Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از سایت شهرداری تهران علی محمد مختاری افزود: شهروندانی که مایل به کاشت نهال مقابل منزل یا محل کار خود هستند، از طریق تماس با سامانه 137 می توانند تقاضای خود را ثبت کنند تا اکیپ های کاشت درخت در اسرع وقت به محل مراجعه و اقدام به کاشت نهال کنند.
وی تاکید کرد: طبق روال معمول، اکیپ کاشت درخت پس از مراجعه به محل با در نظر گرفتن گونه گیاهی غالب معبر، نهال مناسب را انتخاب و غرس می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران ادامه داد: کاشت نهال به صورت رایگان انجام می شوند و براساس درخواست شهروندان در سامانه 137، یک نهال در مقابل هر پلاک کاشته می شود.
مختاری در پایان با تاکید بر اینکه اجرای این طرح ظرفیت تازه ای را برای توسعه فضای سبز در تهران ایجاد می کند و تلطیف هوای محلات را به دنبال دارد، گفت: درختان سرمایه های ارزشمند پایتخت محسوب می شوند و حمایت شهروندان از طرح کاشت درخت می تواند مشوق مدیریت شهری در ارائه خدمات گسترده تر به شهروندان باشد.
بنابراین گزارش ،همزمان با 14 مهرماه، روز تهران مجید فراهانی عضو شورای اسلامی شهر تهران پیشنهاد داد تا شهروندان به این مناسبت اقدام به کاشت درخت در پایتخت کنند. شهرداری تهران نیز با حمایت از پیشنهاد این عضو شورا، سازوکار لازم برای اجرای طرح را فراهم کرده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: نهال رايگان کاشت شهرداري خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۴۶۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کندی سرویس‌دهی در خط ۵ مترو تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران اعلام کرد: ضمن عذر خواهی از شهروندان و مسافران به اطلاع می‌رساند؛ با توجه به اختلال پیش آمده در خط ۵، سرویس دهی در این مسیر به کندی انجام می‌شود.

به منظور رفاه حال شهروندان با شرکت واحد اتوبوسرانی برای جابه‌جایی شهروندان هماهنگی‌های لازم انجام شده است. از شکیبایی و همراهی مسافران سپاسگزاریم.

کد خبر 6091893

دیگر خبرها

  • کاشت نهال متناسب با آب و هوای شهرستان دهلران باشد
  • قرار است در پارک‌های تهران هتل بِروید یا چرخه رانت‌خواری بچرخد؟/ «شهرداری همان هتل نیمه‌کاره را بسازد، چرا می‌خواهد هتل جدید بسازد؟»
  • مرکز غیرمجاز زیبایی در خمینی‌شهر پلمب شد
  • شهرداری در حوزه بافت فرسوده چه کرد؟
  • کوتاهی دستگاه‌های خدمات‌رسان مدیریت شهری را ضعیف جلوه می‌دهد
  • تفریح حق مسلم شهروندان است/ برگزاری تورهای رایگان گردشگری ویژه محلات کم‌برخوردار اصفهان
  • درختان ماه روی زمین کاشته می‌شوند
  • کاشت بیش از ۵ میلیون اصله نهال در بوشهر + تصویر
  • کندی سرویس‌دهی در خط ۵ مترو تهران
  • انجام ۱۰۶ عمل کاشت حلزون شنوایی رایگان در زاهدان