Web Analytics Made Easy - Statcounter

۱۰۰ دستگاه اتوبوس از ۱۵ آبان ماه جابجایی زائران اربعین حسینی را در مرز چذابه آغاز می کنند.

به گزارش جنوب نیوز؛ محمد رستم منش با اشاره به آخرین اقدامات در خصوص ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی در مرز چذابه اظهار کرد: برنامه ای که در مرز چذابه توسط شهرداری اهواز پیش بینی شده چهار بخش است.

وی افزود: بخش اول حوزه خدماتی است که شامل رفت و روب پایانه، نظافت سرویس های بهداشتی، جمع آوری و دفن زباله به صورت بهداشتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار معنوی چذابه تصریح کرد: ۱۰۰ دستگاه اتوبوس از ۱۵ مهرماه جابه‌جایی زائران اربعین حسینی را در مرز چذابه آغاز می کنند.

رستم منش عنوان کرد: ۶۰ دستگاه از اهواز و ۴۰ دستگاه از اراک و دزفول تأمین می شود.

وی ادامه داد: امیدواریم سایر استان ها با توجه به نیاز به اتوبوس به تعهدات خود عمل کنند.

شهردار معنوی چذابه با بیان اینکه بخش سوم کارهای فرهنگی است که توسط معاونت فرهنگی شهرداری اهواز انجام می شود، یادآور شد: در مرکز مواکب غرفه هایی به منظور ارائه‌ محصولات و بسته های فرهنگی به زائران اربعین برپا می شود.

رستم منش اضافه کرد: قرار است هماهنگی کامل را میان همه سازمان های خدمات رسانی در مرز چذابه به منظور خدمات رسانی مطلوب به زائران اربعین حسینی داشته باشیم.

وی بیان کرد: در خصوص کار فرهنگی به طور حتم معاونت فرهنگی شهرداری اهواز خلاقیت و نوآوری و انجام کارهای جدید را در این زمینه پیش بینی کرده است.

شهردار معنوی چذابه افزود: در خصوص اعزام نیرو از طرف شهرداری اهواز از مرز چذابه به عراق برای ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی در عراق هنوز چیزی ابلاغ نشده و در صورت ابلاغ آمادگی کامل را برای انجام آن داریم.

به گفته رستم منش، ۱۰۰ نفر از نیروهای شهرداری اهواز کار خدمات رسانی را در مرز چذابه برعهده دارند./ مرجع: مهر

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۴۶۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علم الهدی : در هر شهر ایران، مردم به قدری که از خدمات شهرداری ها برخوردار هستند، از خدمات هیچ اداره و سازمانی استفاده نمی‌کنند

نماینده ولی فقیه در خراسان ضوی گفت: پیوست فرهنگی در خدمات شهری به معنای ترویج فرهنگ دینی در جامعه است و نبود آن مهم ترین علت نارضایتی در خدمات شهری به شمار می رود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سید احمد علم الهدی، وی روز پنجشنبه در دیدار با شهرداران کلانشهرهای کشور افزود: وقتی بنا باشد شهر مدیریت شود، اگر مسائل فرهنگی زیر سؤال برود و مورد توجه نباشد، اداره شهر در سایر شئون هم فایده ای نخواهد داشت.

وی ادامه داد: در حقیقت مقدمه اداره فرهنگی شهر به این است که مردم خادمانشان را بشناسند و به این خدمات احترام بگذارند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی اظهار کرد: در هر شهر از ایران اسلامی، مردم به قدری که از خدمات شهرداری ها برخوردار هستند، از خدمات هیچ اداره و سازمانی استفاده نمی‌کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر ضرورت بهره گیری از فرصت دهه کرامت برای ترویج فرهنگ دینی در کلانشهرها گفت: در این کشور، چالش های بسیاری وجود دارد که ریشه واحد همه آن ها در عرصه فرهنگ است.

 علم الهدی اضافه کرد: اینکه سن ازدواج بالا رفته، ریشه آن فرهنگی است که در جامعه شکل گرفته و براساس آن، جوانان تا زمانی که به استطاعت نرسند، ازدواج نمی‌کنند.

به گفته وی، اینجاست که بازهم پیوست فرهنگ دینی می تواند گره گشا باشد و مدیریت شهری هم در این عرصه ها وظایفی برعهده دارد.

امام جمعه مشهد گفت: مشکل عمده ما در مشهد مربوط به آن دسته از زائرانی است که عشق زیارت امام رضا(ع) را در دل دارند و به این شهر می آیند اما توان مالی برای اقامت چندروزه در یک منزلگاه اعم از هتل، مهمانسرا یا مسافرخانه را ندارند.

علم الهدی تصریح کرد: تأکید ما به شهرداری مشهد متمرکز بر ایجاد زائرسراهای ارزان قیمت است تا به دلیل مشکل مالی از توفیق زیارت محروم نمانند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سومین همایش بین‌المللی معرفت و رسالت حسینی آغاز شد
  • تسهیل امر زیارت، تکلیف مدیریت شهری در مشهد است
  • علم الهدی : در هر شهر ایران، مردم به قدری که از خدمات شهرداری ها برخوردار هستند، از خدمات هیچ اداره و سازمانی استفاده نمی‌کنند
  • احداث پارکینگ با ظرفیت پذیرش ۱۰ هزار خودور زائران اربعین در پایانه مرزی مهران
  • نیازهای حمل و نقل سفر زوار اربعین در مریوان تامین شود
  • کردستان برای سومین سال میزبان زائران اربعین شد
  • ورود ۴۵۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان مشهد
  • نقش مدیریت مردم در پیاده روی اربعین پر رنگ از پیش شود
  • استفاده از تمامی ظرفیتها برای میزبانی از بزرگترین پیاده روی جهان
  • فعالیت اتوبوس‌های برقی نقطه تحولی در حمل و نقل درون شهری است