Web Analytics Made Easy - Statcounter

پایان حفاری تونل آزاد راه تهران - شمال. (ایرنا/ اکبر توکلی) همایش مدیران حقوقی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور. (باشگاه خبرنگاران/ سعید سجادی) همایش تمدن ایرانیان به مناسبت روز ملی تهران. (باشگاه خبرنگاران/ امیر آبشناسان) سیل در شرق استان گیلان. (ایرنا/ مجتبی محمدی) بارش باران و آبگرفتگی معابر مشهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

(مهر/ رامین صفاری) جاری شدن سیل در صومعه‌سرا. (باشگاه خبرنگاران/ مانی پوراحمد) سردار سلیمانی در پشت صحنه فیلم «۲۳ نفر». (فارس/ معین باقری)
موکب ‌الی‌ طریق‌ کربلا. (مهر/ مهدی پدرامخو) همایش همیاران پلیس. (باشگاه خبرنگاران/ آرش میرسپاسی) نمایشگاه نقاشی تارا بهبهانی در گالری گلستان. (هنرآنلاین/ رامونا میریان) نمایش "تئاتر" در تماشاخانه ایرانشهر. (هنرآنلاین/ مریم قهرمانی‌زاده) دیدار تیم‌های استقلال تهران و نفت مسجدسلیمان. (میزان/ محمدحسن عامری) فینال بازی‌های والیبال ساحلی تور تک ستاره ایران. (مهر/ معین مطلق) ترامپ مقابل هوادارانش در کانزاس بازدید ملانیا ترامپ از هرم جیزه در مصر تظاهرات علیه به برت کوانو مقابل دادگاه عالی واشنگتن تظاهرات علیه برت کوانو در ساوث بند، ایندیانا گارد مجارستان در مراسم یادبود سالانه قربانیان جنگ انتخابات پارلمانی در لتونی اعتراض حامیان حزب مخالفان «مسلم لیگ نواز» پاکستان به بازداشت رئیس حزب پس از زلزله و سونامی در شهر پالو کودک یمنی مبتلا به سوءتغذیه در مرکز درمانی صنعا سیل در کره جنوبی جستجو در محل زلزله در منطقه پالو ارسال مواد خوراکی و لوازم مورد نیاز به مرکز سولاوسی حمل گاوهای کشاورزان روی دریاچه؛ آلمان مه در مزارع روستایی در نزدیکی کاسل، آلمان نمایشگاهی به نام سم در پاریس که 30 گونه سمی را جمع‌آوری کرده است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: امروز به روایت تصویر قاب امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۴۷۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری شرور و عامل تیراندازی در محله بی‌سیم تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سعید راستی گفت: چند روز گذشته ماموران مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران خبری را در خصوص تیراندازی راکب موتورسیکلتی که به دیوار یک مرکز تجاری تیر اندازی کرده بود دریافت کردند و شناسایی هویت متهم و دستگیری آن را در دستور کار قرار دادند.

وی با بیان اینکه در تحقیقات میدانی چهره متهم شناسایی شد ادامه داد: با تطبیق چهره متهم با متهمان سابقه دار هویت متهم که یکی از افراد اراذل و اوباش سابقه دار بود، شناسایی شد.

این مقام انتظامی افزود: طی اقدامات انجام شده مخفیگاه متهم در محدوده محله بی سیم شناسایی و پس از هماهنگی های قضائی متهم در مخفیگاهش در یک عملیات پلیسی مشترک با همکاری نیرو یگان ویژه نوپو دستگیر شد و متهم به مقر پلیس انتقال یافت.

سرهنگ راستی در پایان خاطرنشان کرد: پلیس در مسیر تحقق این مهم با قاطعیت و جدیت کامل با اراذل و اوباش و افرادی که قصد بر هم زدن نظم و امنیت عمومی و آسایش و امنیت شهروندان را داشته باشند برخورد جدی خواهد کرد.

کد خبر 6092995

دیگر خبرها

  • دستگیری اراذل و اوباش در جنوب تهران
  • پایان امدادرسانی به سیلاب سیستان و بلوچستان
  • دستگیری ۲ شرور که در محله فلاح تهران قدرت‌نمایی کردند
  • دستگیری ۲ شرور که در محله فلاح تهران قدرتنمایی کردند
  • هوای تهران در تعطیلات پایان هفته | هشدار برای آبگرفتگی تهران صادر شد
  • آماده‌باش اردستان در پایان هفته/ مرخصی‌ها لغو شد
  • امدادرسانی به سیستان و بلوچستان پایان یافت
  • چهار هزار میلیارد ریال صرف احداث طرح های جمع آوری آبهای سطحی و ساماندهی آبگرفتگی معابر کرج شده است.
  • دستگیری شرور تیرانداز محله بی‌سیم تهران 
  • دستگیری شرور و عامل تیراندازی در محله بی‌سیم تهران