Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا؛ هشتمین کنفرانس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت با عنوان «الگوی پشرفت: پیشران‌ها، چالش‌ها و الزامات تحقق» ۲۲و ۲۳ خرداد ۱۳۹۸  با حضور شخصیت‌‌های علمی حوزوی و دانشگاهی با همکاری دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

بهره‌‌گیری از ظرفیت علمی کشور برای پاسخ‌گویی به برخی پرسش‌های بنیادین در حوزه پیشرفت اسلامی ایرانی و کمک به تکمیل بخشی از مدل مفهومی الگوی پیشرفت، رصد فعالیت‌‌های علمی در موضوع کنفرانس و دستیابی به آخرین یافته‌‌های پژوهشی، موج‌آفرینی و جریان‌‌سازی فکری در حوزه مباحث پیشرفت و ایجاد بستری مناسب برای پژوهشگران این عرصه جهت ارائه نظرات در محیطی عالمانه و نقد و پالایش آن‌ها، فرصت‌‌سازی برای پژوهشگران جوان به‌منظور آشنایی با مسائل و موضوعات اساسی حوزه پیشرفت، ارائه گزارش از فعالیت‌های جاری مرکز به جامعه علمی کشور و همفکری برای گام‌های بعد را می‌توان از اهدف کلی برگزاری این کنفرانس برشمرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاقه‌مندان می‌توانند مقالات خود را حول یکی از محور‌های کنفرانس تا ۳۰ دی ۱۳۹۷، به سامانه http://conference.olgou.ir ارسال کنند. هم‌چنین شرایط ثبت‌نام و مشارکت در کنفرانس در سامانه مربوط درج شده است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا فراخوان الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت دانشگاه تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۴۷۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب آداب آبادانی منتشر شد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، کتاب «در جستجوی آداب آبادانی» در مکتب معماری یزد، گزیده‌ای از مقالات این حوزه به قلم محمدرضا اولیا و با مقدمه‌ای از هادی ندیمی و به کوشش گروه پژوهشی والا در انتشارات سوره‌مهر به چاپ رسید.

این کتاب در زمینه معماری ایرانی اسلامی و مرمت حکمت و هنر اسلامی آثار برجسته‌ای دارد. مقالات این اثر  به صورت پراکنده در بازه زمانی ۱۳۶۰ تا ۱۳۸۰ در نشریه‌های مختلف به چاپ رسیده و در این کتاب تدوین و منتشر شده است.

سحر قناعتی گزارش می دهد : 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • افتتاح طرح برق‌آبی اومااویا در سریلانکا / رئیسی: ایران در حال اجرای طرح‌های بزرگ در ۲۰ کشور است
  • کتاب آداب آبادانی منتشر شد
  • رئیس جمهور در دانشگاه لاهور: فکر و اندیشه ملت‌های ایران و پاکستان توانایی ارائه حرف‌های نو در حوزه فنی و علمی را دارد
  • رئیس جمهور: فکر و اندیشه ملت‌های ایران و پاکستان توانایی ارائه حرف‌های نو در حوزه فنی و علمی را دارد
  • رئیسی: فکر و اندیشه ملت‌های ایران و پاکستان توانایی ارائه حرف‌های نو در حوزه فنی و علمی را دارد
  • فکر و اندیشه ملت‌های ایران و پاکستان توانایی ارائه حرف‌های نو در حوزه فنی و علمی را دارد
  • فراخوان مقاله اولین کنفرانس بین المللی انقلاب علوم انسانی اسلامی
  • فراخوان چهل‌ودومین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران منتشر شد
  • زنجان؛ میزبان بزرگترین رویداد صنعت برق کشور
  • لزوم ارائه خدمت به زوج های نابارور برای جلوگیری از بحران سالمندی