Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهربه نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کردستان، حسین خوش اقبال در نشست کمیته توسعه مشارکت های مردمی و سازمان های مردم نهاد شورا بر فعالیت سمن های حوزه اشتغال تاکید کرد و اظهارداشت: حمایت از این سمن ها باید در اولویت امور اجتماعی استانداری، شورای هماهنگی، بهزیستی، ورزش و جوانان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یکی از رویکردهای مهم مبارزه با مواد مخدر که توسط ستاد مبارزه با مواد مخدر ابلاغ شده و پیگیری می‌شود رویکرد اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر است و این یعنی هرکسی در جامعه احساس تعلق به این مبارزه کند و نقش خود را در این مبارزه ایفا کند.

رئیس کمیته توسعه مشارکت های مردمی و سازمان های مردم نهاد شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کردستان ادامه داد: اگرچه تسهیلات اشتغالزایی کم است و نمی توان کارهای بزرگ با آن انجام داد اما اگر هزینه ها براساس برنامه ریزی و نیازسنجی‌ صرف شوند، با همان مقدار تسهیلات کم نیز می‌توان کارهای کوچک و موثری را انجام داد.

خوش اقبال به نقش مهم خیرین در حمایت از خانواده های آسیب دیده اعتیاد اشاره کرد و یادآور شد: متاسفانه خیرین به حوزه اعتیاد و حمایت از بیمار معتاد اعتقاد کمتری دارند و جلب حمایت آنان زمان بر است، باید بتوانیم اعتمادسازی کنیم و با باورهای غلط در این راستا مقابله کنیم، خیرین نیز حق دارند تا مطمئن باشند پولی را که هزینه می کنند اتلاف هزینه نیست.

وی در رابطه با تعداد انجمن های سطح استان و کیفیت اقداماتشان بیان کرد: فقط به دنبال توسعه سمن ها نباشیم بلکه هدفمان ارتقای کیفیت خدمات و فعالیت های سمن ها باشد، اگر پنج سمن به درستی فعالیت داشته باشند بهتر از فعالیت ۱۰۰ سمن است که فعالیت مهمی ندارند.

کد خبر 4422749

منبع: مهر

کلیدواژه: اعتیاد سنندج مواد مخدر بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان اربعین حسینی مشهد شیراز شهرکرد یاسوج گردشگری خطبه های نماز جمعه سنندج خرم آباد آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۴۷۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریافتی ایتام زنجانی به ۲ میلیون تومان رسید

به گزارش خبرگزاری مهر، روح الله صالحی با قدردانی از همراهی خیرین در برنامه‌های کمیته امداد اظهار کرد: با مشارکت و همدلی خیرین زنجانی؛ کمیته امداد استان زنجان رتبه نخست کشوری را در نگهداشت حامیان دارد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر قریب به ۴۹۰۰ یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند، اضافه کرد: این تعداد فرزند در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین از حمایت های کمیته امداد برخوردارند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان همچنین از همکاری ۳۶ هزار و ۴۸۰ حامی با این نهاد خبر داد و گفت: قریب به ۴ هزار نفر از این حامیان در ماه رمضان جذب شدند.

صالحی همچنین از افزایش دریافتی ایتام زنجانی خبر داد و گفت: دریافتی ماهیانه ایتام به حدود ۲ میلیون تومان در ماه رسیده است و دریافتی فرزندان مشمول طرح محسنین هم ۹۱۰ هزار تومان در ماه است.

وی با بیان اینکه خیرین با هر مبلغی می توانند در طرح اکرام ایتام و محسنین مشارکت کنند، اضافه کرد: خیران نیک اندیش زنجانی می‌توانند از طریق ارسال عدد یک به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۴ و یا مراجعه به سایت Ekram.emdad.ir حمایت مادی و معنوی فرزندان ایتام و محسنین را عهده دار شوند.

کد خبر 6096863

دیگر خبرها

  • پشت پرده بزرگترین باند قاچاق مواد مخدر کشور چه بود؟ | ناگفته های قاچاق ۲ هزار تن تریاک | یکی از اعضای این باند در عروسی اش شاباش میلیاردی گرفت
  • تعیین‌تکلیف ۱۷۰ خودروی توقیفی ‌مبارزه با مواد مخدر در اصفهان
  • پدر مددکاری اجتماعی ایران: تعطیل کردن نمایش خانگی دردی از بحران‌های اجتماعی دوا نمی‌کند
  • بردن گیاهان دارویی و مواد اسیدی به عربستان ممنوع است
  • جلوگیری از ناهنجاری‌های جامعه با بهره‌گیری از آموزه‌های قرآن
  • ۶۳ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در اردستان دستگیر شدند
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • دریافتی ایتام زنجانی به ۲ میلیون تومان رسید