وضعیت ملی پوشان مطلوب بوده و سه روز در محل بازی‌ها تمرین مناسبی داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرایط‌مان مناسب است و تمام تمرکزمان روی شروعی مناسب در اولین بازی است. همانطور که می‌دانید اولین دیدار همیشه سخت بوده و با توجه به گروهی که در آن قرار گرفته‌ایم، باید سعی کنیم بهترین بازی را از خود به نمایش بگذاریم.

وی در خصوص وضعیت اسکان تیم ملی فوتسال المپیک گفت: وضعیت اسکان متوسط بوده و در دو روز اول بازیکنان و کادر در یک محل حضور داشتیم  و به صورت تیمی تردد می‌کنیم. محدودیت‌هایی وجود دارد، اما با هماهنگی‌هایی که صورت گرفت خوشبختانه  اتاق کادر از بازیکنان جدا شد و اکنون در شرایط مطلوبی هستیم. دهکده بازی‌ها هم بسیار شلوغ است و چون نمی‌توان از دهکده خارج شد، نسبت به ادوار گذشته شلوغ تر است و این امر کار تیم‌ها را کمی دشوار می کند.

سرمربی تیم ملی فوتسال المپیک گفت: امیدواریم با شروع بازی‌ها ،قدم اول را محک برداریم و با موفقیت بازی‌های المپیک جوانان را شروع کنیم.

گروه تیم المپیک ایران در مسابقات المپیک جوانان 2018 آرژانتین به شرح زیر است:

گروه A: آرژانتین، مصر، عراق، پاناما و اسلوواکی
گروه B : برزیل، کاستاریکا، ایران، روسیه و جزایر سلیمان

برنامه زمان‌بندی  مسابقات تیم ملی فوتسال کشورمان به شرح زیر است:

دوشنبه 16 مهر
ایران – جزایر سلیمان، ساعت 2:30 بامداد

پنجشنبه 19 مهر
ایران – برزیل، ساعت 00:30 بامداد

شنبه 21 مهر
ایران – روسیه، ساعت 00:30 بامداد

یکشنبه 22 مهر
کاستاریکا – ایران، ساعت 00:30 بامداد

سه شنبه 24 مهر، مرحله نیمه نهایی
پنجشنبه 26 مهر، بازی رده بندی و فینال

انتهای پیام/

R1414/P1015135/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط المپیک علی صانعی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: المپیک علی صانعی المپیک علی صانعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۴۶۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 2-2 مقابل بایرن مونیخ (2018/5/1) / فیلم

سال 2018 در چنین روزی و در چارچوب دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2017/18،‌ دو تیم رئال مادرید و بایرن مونیخ در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو شهر مادرید به مصاف هم رفتند. در حالی که مسابقه رفت دو تیم در مونیخ با برتری 2-1 شاگردان زین الدین زیدان به پایان رسیده بود، این دیدار با گل زودهنگام یاشوا کیمیش در دقیقه 3 آغاز شد تا بایرن با یک گل از میزبان پیش بیفتد. هشت دقیقه بعد اما کریم بنزما با ضربه سر کار را به تساوی کشاند تا نیمه اول با همین نتیجه به پایان برسد.

تنها 20 ثانیه از آغاز نیمه دوم گذشته بود که روی اشتباه اسون اولرایش،‌ بنزما دومین گل خود را در این دیدار به ثمر رساند. در ادامه هامس رودریگز در دقیقه 63 دروازه تیم سابق خود را باز کرد تا شدت حملات بایرن مونیخ در 30 دقیقه پایانی بازی افزایش یابد اما این تلاش ها نتیجه ای نداشت و رئال مادرید در مجموع با نتیجه 4-3 راهی فینال کیف شد.

دانلود (58.9MB)

دیگر خبرها

  • شگفتی بزرگ: سه قهرمان آسیا حذف شدند
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 2-2 مقابل بایرن مونیخ (2018/5/1) / فیلم
  • شمس: سرگروهی ایران در جام جهانی به فوتسال ایران عظمت می‌دهد
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران؛ مدعیان به هم رسیدند
  • من به اوسمار نمره صفر را می دهم | خجالتی بودن بازیکن پرسپولیس کار دست تیم می دهد!
  • نساجی انگیزه‌های خاص برای پیروزی دارد
  • حذف مقابل تراکتور را در ادامه لیگ جبران خواهیم کرد
  • امیدوارم مقابل نساجی به روند پیروزی‌های خانگی‌مان ادامه دهیم
  • اوسمار: وضعیت بیرانوند برای بازی با سپاهان امروز مشخص می‌شود/ امیدوارم هواداران در کنارمان باشند
  • اوسمار: برابر سپاهان، جزئیات تعیین‌کننده است/ هواداران تنهایمان نگذارند